برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

  • بررسی سیاست مشتری مداری خاص شرکت امریکن ارلاینز / American Airlines

    ایروسنتر ( Aerocenter.ir ) : شرکت های بزرگ تجاری همیشه سیاست های خاصی برای خود تعریف می کنند و در راستای الگوی رفتاری نوشته شده ی خود، سیاست های رفتاری درون سازمانی و برون سازمانی شرکت را اجرایی می کنند. هر چه یک شرکت صادقانه تر و با کیفیت تر فعالیت کند، به مرور زمان اعتبار بیشتری کسب می کند و در کمترین زمان به سطحی از مقبولیت عمومی در سطح یک کشور یا در عرصه ی بین الملل می رسد.

    حال توضیحات بالا را در مورد یک شرکت هوافضایی و یا یک شرکت هوانوردی مانند شرکت های هوایی تصور کنید. در اینجا موضوع از پیچیدگی بیشتری برخوردار است. در اینجا موضوع از چنان حساسیتی برخوردار است که اگر در تعیین سیاست ها و نقشه راه ها اشتباهی صورت گیرد، مستقیما به اعتبار آن ضربه می زند و آن را دچار تنزل می کند و کاهش میزان اعتبار در مقبولیت عمومی یعنی کاهش سوددهی و افزایش ضررهای مالی.

    حال در این مقاله قصد داریم یک شرکت هوایی را مورد بررسی قرار دهیم که به مشتریان خود ارزش فراوانی قائل است چنان که به بحث وفاداری پرداخته و این مولفه ی در حال انقراض را ارج می نهد و در حفظ آن تلاش می کند.

    خطوط هوایی امریکن ارلاینز (American Airlines) با بیش از هشت دهه سابقه ی پرواز یکی از قدیمی ترین ارلاین های دنیا محسوب می شود که مرکز مدیریتی آن در شهر فرت ورث (Fort Worth) در تگزاس ایالات متحده ی آمریکا می باشد.

    این ارلاین در پروازهای خود مسیرهای هوایی آمریکای شمالی و آمریکای لاتین را پوشش می دهد و علاوه بر پوشش مسیرهای هوایی کل قاره ی آمریکا، به مقصدهایی در غرب اروپا و شرق آسیا نیز پرواز دارد.

    نوبت به بررسی سیاست های مشتری مداری این شرکت بزرگ هوایی می رسد :

    شرکت هوایی امریکن ارلاینز رفتار خاصی با مشتریان وِیژه ی خود دارد.
    مشتریانی که رکورد مسافرت های هوایی به اندازه ی میلیون ها مایل را با هواپیماهای این شرکت دارند.
    مسلما چنین مشتریانی اکثر پروازهای خود (و یا بعضا تمامی پروازهای خود) را با سرویس ها و هواپیماهای این شرکت تجربه کرده اند و از جمله مسافران وفادار و خاص شرکت خطوط هوایی امریکن محسوب می شوند.
    مدیران ارشد اجرایی (CEOs) و مشاوران (BAs) و سیاست گزاران (MDs) این شرکت نیز به پاس احترام به چنین مشتریانی، رفتار جداگانه و بسیار خاص و منحصر به فردی را با آنان در سیاست مشتری مداری امریکن ارلاینز تعریف کرده اند، رفتاری که بخش هایی از آن ها به ندرت در سایر ارلاین ها دیده می شود.

    این مسافران وفادار زودتر از سایر افراد سوار هواپیما می شوند و در جای خاص خود قرار می گیرند، پذیرش و تهیه ی بلیط آن ها زودتر از سایر افراد صورت می گیرد و همیشه جایی برای پرواز دارند و هدایای ویژه ای نظیر کتاب های نفیس و حتی لوازم منزل به آن ها اهدا می شود.

    بدون شک چنین پاسخ زیبایی از رهبران مدیریتی یک شرکت هوایی قابل تقدیر است، رفتاری که وفاداری و اهمیت مشتری را تشخیص می دهد و به آن ارزش می دهد و از مسافران خاص خود به دلیل وفادار بودن به صورت بسیار مناسبی تشکر می کند. این کار از سوی چنین شرکت پرسابقه ای می تواند الگوی رفتاری مناسبی برای سایر ارلاین های جهان تلقی شود و سطح کیفیت خدمات دهی و اعتبار در مقبولیت عمومی را بالاتر ببرد.

    علاوه بر موارد برجسته ی بررسی شده در پاراگراف های بالا، سایر خدمات قابل توجه این ارلاین شامل استفاده از فضای بیشتر نشستن در صورت نیاز و یا در صورت راحت نبودن مشتری، همراهی مسافرانی که معلولیت جسمی دارند، سرویس ویژه ی کودکان و سرویس متفاوت برای کودکانی که به تنهایی سفر می کنند، پذیرش حیوانات خانگی دارای تاییدیه ی سلامت، ارائه ی کترینگ مطلوب، بخش فروش میان وعده مجزا از کترینگ، ارائه ی رایگان نوشیدنی های غیرالکلی در برخی پروازها و بسیاری دیگر از خدمات این شرکت هوایی می شود.

    اختصاصی مرکز هوافضا و هوانوردی ایروسنتر

    -------------------------------
    بررسی کلی سیاست مشتری مداری خاص شرکت امریکن ارلاینز
    مقاله اختصاصی مرکز هوافضا و هوانوردی ایروسنتر
    نویسنده: نیما امینی
    خطوط مسافربری جهان



    This article was originally published in forum thread: بررسی سیاست مشتری مداری خاص شرکت امریکن ارلاینز / American Airlines started by Nima Amini View original post
  • اطلاعات پرواز انلاین فرودگاه ها

  • سامانه پیامکی ایروسنتر




  • پایگاه های اطلاع رسانی



  • وضعیت اب و هوا

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0