برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

View RSS Feed

All Blog Entries

  1. استخدام در شرکت هلیکوپتری تارا

    by
    m-z
    , September 5th, 2011 at 11:38:52
    ??? ??? ????? ???? ???? m-z ????? ??? ??
    خلبانان دارای گواهینامه cpl هلیکوپتر با سابقه پرواز 1500 ساعت و نداشتن محدودیت پزشکی دعوت به همکاری میکند...واجدین شرایط به این آدرس مراجعه کنند:تهران-میدان شیخ بهایی-نبش دانشور شرقی-پلاک 109 شماره تماس:88617837-8
  2. (مشکلات فرود 737 )البته در گذشته !!!

    by , August 28th, 2011 at 17:30:31
    ??? ??? ????? ???? ???? delta ????? ??? ??
    خاطرات 737 :::::

    737 هواپیمای مجهزی بود و هست وقتی اولین فروند از ان شقوط کرد هیچ کس نفهمید چرا ؟؟؟؟ دومین فروند ان نیز همین طور !!!!!

    ولی هردو در هنگام فرود سقوط کردند در ضمن تیم تحقیقات علل سانحه را پیدا نکردند

    اما در یک فرود یک فروند 737 در نزدیکی فرود گاه سناتور
    ...
    ???? ???? ??
    Uncategorized
  3. توهمات بصری 2

    by , August 28th, 2011 at 17:09:30
    2) ارزیابی خطرات :
    · خطرات تقرب باید در بریفینگ تقرب مرور شود و شامل موارد زیر می شود :
    ·شرایط آب و هوایی و شرایط دید

    ·آب و هوا
    • باد و توربولانس
    • بارش باران
    • مه و یا دود
    · تجربه خدمه پرواز در فررودگاه و شرایط فرودگاه
    ·موانع اطراف
    ·خطرات خاص فرودگاه و یا باند( موانع ، اثر سیاه چاله ای ، وضعیت چراغ های بیرون ازفرودگاه و ..)
    · تجهیزات بصری و تقرب باند
    ·نوع تقرب (محدودیت های کاهش ارتفاع با دستگاه ...
    ???? ???? ??
    ???????? ??? ?????
  4. توهمات بصری 1

    by , August 28th, 2011 at 17:07:03
    توهمات بصری زمانی ایجاد می شود که شرایط محیطی بر درک خلبان ازمحیط نسبی تأثیر میگذارد و در شرایطی منجر به گمشدن در فضا و یا خطاهایی در زمان نشستن می شود. این امر در زمان شب به خاطر کمتر بودن منابع بصری با خطر بزرگتری روبه روست. عوامل زیر باعث ایجاد خطا می شود:
    1) محیط فرودگاه:
    · بافت و ویژیگی های زمین؛
    · وجود چراغهای و چیدمان چراغهای اطراف فرودگاه مانند چراغهای پرنورپارکینگ ها و یا خیابان ها؛
    · ”اثر سیاه چاله“ در راستای مسیر تقرب؛
    · شیب رو به بالای زمین ...
    ???? ???? ??
    ???????? ??? ?????
  5. توهمات بصری 2

    by , August 28th, 2011 at 16:57:27
    3) آگاهی ازموانع :
    زمانی که خلبانی می خواهد به صورت بصری پروازی انجام دهد باید از ویژگی های موانع اطراف وموانع مصنوعی ساخته شده آگاه باشد. در شب ، دامنه کوه بدون چراغ بین منطقه چراغ گذاری شده و باند مشکلی است که خلبان را در تشخیص موانع مرتفع به چالش می کشد .
    4) نوع تقرب:
    در شب زمانی که تقرب با دستگاه موجود است (معمولا ILS ) ، تقرب با دستگاه به تقرب بصری ترجیح داده می شود چرا که با این کار خطر رخ دادن سانحه به خاطر توهمات بصری کاهش می یابد. اگر ILS استفاده شود از ILS برای ادامه ...
    ???? ???? ??
    ???????? ??? ?????

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0