آخه انقدر عکسا زیباست که دیگه جای ایراد نمیمونه
Aerocenter
ایروسنتر ™
.:: پايگاه علمي تخصصي هوانوردي و هوافضا ::.
با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.
امیررضا (September 15th, 2013), iran.aseman (September 14th, 2013), WARWOLF (September 14th, 2013)
سلام دوستان...بازم عکسای جدید از F100 شرکت Air France که نیتم پرواز نبود فقط خواستم باطری ش نخوابه
متاسفانه عکس های تیک آف ش در آرشیو موجود نیست...این عکس های دیسنت کردن برای landing تا لحظات ملکوتی استجابت چرخ های (landing gear ) به آغوش گرم آسفالت باند هست...امیدوارم خوش تون بیاد....
یه سئوال تا حالا با سرعت 100 تا 90 نات با F100 فرود اومدید....(همین پرواز که عکساشو گذاشتم) یه فرود بسیار نرمی داشتم که خودم واقعا لذت برم حالا دوستان بهتر می دونن من حدود 5DME تا ابتدای باند فاصله داشتم که تراتل(دسته گاز) رو بستم فلپ ها هم فول باز بودن...اصلا پرواز با F100 یه لذتی خاصی داره مخصوصا موقع لندینگ که فلپ ها نیروی برا فوق العاده ایجاد می کنن هر چند بحث ش خیلی داغه مخصوصا بین F100 و B 727 .....
![]()
امیررضا (September 15th, 2013), dorchin (September 15th, 2013), Esmaiel_F4 (September 15th, 2013), HOSJAN78 (September 17th, 2013), magid123 (September 15th, 2013), mohamadbaha (September 15th, 2013), naji (September 15th, 2013), pakradm (September 16th, 2013), sky 2014 (April 7th, 2015), WARWOLF (December 7th, 2013)
اصولا با سرعت 90 نات باید رفته باشی تو زمین !!! نرفتی؟
فکر کنم با کمترین مقدار سوخت یعنی با کمترین وزن هم نمیشه 90 نات!!
حرفهای ما هنوزناتمام...
تانگاه میكنی
وقت رفتن است
بازهم همان حكایت همیشگی !
پیش از آنكه باخبر شوی
لحظه ی عظیمت تو نا گزیر می شود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی !
ناگهان
چقدرزود
دیرمیشود!
مرحوم قیصر امین پور
سينا حمزانلويي (September 15th, 2013)
مطمعنا مدل دیجیتال نبوده که 90 نات نشسته!!!
مدل دیجیتال بوده یا چیز دیگه ای؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟
اگه وزن مسافراتون رو صفر کنید سوخت هم حدودا 5تا10 درصد باشه به احتمال خیلی خیلی زیاد میشه....
البته لازم به ذکر است که هواپیما Fokker 100 به علت اینکه فلپ هاش فول باز میشه نیروی برا نسبتا خوبی رو تولید می کنه و اگر یکم هم تریم ش کنید تو گٍل نمیره (منظور اینکه ناجور نمی خوره زمین که از بازی خارج شه) ولی هر چند حوستون رو هم باز باید خوب جمع کنید که 90 نات اون طوری نشه که وقتی تریم ش کردین افق مصنوعی رو نگاه کنید ببینید زوایه حمله 20 درجه هستش (موقع لندینگ) من زاویه فرودم دقیقا یادم نیست اما حدودا زیر 10 دزجه بود...
از طرفی منم گفتم 100 تا 90 حالا خودتون فرض کنید 95 ، 97 ، 96 همین حولحوش....
مدل این هم DA هست.
دوستان اگه نقدی دارن بگن یکم بحث رو یواش یواش تخصصی کنیم...
جناب iran aseman امکانش هست لینک بازنقش وتایپ وشرکت سازنده رو واسم بفرستین؟
Try & try...One day u can flyyyy
iran.aseman (September 15th, 2013)
سلام دوستان
این عکس پرواز کیش - اهواز هستش که متاسفانه به مقصد نرسید کلا پروازای کیش همیشه یه فلمی باشون داریم جالب ایجاست که همش هم emergency landing می کنم اون سری تو لاوان این سری باز توی خود کیش....
عکس اولی هم دلم برای bell 212 ارتش تنگ شده بود گفتم یه سلامی بهش بدیم...
[IMG][/IMG]
ماشاالله همین جور نگاش میکنی یاد 40 سال پیش می افتی
[IMG][/IMG]
و اما اوج گیری از کیش
[IMG][/IMG]
چی بگم بهش!؟
هر بار که اومدم باهاش بپرم یه فلیمی سرم درآورد...
[IMG][/IMG]
اینم عاقبت دخالت بی خودی توی کار شبیه ساز
[IMG][/IMG]
اینم بر فراز جزیره زیــــبای لاوان و بنک زدن برای بازگشت به خونه
امیررضا (September 16th, 2013), dorchin (September 17th, 2013), Esmaiel_F4 (September 16th, 2013), HOSJAN78 (September 17th, 2013), mamad pilot123 (September 16th, 2013), pakradm (September 16th, 2013), sepide98 (September 16th, 2013), sky 2014 (April 7th, 2015)
سلام و عرض ادب
ضمن تبریک به کاربران ارتقا یافته اخیـر و تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا و شادباش خدمت مشتریان بازار عکاس باشی iran aseman
عرضم به حضورتون که امروز خیلی سرم شلوغ بود یه پرواز اهواز ، تهران داشتم و یه تهران مشهد که گلچینی از این عکس ها که هر چند زیاد هم نیستند رو سعی کردم به سمع و بصرتون برسونم(شوخی کردم بصری)
در حین تماشای این عکس ها به عکس Fokker 100 آسمان با ریجستری EP-ASQ می رسید که به اصلاح نخودیه...اون مال پرواز طهران - تبریزه....
و اما اصل مطلب رو از دست ندیم
دوستان عزیز منتظر انتقادات ، پیشنهادات نظریه های کارشناسی و... شما هستم از اینکه تا آخرش اینا رو تحمل کردین بسیار متشکرم.
برادر EP-ZAG زاگـرس هست که توی این هوای بارونی راهی طهران ش کردیم
اینم از لحظات عرفانی آپروچ
اینم اوج گیری IBT ایران ایـر
خدائیش که خیلی منظرش قشنگه (شمال دیگه)
پارکینگ دیگه !!!
شادی روح طیاره تازه تیک آف کرده صلوات!!!!
وضعیت جوی یکم بهتر شده!!! نه؟!
و اما عکس آخری که اسم ش هست
بدون شرح!!!!
دوستان عزیز با آرزوی موفقیت...
امیررضا (September 17th, 2013), dorchin (September 17th, 2013), Esmaiel_F4 (September 17th, 2013), HOSJAN78 (September 17th, 2013), magid123 (September 17th, 2013), pakradm (September 19th, 2013), WARWOLF (December 7th, 2013), سينا حمزانلويي (September 17th, 2013)
????? ???? ?? (Bookmarks)