برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

  • چگونگی ارسال درخواست کار و برخی ابعاد شغل مهمانداری



    ایروسنتر ( Aerocenter.ir ) : چگونه درخواست بدهیم؟ این سوالی است که برای هر کسی که مشتاق این شغل پر زرق و برق است پیش می آید . روزگار تغییر کرده و دیگر کم تر فرم های درخواست را در روزنامه ها میبینیم . الان بحث ساده تر شده ولی رقابت سخت تر و شدیدتر!
    مراحل درخواست با فرستادن مستقیم رزومه به ایرلاین شروع میشود . در این عصر تکنولوژی این فرآیند راحت تر شده چرا که امروزه همه به اینترنت دسترسی دارند و به راحتی و مستقیم میتوانند درخواست خود را به سایت ایرلاین ارسال کنند . چرا که ای سیستم برای هر دو درخواست کننده و اداره منابع انسانی کارآمدتر است . معمولا خطوط هواپیمایی شماره تلفنی از شما در بخش پذیرش می خواهند تا در صورت لزوم با شما تماس گرفته و شما را به مصاحبه دعوت کنند .
    در صورت واجد شرایط بودن با شما تماس گرفته می شود و به مصاحبه دعوت می شوید . مصاحبه با حضور شما در مکانی که شرکت تعیین کرده شروع می شود ، ابتدا فیلمی از فعالیت های شرکت نمایش داده می شود . رزومه شما جدا شده و به اتاقی برای کار گروهی دعوت می شوید تا میزان آمادگی شما را برای فعالیت گروهی بسنجند . برای هر گروه سناریویی تعیین شده و در مورد آن بحث می کنید .
    پس از آن هر متقاضی نیاز دارد که به اتاقی رفته و موردمصاحبه فردی قرار گیرد . ابتدا توضیحاتی نه چندان بلند یا کوتاه تر از 2 دقیقه در مورد پس زمینه زندگی خود باید ارائه نمایید . سپس سوالاتی در مورد شغل مهمانداری ، اطلاعات عمومی ، انگیزه شما و بعضی سوالات دیگر پرسیده می شود . هم چنین اکثر شرکت های هواپیمایی شما را مورد آزمایش روانشناسی قرار می دهند و سوالاتی در این زمینه از شما پرسیده می شود .
    بعد از اتمام مصاحبه ممکن است برای مصاحبه دوم با شما تماس گرفته شود که البته این مورد بیشتر در مورد ایرلاین های است که بیس آنها در شهر یا کشور دیگری است .
    معمولا در مصاحبه دوم متقاضی در حضور خبرگان ایرلاین مورد مصاحبه گروهی قرار می گیرد تا میزان توانایی او را در کار گروهی مورد بررسی قرار دهند . ایرلاین های کوچک تر این مصاحبه باز را فاکتور گرفته و تنها مصاحبه فردی انجام می دهند که معمولا سوالات این مصاحبه نیز مانند مصاحبه های دیگر است .
    بسته به نیاز ایرلاین ممکن است استخدام یا با خبر کردن شما تا 6 ماه یا 1 سال هم طول بکشد ، صبور باشید . اما اگر هنوز مایلید می توانید دوباره درخواست بدهید. تامل نکنید !
    این نکته را هم باید بدانید که رزومه خود را چگونه تنظیم کنید و هم چنین نیاز دارید نکاتی در مورد بهترین پاسخ ها در مصاحبه بدانید .


    شخصیت مهماندار
    یک مهماندار باید شخصیت برونگرا داشته باشد ؛ کسی که خجالتی یا کم حرف است در محیط عمومی پرواز با مشکل مواجه می شود و در برخورد مستقیم با بی نظمی مسافران ناتوان است .توانایی ایستادن و صحبت کردن آرام و رلکس جلوی گروه زیادی از افراد بسیار خاصیت مهمی است .
    زمانی که صحبت از تناسب میان قد و وزن می شود فقط بحث سر زیبایی یا تناسب اندام نیست ؛ یک مهماندار باید بین راهروهای باریک هواپیما راحت حرکت کند ، هم چنین درهای خروج اضطراری نیز باریک طراحی شده اند که مهماندار باید بتواند بدون مشکل از آنها عبور کند .
    جلب رضایت مسافرین و مراجعه کنندگان نیز یکی از مهارت های مهماندار است . جامعه ی سفر همیشه مهربان یا باادب نیست . برعکس مردم می توانند بی ادب ، ترشرو ، کناره گیر و یا کثیف و زننده باشند . یک مهماندار با مهارت خوب و بالای ارتباط برقرار کردن می تواند بازی هایی که بعضی افراد انجام می دهند را حل کند . فراموش نکنید که شما در ارتفاع 3 یا 4 هزار پایی زمین و در یک لوله ی فلزی به نام هواپیما هستید .
    یک مهماندار با هزاران مشکل که مردم با خودشان به همراه می آورند روبه رو می شود و مجبور است ساعت ها با آنها سپری کند . اگر شما یک کار گروه یا تیم ورکر خوبی باشید می توانید بخشی از راه حل باشید تا این که بخشی از مشکل . حس مسافر را تائید کنید و احساس رضایت به او بدهید .
    شما نمی دانید چه اتفاقات غیر قابل پیش بینی ، یک پرواز عادی می تواند برای شما بیاورد . از نقص فنی هواپیما گرفته تا هواپیمایی ربایی و خیلی اتفاقات دیگر . پس باید برای هر چیزی آماده باشید .
    زمان کاری شما مشخص نیست ، صبح ، ظهر ، شب . همیشه باید آماده باشید و هر موقع از شبانه روز و هر موقع از سال حتی در ایام تعطیل و مراسم خاص . ولی شما مجبور نیستید از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر کار کنید و معمولا بیشتر از شغل های معمولی روزهای تعطیل دارید .حتی انتظار کار در ایام تعطیل و حتی سال نوهم داشته باشید .

    امتیازات مخصوص و مزایای مهمانداری
    هر روزمتقاضیان مهمانداری در مورد مزایا و فواید مهمانداری می پرسند . به مختصری از 10 چهره ی خوشایند این حرفه می پردازیم .
    -از تعداد روزهای بیکاری تان لذت ببرید . 8 تا 10 روزتعطیل در هر ماه ، حدود 3 ماه در سال
    -رایگان سفر کنید . رایگان یا ارزان تر خود و خانواده تان از امکانات سفر ، محل سکونت ، ماشین و سفر دریایی استفاده کنید .
    -یک بسته سودمند بگیرید . اغلب شامل بیمه ی عمر و سلامتی ، کارت اعتباری اعضا و حق بازنشستگی خوب .
    -از زمان بندی انعطاف پذیر کارتان لذت ببرید . تعطیلات شما به آخر هفته ها محدود نیست و می توانید زمان بیش تری تعطیل باشید.
    -آدم های جدید را ملاقات کنید . مانند خیلی از آدم های مشهور
    -دنیا را ببینید . می توانید اکثر شهرهای کشور خودتان و کشورهای دیگر را ببینید .
    -احساس مسئولیت کنید .
    -احساس استقلال بیشتری کنید .
    -احساس سربلندی و کمال کنید . مخصوصا زمانی که به فردی یا مسافری تنها کمک می کنید تا به سلامت به مقصد برسد .
    از تنوع همکارانتان لذت ببرید . در هر سفر شما رئیس جدید و همکاران جدید دارید .
  • اطلاعات پرواز انلاین فرودگاه ها

  • سامانه پیامکی ایروسنتر




  • پایگاه های اطلاع رسانی



  • وضعیت اب و هوا

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0