برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 4 ?? 4 ???????? 1234
????? ?????: ?? 31 ?? 40 ?? 40
dqw
  1. smahan ?????? ??
    smahan

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    December 2014
    تهران
    8
    تعداد تشکر : 12
    Thanked 5 Times in 3 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    سلام.دوست عزیزmohammadmeمیشه درمورد این دهه شصت و هفتادیا که صحبت کردید بیشتر توضیح بدید؟باتشکر
    #31 ارسال شده در تاريخ July 9th, 2015 در ساعت 15:37:40

  2. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    همونطور که در صفحه قبل هم گفتم قبلا چون متقاضی رشته اویونیک یا تعمیر و نگهداری کم بود مسئله سن زیاد مطرح نبود . . . یعنی همین که شما سواد هوانوردی خوبی داشتی ، این سواد به راحتی شما رو می برد سرکار . . . اما الان چون متقاضی و همچنین فارغ التحصیل در این رشته ها افزایش چشمگیری داشته، دیگه علاوه بر سواد هوانوردی و سواد انگلیسی خوب، مسئله سن هم یک امتیاز محسوب میشه . . . یعنی در شرایط برابر خب اولویت با اونیه که سن پایینی داره . . . یکی از دوستام متولد 64 هست و چند روز پیش رفته بود مصاحبه ماهان ، یعنی آزمون کتبی رو قبول شده بود و برای مصاحبه دعوت شده بود ، می گفت یه پسره دیگه هم مصاحبش همزمان با من بود . . . می گفت هر دو سطحمون تقریبا یکسان بود . . . پس از اتمام مصاحبه شخص مصاحبه کننده به من گفت شما متولد 64 هستی و این آقای دیگه متولد 70 و هر دو به سوالات در یک سطح جواب دادید . . . اگه شما جای من بودی کدوم یکی رو تو مصاحبه قبول می کردی؟ و مثل اینکه تو مصاحبه ردش کردند و اون متولد 70 رو گرفتند . . . البته اگر در مصاحبه قوی تر ظاهر می شد بعید نبود که ایشون رو انتخاب کنند . . .
    خلاصه اوضاع اینجوریاس دیگه . . .


    #32 ارسال شده در تاريخ July 9th, 2015 در ساعت 16:10:14

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    B727 (July 9th, 2015), Esmaiel_F4 (October 6th, 2015), smahan (July 11th, 2015), سجیل (November 13th, 2015), علی 254 (October 6th, 2015)

  4. maysam k ?????? ??
    maysam k
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    October 2015
    کرج
    1
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    سلام
    من کاردانی مکانیک خودرو دارم و کارشناسی مکانیک هواپیما علمی کاربردی صنعت هواپیمایی تهران قبول شدم دوتا سوال دارم
    1. بعد گرفتن کارشناسی دانشگاه من رو در مقطع کارشناسی مکانیک هواپیما به سازمان هواپیمایی کشوری برای گرفتن گواهینامه A&P معرفی می کنه یا فقط در مقطع کاردانی این کار رو انجام می ده؟
    2.مهندسی فناوری مکانیک هواپیما همون مهندسی تعمیر ونگهداری هواپیما هست یا فرق می کنه؟
    ممنون
    ?????? ???? maysam k : October 6th, 2015 ?? ???? 15:22:47
    #33 ارسال شده در تاريخ October 6th, 2015 در ساعت 13:31:26

  5. علی 254 ?????? ??
    علی 254
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2012
    ir
    154
    تعداد تشکر : 147
    Thanked 220 Times in 103 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    ??? ??? ????? ???? ???? Mohammadme ????? ??? ??
    همونطور که در صفحه قبل هم گفتم قبلا چون متقاضی رشته اویونیک یا تعمیر و نگهداری کم بود مسئله سن زیاد مطرح نبود . . . یعنی همین که شما سواد هوانوردی خوبی داشتی ، این سواد به راحتی شما رو می برد سرکار . . . اما الان چون متقاضی و همچنین فارغ التحصیل در این رشته ها افزایش چشمگیری داشته، دیگه علاوه بر سواد هوانوردی و سواد انگلیسی خوب، مسئله سن هم یک امتیاز محسوب میشه . . . یعنی در شرایط برابر خب اولویت با اونیه که سن پایینی داره . . . یکی از دوستام متولد 64 هست و چند روز پیش رفته بود مصاحبه ماهان ، یعنی آزمون کتبی رو قبول شده بود و برای مصاحبه دعوت شده بود ، می گفت یه پسره دیگه هم مصاحبش همزمان با من بود . . . می گفت هر دو سطحمون تقریبا یکسان بود . . . پس از اتمام مصاحبه شخص مصاحبه کننده به من گفت شما متولد 64 هستی و این آقای دیگه متولد 70 و هر دو به سوالات در یک سطح جواب دادید . . . اگه شما جای من بودی کدوم یکی رو تو مصاحبه قبول می کردی؟ و مثل اینکه تو مصاحبه ردش کردند و اون متولد 70 رو گرفتند . . . البته اگر در مصاحبه قوی تر ظاهر می شد بعید نبود که ایشون رو انتخاب کنند . . .
    خلاصه اوضاع اینجوریاس دیگه . . .
    ولی خیلی مسخره هست ، مگه قراره طرف استخدام رسمی بشه که شرایط سنی گذاشتن؟ عجباااا
    #34 ارسال شده در تاريخ October 6th, 2015 در ساعت 15:19:25

  6. علی 254 ?????? ??
    علی 254
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2012
    ir
    154
    تعداد تشکر : 147
    Thanked 220 Times in 103 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    ??? ??? ????? ???? ???? maysam k ????? ??? ??
    سلام
    من کاردانی مکانیک خودرو دارم و کارشناسی مکانیک هواپیما علمی کاربردی صنعت هواپیمایی تهران قبول شدم دوتا سوال دارم
    1. من بعد گرفتن کارشناسی دانشگاه من رو در مقطع کارشناسی به سازمان هواپیمایی کشوری برای گرفتن گواهینامه A&P معرفی می کنه یا فقط در مقطع کاردانی این کار رو انجام می ده؟
    2.مهندسی فناوری مکانیک هواپیما همون مهندسی تعمیر ونگهداری هواپیما هست یا فرق می کنه؟
    ممنون
    بله همون مهندسی تعمیر ونگهداری هواپیما هست
    #35 ارسال شده در تاريخ October 6th, 2015 در ساعت 15:20:54

  7. ayoub66 ?????? ??
    ayoub66
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    November 2015
    کرج
    3
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    سلام سوال من شاید زیاد ربطی به این تاپیک نداشته باشه عذر میخوام,من حدود هشت ماه پیش از طریق سایت هماویسپار یک اگهی دعوت به همکاری در شرکت هما دیدم برای کارگری تعمیر و نگهداری هواپیما ,ما ازمون کتبی رو قبول شدیم و بعد مصاحبه رو قبول شدیم و بعد مدتی با ما تماس گرفتن برای مدارککه شامل طب کار, سو پیشینه,سفته و....که حدود چهارصد تومن خرج کردم و گفتن احتمالا تا زو هفته دیگه اموزش شروع میشه و هنوز بعد شش ماه ما هنوز منتظریم که شروع شه!!! تماس هم میگیریم میگن هنوز شرکت هما به ما دستور استخدام و اموزش نداده! یکی از بچه هایی که با من قبول شد میگفت به خاطر تحریما دست نگه داشتن تا تحریما برداشته شه بعد شروع به اموزش کنن,نظر شما چیه؟بنظرتون امیدی هست؟چجوری میتونم پیگیری کنم کمکم کنید لطفا
    #36 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2015 در ساعت 16:47:46

  8. The Following User Says Thank You to ayoub66 For This Useful Post:

    سجیل (November 13th, 2015)

  9. ayoub66 ?????? ??
    ayoub66
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    November 2015
    کرج
    3
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    یکی نیست جواب مارو بده!!!
    #37 ارسال شده در تاريخ November 15th, 2015 در ساعت 04:29:21

  10. amin1 ?????? ??
    amin1
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    December 2012
    تهران
    1
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعمير و نگهداري هواپيما

    با سلام
    من کاردانی مکانیک خودرو و کارشناسی مکانیک جامدات دارم بخوام برم اموزشگاه برای A&P ثبت نام کنم .. دروسی رو که قبلا گذروندم رو مطابقط میدن ؟!
    چون خیلی از دروسی که اینجا گفته شده رو من گذروندم !
    ممنون از شما
    #38 ارسال شده در تاريخ January 20th, 2016 در ساعت 01:26:09

  11. widder ?????? ??
    widder
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    January 2014
    C
    1
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? پاسخ : تعمير و نگهداري هواپيما

    با سلام خدمت شما
    يه سوال داشتم...
    من كارداني تعمير و نگهداري هواپيما رو گذروندم اما دانشگاه يكمي توي صادر كردن مدرك داره طول ميده ميخواستم ببينم ميتونم از كارداني تعمير و نگهداري به كارشناسي هوافضا يا مكانيك انتقال رشته بدم و در همين حين گذروندن كارشناسي هوافضا براي آزمون سازمان هواپيما كشوري(B1) اقدام كنم؟
    و ميخواستم ببنيم بازار كار در اينده به چه شكله و اصلا به صلاح هست كه اين كارو كنم يا نه؟
    و ميزان سختي كارشناسي هر سه رشته تعمير و نگهداري و مكانيك و هوافضا به چه صورت هست و بازار كار هر كدوم براي استخدام در ايرلاين رو مورد بررسي قرار بديد
    ممنونم...
    #39 ارسال شده در تاريخ June 25th, 2016 در ساعت 22:13:15

  12. The Following User Says Thank You to widder For This Useful Post:

    سجیل (June 26th, 2016)

  13. amirkian ?????? ??
    amirkian
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    November 2016
    کرج
    1
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? پاسخ : تعمير و نگهداري هواپيما

    سلام
    بنده مقاله و پروژه ای در رابطه با سیستم های الکرونیکی و fms هواپیما های ایرباس دارم ومایل به این هستم که برای جامع تر شدن تحقیقاتم در واحد های تعمیرات هواپیما باشم حتی به شکل کار آموز, برای شرکت فجرآشیان اقدام کردم ولی الان1ماهی گذشته و نتیجه ای نگرفتم دانشگاه صنایع هواپیماییم که رفتم تجهیزات fmsنداشتن کسی اینجا هس که راهنمایی کن از کجا و چطور پیگر باشم یا اقدامی کنم؟
    زندگی آنقدرنیست که باتجربه کردن بگذرانیم... اندیشیدن درتجربه دیگران راه زندگی است.
    www.amirkian.ir
    #40 ارسال شده در تاريخ November 25th, 2016 در ساعت 17:53:06

  14. The Following User Says Thank You to amirkian For This Useful Post:

    سجیل (November 25th, 2016)

???? 4 ?? 4 ???????? 1234

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0