برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ????? ??? ??????? ??: بهترین سن خلبان مسافر بری

??? ???????
46. ??? ??? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????.
  • از زمان گرفتن مدرک تا چهل سالگی

    2 4.35%
  • از زمان گرفتن مدرک تا چهل وپنج سالگی

    4 8.70%
  • از زمان گرفتن مدرک تا پنجاه سالگی

    9 19.57%
  • از زمان گرفتن مدرک تا پنجاه و هشت سالگی

    16 34.78%
  • از زمان گرفتن مدرک تا آخر عمر

    11 23.91%
  • یک سال پس از گرفتن مدرک تا ....

    4 8.70%
???? 3 ?? 3 ???????? 123
????? ?????: ?? 21 ?? 25 ?? 25
dqw
  1. mamad pilot123 ?????? ??
    mamad pilot123
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    August 2012
    فعلا خونمون
    296
    تعداد تشکر : 1,763
    Thanked 424 Times in 181 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 4

    ??? ??? پاسخ: نظر شما در رابطه با سن خلبانی

    ??? ??? ????? ???? ???? Ali Pilot ????? ??? ??
    اونوقت تکلیف اون بیچاره ای که پشت درب ایرلاین در به در دنبال کاره چی هست؟

    پ ن : طرف 20 سال با جنگنده پریده حالا تشریف آوردن 30 سال civil رو تجربه کنند.
    حق با شماست اون خلبان نظامی که میاد پرواز مسافر بری ظلم به دو نفر میکنه و اینکار دو حالت بیشتر نداره:1:نیاز مالی2عشق پرواز....نیاز مالی که باشه اونها میتونند یه جا دیگه کار کنند یا با سنوات خودشون یه کسب و کار دست و پا کنند(که اکثرا میکنند)
    برای عشق پرواز هم اگه دلشون میخواد برن هواپیمای شخصی بگیرند:کاری که هم اکنون ارتش انجام میدهند و بعد بازنشست شدن با شرایط ویژه و قسط بندی یک هواپیمای شخصی بهشون میده(منبعش یکی از اقوام بازنشست هست)که میتونند به پروازشون برسند........


    ولی اگه اینارو در نظر نگیریم اصلی ترینش چراغ سبز ایرلاین هاست!!!!!
    وقتی از خلبان بازنشست بیان دعوت همکاری کنند...خب همین رواله
    مقصر اصلی خود ایرلاین ها هستد.
    #21 ارسال شده در تاريخ September 7th, 2013 در ساعت 20:31:24

  2. The Following 3 Users Say Thank You to mamad pilot123 For This Useful Post:

    Farhan (March 16th, 2014), parsmis (September 7th, 2013), سجیل (February 20th, 2017)

  3. parsmis ?????? ??
    parsmis
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    June 2013
    MIS-OIAI
    399
    تعداد تشکر : 321
    Thanked 1,040 Times in 323 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظر شما در رابطه با سن خلبانی

    اولا یک خلبان جوون تازه کار شاید با استعداد باشه ولی با مهارت نیست (انگار جناب emkan78 هم فرق استعداد و مهارت رو نمیدونن) ثانیا من گفتم یک خلبان تا زمانی که توان هدایت پرنده رو داره میتونه کارش رو ادامه بده نگفتم که حتما در ایرلاین خاصی فعالیت داشته باشه خیلی از همین خلبانای هوانیروز ارتش بعد از بازنشستگی جذب هلال احمر و شرکت نفت و نیروی انتظامی و... میشن بحث اصلی من روی مدت زمان فعالیت یک خلبانه شما هم لازم نیست بیخودی همه چیز رو به هم ربط بدی که بعدا داغ کنی
    #22 ارسال شده در تاريخ September 7th, 2013 در ساعت 21:33:24

  4. The Following User Says Thank You to parsmis For This Useful Post:

    mamad pilot123 (September 7th, 2013)

  5. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظر شما در رابطه با سن خلبانی

    از نظر من یک خبان در سن 45 تا 50 سالگی در اوج دانش و تخصص و تبحر هست.البته باید از "عشقیون" (!) فاکتور گرفت.
    خلبان همیکنه سن 50 سال رو رد کرد باید در بخش های مدیریتی ایرلاین مشغول به کار بشه.در کنار اون باید تجریبات و دانش گهر بار و بی مثیل خودش رو در اختیار جونیور ها و تازه کار ها بذاره.

    همه ی ما اون خلبان بلاد بغلستان رو میشناسیم که اولین پرواز خودش رو سال 1347 (زمانی که پدر بنده 3 سالش بود!!!)در شهر نیو مسجد سلیمان انجام داده و تا الان داره میپره...چند باری بازنشسته شده و بعدش با دریافت مبالغ هنگفتی پول خودش رو باز خرید و تا سکته رو پشت یوک نزنه محاله ول کنه.

    یه خلبان عمر مفید کاریش 30 سال هست.مورد های بی شماری در کشور ما هست که طرف 30 سال ارفورس پریده بعد که بازنشسته میشه تازه فیلش یاد هندستون میکنه و میاد توی لاین و شروع می کنه به ویراژ دادن با هواپیما(با تفکر نظامی روی سیویل اومدن علکی نیست!)یه ده بیست سالی میپره اون وقت ما باید مدرک به جیب پشت فنس فرودگاه بشینیم و زور بزنیم تا کاکپیت کرو رو ببینیم...!

    من نمیخوام اسمی از کسی ببرم اما همه ی ما کاپیتان "پ"ها, کاپیتان "الف"ها, کاپیتان "خ"ها و... رو می بینیم که بعد از سالها پرواز هیچ قصدی برای ول کردن یوک ندارن.
    البته قصد و منظور من هم حذف این عزیزان نیست بلکه همونطور که گفتم دانش و تجربه ی بی مثیلی دارن که باید در مقام استاد خلبان از اونها استفاده کرد.
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #23 ارسال شده در تاريخ October 7th, 2013 در ساعت 01:24:14

  6. The Following 13 Users Say Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    A1996 (April 4th, 2015), Ali Pilot (October 7th, 2013), arashhh (August 1st, 2015), امیررضا (October 7th, 2013), F-BTCS (April 4th, 2015), homa ye aseman (October 7th, 2013), IRIAF F-14A (March 16th, 2014), Mohammadme (October 7th, 2013), mojtabarahmani (March 16th, 2014), pakradm (October 7th, 2013), Real Flight (March 17th, 2014), سجیل (February 20th, 2017), سينا حمزانلويي (October 7th, 2013)

  7. cp.hojat ?????? ??
    cp.hojat
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    June 2015
    iran
    29
    تعداد تشکر : 20
    Thanked 9 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظر شما در رابطه با سن خلبانی

    اقا یه سوال شما چرا دارین خلبانی رو با رانندگی سواری و ماشین سنگین مقایسه میکنن؟این کجا و این کجا اقا!!!! طرف بخواد ATPL رو بگیره باید مثله یه دکتر یا مهندس جون بکنه و بخونه بعد اومدین با یه بی سواد راننده مقایسش میکنن؟شاید از نظر کاری وظیفشون هدایت وسیله باشه ولی بازم میگم این کجا و اون کجا!!!!!!!
    ظمنا خوب چیز مسلمیه خلبان با تجربه بالا و سن بالا مهارت های به مراتب بیشتری داره از یه جوون که کتاب خونده و یه مختصر اموزشی دیده چون خیلی از فوت های کوزه گری رو میدونه که یه جوون باید مو سفید کنه تا بهش برسه!!
    ولی هر چیزی یه سنی داره اونم نه دیگه تا اخر عمر بعد یه مدت باید گودو خالی کنن واسه جوونا (نظر شخصی خودم بود)
    #24 ارسال شده در تاريخ August 1st, 2015 در ساعت 15:19:34

  8. The Following 3 Users Say Thank You to cp.hojat For This Useful Post:

    Ali Pilot (February 26th, 2017), MAMN (March 17th, 2017), سجیل (February 20th, 2017)

  9. Sartip zarei ?????? ??
    Sartip zarei
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    March 2017
    تهران
    1
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    ??? ??? پاسخ : پاسخ: نظر شما در رابطه با سن خلبانی

    اقا سلام من پونرده سالمه و از بچگی به هواپیماهای نظامی و ورد به ارتش علاقه داشتم پدرم در نیروی زمینی بود و بعد سهمیه اومد و رفت به نیروهوایی ولی در تست چشم رد شد من چشم راستم نه از ده و چشم چپم استیکمات هستش میخوام بدونم برای هواپیمای جنگی میتونم با عمل های مختلف مثل لیزیک و... درستش کنم؟
    #25 ارسال شده در تاريخ March 14th, 2017 در ساعت 09:49:53

???? 3 ?? 3 ???????? 123

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0