برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 3 ?? 5 ???????? 12345 ??????????
????? ?????: ?? 21 ?? 30 ?? 43
dqw
  1. alireza3258 ?????? ??
    alireza3258
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    July 2013
    teh
    140
    تعداد تشکر : 123
    Thanked 118 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    خیلی عالی عجب کیفیتی داشت
    #21 ارسال شده در تاريخ February 6th, 2015 در ساعت 17:47:15

  2. The Following User Says Thank You to alireza3258 For This Useful Post:

    F-BTCS (February 6th, 2015)

  3. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS


    با سلام




    این تصویر پتانسیل کاغذ دیواری شدن رو داره !!!!




    20 ناتیکال مایلی غرب ادینبورگ





    خدشه دار کردن واقعیت !











    خدانگهدار
    #22 ارسال شده در تاريخ February 7th, 2015 در ساعت 17:18:20

  4. The Following 5 Users Say Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    airplane (February 8th, 2015), davar_73 (February 7th, 2015), dorchin (March 18th, 2015), pakradm (February 7th, 2015), sina h&m (February 7th, 2015)

  5. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    روز خوش



    EP-AGA , فرودگاه مهرآباد




    کاهش ارتفاع برای اسلو




    733 Transavia در زاهدان !








    Virigin Atlantic




    تو تو تو !





    بنظرتون چند نفر در دنیا منوال های فلایت کرو این پرنده رو خوندن ؟





    فوکر 100 بانک ملی ایران(!!!!) در فرودگاه اسلو











    موفق باشید
    #23 ارسال شده در تاريخ February 8th, 2015 در ساعت 16:28:26

  6. The Following 4 Users Say Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    airplane (February 8th, 2015), cp amirhossein (February 8th, 2015), dorchin (March 18th, 2015), pakradm (February 12th, 2015)

  7. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    عصر بخیر



    کاهش ارتفاع برای اسلو





    یک ظهر زمستانی در مهرآباد





    این پرنده مدل اسباب بازیش هم هوش از سر آدم میبره ...












    Milviz 737-200







    330 امارات در حال اپروچ به آتاترک







    ! Flashback

    13000 هزار ثانیه قبل ، دبی







    موفق باشید







    #24 ارسال شده در تاريخ February 10th, 2015 در ساعت 16:25:40

  8. The Following 3 Users Say Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    airplane (February 11th, 2015), dorchin (March 18th, 2015), pakradm (February 12th, 2015)

  9. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    با سلام



    EP-IEE




    UR-REZ




    App Gran Canaria Airport

    ( این تصویر یک نکته ظریف داره . دائم الاکستنددان خواهند یافت )





    خیره به خورشید ، امیدوار




    Dubai Airport




    پس از تیک آف از فرودگاه قاهره






    EP-IBZ

    پس از برخاستن از کیش




    فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد




    AFR 501





    امان از دست ورشکستگی !






    ...


    موفق باشید
    #25 ارسال شده در تاريخ February 14th, 2015 در ساعت 16:39:29

  10. The Following 5 Users Say Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    airplane (February 14th, 2015), dorchin (March 18th, 2015), EP-IBZ (February 15th, 2015), IRIAF F-14A (February 14th, 2015), pakradm (February 15th, 2015)

  11. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    ??? ??? ????? ???? ???? F-BTCS ????? ??? ??


    App Gran Canaria Airport

    ( این تصویر یک نکته ظریف داره . دائم الاکستنددان خواهند یافت )

    Visibility پایین و ILS Landing با A/P خاموش بدون RWY Visual Contact...!نکته ی عکس این هست؟
    QNH اگرچه عموما برای پرواز فلایت لول هست چون گاهی اوقات در ارتفاع پایین فشار هوا 1013 یا همون 29.92 باشه فکر نکنم این نکته ی عکس باشه.
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #26 ارسال شده در تاريخ February 15th, 2015 در ساعت 19:16:20

  12. The Following User Says Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    pakradm (February 16th, 2015)

  13. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    خیر . این ناشی از نقص نرم افزاریه !

    کمی دقیق تر بررسی کنید ! البته تا خلبان خودکار رو درست رفتید ولی ...
    #27 ارسال شده در تاريخ February 15th, 2015 در ساعت 19:26:08

  14. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    ??? ??? ????? ???? ???? F-BTCS ????? ??? ??
    خیر . این ناشی از نقص نرم افزاریه !

    کمی دقیق تر بررسی کنید ! البته تا خلبان خودکار رو درست رفتید ولی ...
    متاسفانه تاکنون با A320 در دنیای شبیه ساز پرواز نداشته ام اما نکات زیر به ذهن اینجانب می رسد

    1- اگر چه در حال استفاده از ILS هستید اما چون AP1 و AP2 خاموش هستند لذا عملا شما در حال Visual Landing هستید. در حقیقت دارید ILS Approach را با استفاده از اطلاعات ILS موجود در PFD یعنی Glide Slope و Localizer به صورت دستی تمرین می کنید.

    2- وقتی که شما AP ها را قطع می کنید. حتما می بایست هر دو F/D ها(F/D خلبان و کمک خلبان) را نیز قطع کنید... میدانید چرا؟؟؟... چون اگر اینچنین عمل نکنید سیستم A/THR که روشن است متوجه کاهش ارتفاع شما نخواهد شد و Thrust موتور ها را کم نخواهد کرد لذا شما با کاهش ارتفاع سریعا دچار OverSpeed خواهید شد. در حقیقت با قطع نمودن F/D ها سیستم A/THR را Force می کنید تا در حالت SPD قرار گیرد.

    3- با قطع نمودن AP ها، هرگز F/D ها به طور خودکار قطع نخواهند شد و این وظیفه شماست که به صورت دستی آن ها را قطع نمایید. لذا این نقص نرم افزاری نمی باشد!!!

    در ذیل مقدمه Visual Approach Procedures از FCOM تایپ A320 آورده شده است.


    از شما اساتید و سیمرهای با تجربه خواهشمندم اشتباهات مرا بفرمایید تا یاد بگیرم
    متشکرم
    ?????? ???? pakradm : February 16th, 2015 ?? ???? 00:43:25
    #28 ارسال شده در تاريخ February 16th, 2015 در ساعت 00:41:40

  15. The Following 3 Users Say Thank You to pakradm For This Useful Post:

    airplane (February 16th, 2015), Esmaiel_F4 (March 19th, 2015), F-BTCS (February 16th, 2015)

  16. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    درود . خیر

    ابتدا منظورم رو بصورت روشن تر از نقص نرم افزاری بگم خدمتتون . 98 درصدی تصاویری که شما در این نگارخانه میبینید حاصل عکس برداری بعد از پرواز با اف اس رکوردر هست . چون عملا عکس انداختن حین پرواز هم بسیار کار سختیه و حواس آدم رو پرت میکنه و هم اینکه بنده برای یک فریم ریت بهینه در حین کار با شبیه ساز تنظیمات شبیه ساز رو تا جایی که مشکلاتی در سنری ها بوجود نیاد پایین آوردم .

    اف اس رکوردر گرچه واقعا دقیقه و همینطور دقیق ترین نرم افزار رکورد ولی نقص هایی نیز داره . بطور مثال تک تک مواردی که عزیزان اشاره کردند ( که بنده نصف بیشترش رو نمیدونستم ! ) .


    البته قبول دارم جواب مقداری پیچیدست !

    به عدد موجود در بخش Alt خلبان خودکار دقت کنید . این عدد بصورت 2600 نوشته شده ، در حالی که در اکستندد برای بیان ارتفاع 2600 پا در این قسمت از 02600 استفاده میشه ! یعنی عملا ارتفاع روی 26000 پا ست شده بوده !!!
    #29 ارسال شده در تاريخ February 16th, 2015 در ساعت 17:40:08

  17. The Following User Says Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    pakradm (February 16th, 2015)

  18. F-BTCS ?????? ??
    F-BTCS

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2014
    تهران
    67
    تعداد تشکر : 212
    Thanked 169 Times in 53 Posts

    ??? ??? پاسخ: گالری شببه ساز F-BTCS

    درود ...


    چند قطعه تصویر خدمت شما عزیزان
































    موفق باشید
    #30 ارسال شده در تاريخ March 18th, 2015 در ساعت 18:11:08

  19. The Following 5 Users Say Thank You to F-BTCS For This Useful Post:

    airplane (March 18th, 2015), dorchin (March 18th, 2015), Esmaiel_F4 (March 19th, 2015), pakradm (March 22nd, 2015), sina h&m (March 18th, 2015)

???? 3 ?? 5 ???????? 12345 ??????????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0