برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

  • طراحی وینگلت با تکنولوژی پیشرفته برای بوئینگ 737

    ایروسنتر ( Aerocenter.ir ) : بوئینگ اعلام داشت که طراحی مفهومی وینگلت های با طراحی جدید برای بوئینگ 737 MAX را به پایان رسانده. علاوه بر کاهش 10 تا 12 درصدی مصرف سوخت (بسته به طول مسیر) در موتورهای جدید، با طراحی این ویگلت ها مصرف سوخت 1.5 درصد دیگر کاهش خواهد یافت.




    با طراحی این وینگلت های پیشرفته بوئینگ ثابت کرد که همواره راه پیشرفت در کم کردن مصرف سوخت را در پیش گرفته تا برای مشتریان خود جایگاه ویژه ای قائل شود. Jim Albaugh اعلام کرد با این تکنولوژی جدید ما پیشتازی خود بر صنعت هوانوردی را بهتر حفظ خواهیم کرد. به کار گیری این تکنولوژی در هواپیمای بوئینگ 737 MAX با وضع ناپایدار فعلی سوخت، منفعت های زیادی را عاید مشتری های ما می کند.


    در مقایسه با ویگلت های به کار رفته در هواپیماهای فعلی که در مسافتهای طولانی حداکثر باعث کاهش 4 درصدی مصرف سوخت می شوند این ویگلت جدید در مسیر های مشابه باعث کاهش 5.5 درصدی سوخت خواهد شد.



    Teal گفت به گار گیری این ویگلت واقعاً کارآمد و مفید برای خط تولید بوئینگ 737 MAX در نظر گرفته شده است. نیل به این مهم ما را در مسیر تحویل هواپیماهای فوق کم مصرف و اقتصادی در سال 2017 قرار داده است. هواپیماهایی که از 737 MAX استفاده کنند در مقایسه با ایرباس های 320 فعلی، 18 درصد کاهش مصرف سوخت بر هر صندلی را خواهند داشت. بسته به مسافت پرواز ، مشتریان 737 MAX حتی کاهش مصرف سوخت بیشتری را نیز مشاهده خواهند کرد. تا به امروز بوئینگ 737 MAX بیش از 1000 سفارش از سراسر دنیا دریافت کرده است.


    تحلیل آیروسنتر :

    ویگلت های به کار گرفته شده در بوئینگ های 737 فعلی باعث کاهش 4 درصدی مصرف سوخت می شود، این در حالی است که بوئینگ سالهاست از این وینگلت ها استفاده می کند. چندی پیش ایرباس موفق به طراحی ویگلتی برای خانواده ی ایرباس 320 شد که قادر است حداکثر تا 3.5 درصد باعث کاهش مصرف سوخت شود. یعنی تکنولوژی ویگلت 737 که سالهاست مورد استفاده است در مقایسه با تکنولوژی جدید ویگلت ایرباس 320 که شرکت ایرباس به تازگی موفق به طراحی آن گردیده هنوز از لحاظ مصرف سوخت 0.5 درصد به صرفه تر است. حال بوئینگ با طراحی ویگلت جدید باعث شده که مصرف سوخت 1.5 درصد دیگر کاهش یابد یعنی فقط در بحث ویگلت بوئینگMAX 737 از لحاظ مصرف سوخت نسبت به خانواده ایرباس neo 320 ، دو درصد کاهش مصرف سوخت خواهد داشت و این است برتری بوئینگ بر ایرباس!

    برگرفته از سایت بوئینگ
    ترجمه شده در بزرگترین مرکز هوافضا و هوانوردی ایران - آیروسنتر
    استفاده از این مطلب با ذکر نام سایت و مترجم بلامانع می باشد.


    This article was originally published in forum thread: طراحی وینگلت با تکنولوژی پیشرفته برای بوئینگ 737 started by Mohammadme View original post
  • اطلاعات پرواز انلاین فرودگاه ها

  • سامانه پیامکی ایروسنتر




  • پایگاه های اطلاع رسانی



  • وضعیت اب و هوا

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0