برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 2 ?? 3 ???????? 123 ??????????
????? ?????: ?? 11 ?? 20 ?? 22
dqw
  1. A1996 ?????? ??
    A1996
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2013
    tehran
    158
    تعداد تشکر : 232
    Thanked 327 Times in 122 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    ??? ??? ????? ???? ???? ali001 ????? ??? ??
    واقعا ارزش داره هواپیما به اون بزرگی رو توی مسیر داخلی استفاده میکنه؟فکر کنم سود که نداشته باشه هیچی ضررم داره؟؟!
    دوستان اگه کسی دلیلشو میدونه اطلاع رسانی کنه لطفا
    طبق حرف یکی از دوستان خلبان این هواپیما ها مخصوصا سری 400 چون با ورودش به ایران یه سری مسایل پیش اومد به محض یک پرواز خارجی زمین گیر میشه و البته حرف شما درسته چون این پرواز ها سود نداره

    یکی از دلایل اصلی و بارز آن عدم اجازه عربستان سعودی برای ورود این هواپیماها به حریم هوایی آن می باشد و با توجه به برد و ظرفیت این هواپیماها بهترین استفاده از آن در مسیر حجاج بوده است.
    این حرف نادرست است چون ماهان فقط عربستان نمیره جاهای دیگه هم هست پس دلیل چیز دیگریست

    موید باشید

    یا حق
    #11 ارسال شده در تاريخ March 16th, 2015 در ساعت 20:20:58

  2. The Following 2 Users Say Thank You to A1996 For This Useful Post:

    davar_73 (March 22nd, 2015), tomcat6004 (May 12th, 2015)

  3. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    ??? ??? ????? ???? ???? A1996 ????? ??? ??
    طبق حرف یکی از دوستان خلبان این هواپیما ها مخصوصا سری 400 چون با ورودش به ایران یه سری مسایل پیش اومد به محض یک پرواز خارجی زمین گیر میشه و البته حرف شما درسته چون این پرواز ها سود نداره



    این حرف نادرست است چون ماهان فقط عربستان نمیره جاهای دیگه هم هست پس دلیل چیز دیگریست

    موید باشید

    یا حق
    اون مسائلی که منظور جنابعالی هست فقط در خصوص آن 3فروند سری 400 مصداق دارند و مرتبط با مسائل حقوقی و داکیومنتی این هواپیما ها و شامل تحریمات وارده از طرف ایالات متحده آمریکا می باشد و چنین مشکلی در خصوص سری 300 وجود نداشته است.
    ماهان فقط عربستان نمی رود اما آیا مسیر بین المللی با حجم پرواز حجاج وجود دارد که با تایپ 747 به صرفه باشد؟
    #12 ارسال شده در تاريخ March 16th, 2015 در ساعت 21:36:31

  4. The Following 8 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    A1996 (March 16th, 2015), B727 (March 17th, 2015), davar_73 (March 22nd, 2015), Dream Bird (March 16th, 2015), Hamidreza rt (March 17th, 2015), pakradm (March 16th, 2015), tomcat6004 (May 12th, 2015), سجیل (March 17th, 2015)

  5. A1996 ?????? ??
    A1996
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2013
    tehran
    158
    تعداد تشکر : 232
    Thanked 327 Times in 122 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    ??? ??? ????? ???? ???? Ali Pilot ????? ??? ??
    اون مسائلی که منظور جنابعالی هست فقط در خصوص آن 3فروند سری 400 مصداق دارند و مرتبط با مسائل حقوقی و داکیومنتی این هواپیما ها و شامل تحریمات وارده از طرف ایالات متحده آمریکا می باشد و چنین مشکلی در خصوص سری 300 وجود نداشته است.
    ماهان فقط عربستان نمی رود اما آیا مسیر بین المللی با حجم پرواز حجاج وجود دارد که با تایپ 747 به صرفه باشد؟
    با این اوصاف به نظر شما چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که ماهان را مجبور به انجام چنین کاری کند؟
    #13 ارسال شده در تاريخ March 16th, 2015 در ساعت 23:10:21

  6. The Following 2 Users Say Thank You to A1996 For This Useful Post:

    davar_73 (March 22nd, 2015), tomcat6004 (March 18th, 2015)

  7. tomcat6004 ?????? ??
    tomcat6004
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    March 2015
    kabul
    7
    تعداد تشکر : 256
    Thanked 12 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    استرالیا,چین،یا کشور های اروپایی بدون نیاز به سوخت گیری
    #14 ارسال شده در تاريخ March 17th, 2015 در ساعت 01:05:28

  8. The Following User Says Thank You to tomcat6004 For This Useful Post:

    davar_73 (March 22nd, 2015)

  9. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    ??? ??? ????? ???? ???? tomcat6004 ????? ??? ??
    استرالیا,چین،یا کشور های اروپایی بدون نیاز به سوخت گیری
    استراليا كه تا پيش از اين جزو مقاصد نبوده، چين و كشور هاي اروپايي نيز با توجه به طول مسير و به خصوص تعداد مسافر استفاده از ٧٤٧ در آن به صرفه نبوده است. اين مسئله كه استفاده اين تايپ در مسير هاي داخلي داراي ضرر مي باشد درش شكي نيست اما با توجه به درنظر گرفتن تمامي جوانب ،شرايط حاضر كمترين ضرر را نسبت به حالات ديگر دارا مي باشد.
    #15 ارسال شده در تاريخ March 17th, 2015 در ساعت 01:32:32

  10. The Following 7 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    B727 (March 17th, 2015), davar_73 (March 22nd, 2015), Dream Bird (March 17th, 2015), Hamidreza rt (March 17th, 2015), pakradm (March 22nd, 2015), tomcat6004 (March 18th, 2015), سجیل (March 17th, 2015)

  11. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,739
    تعداد تشکر : 8,194
    Thanked 7,817 Times in 3,110 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 825

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    یک موضوعی که در مورد 747 وجود دارد این است که ایرلاینهای مورد استفاده از این هواپیما در حال کم شدن است و جای خودش را به هواپیماهای دو موتوره مثل 330 و 777 میدهد.

    که هم 330 و هم 777 و ایلیوشن 96 حدودا 240 تا 350 مسافر در دو یا سه کلاس ظرفیت دارند.

    ولی 747 حدودا 450 نفره به دلیل 4 موتوره و عدم تکمیل ظرفیت معمولا سود کمتری را نصیب ایرلاینها میکند.
    ?????? ???? سجیل : March 17th, 2015 ?? ???? 11:57:49


    #16 ارسال شده در تاريخ March 17th, 2015 در ساعت 11:54:05

  12. The Following 6 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 17th, 2015), B727 (March 17th, 2015), davar_73 (March 22nd, 2015), Dream Bird (March 18th, 2015), pakradm (March 22nd, 2015), tomcat6004 (March 18th, 2015)

  13. رضا انصاری ?????? ??
    رضا انصاری

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2012
    AWZ
    96
    تعداد تشکر : 24
    Thanked 212 Times in 68 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    انشا الله هرچه سریع تر این هواپیما ها در مسیر اصلی عملیاتی خود قرار بگیرند
    #17 ارسال شده در تاريخ March 17th, 2015 در ساعت 12:36:26

  14. The Following 6 Users Say Thank You to رضا انصاری For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 17th, 2015), B727 (March 17th, 2015), davar_73 (March 22nd, 2015), Dream Bird (March 18th, 2015), pakradm (March 22nd, 2015), tomcat6004 (March 18th, 2015)

  15. tomcat6004 ?????? ??
    tomcat6004
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    March 2015
    kabul
    7
    تعداد تشکر : 256
    Thanked 12 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    در چند سایت بین المللی مطالعه کردم دیدم نظر کشور ها نسبت 350 جلب شده. کسی از ویژگی های این هواپیما نسبت به 777 و 330 اطلاع داره راهنمایی بفرماید
    مسافران زیادی از ایران برای استرالیا وجود داره چرا در این مسیر نمیزارند
    #18 ارسال شده در تاريخ March 18th, 2015 در ساعت 02:16:10

  16. The Following 4 Users Say Thank You to tomcat6004 For This Useful Post:

    davar_73 (May 12th, 2015), Dream Bird (March 18th, 2015), pakradm (March 22nd, 2015), سجیل (March 18th, 2015)

  17. OIII ?????? ??
    OIII

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    April 2013
    TRN
    92
    تعداد تشکر : 961
    Thanked 431 Times in 93 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    علت عدم پرواز این دو هواپیما به خارج از کشور (و همچنین عدم انجام پروازهای حج به علت قوانین کشور عربستان نیست بلکه) مربوط مواردی هست که توسط بازرسان SAFA مطرح شده و پس از رفع این موارد، هر دو هواپیما پروازهای خود به خارج از کشور را،از سر خواهند گرفت





    #19 ارسال شده در تاريخ May 11th, 2015 در ساعت 22:30:24

  18. The Following 2 Users Say Thank You to OIII For This Useful Post:

    davar_73 (May 12th, 2015), tomcat6004 (May 12th, 2015)

  19. smahan ?????? ??
    smahan

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    December 2014
    تهران
    8
    تعداد تشکر : 12
    Thanked 5 Times in 3 Posts

    ??? ??? پاسخ: اختصاصی/برخورد خودروی کترینگ با بویینگ 747 ماهان

    سلام بر دوستان.چند وقتی میشه این دو هواپیما در داخل استفاده میشن.میشه از دوستان یکی توضیح بده که قبلا کجا استفاده میشدن؟ولی وقتی تو آسمون این غول های آهنی دوست داشتنی رو با اون صدای قشنگشون میبینم واقعا لذت میبرم.واقعا زیبا هستن.
    #20 ارسال شده در تاريخ May 12th, 2015 در ساعت 02:33:21

  20. The Following User Says Thank You to smahan For This Useful Post:

    tomcat6004 (May 12th, 2015)

???? 2 ?? 3 ???????? 123 ??????????

??????? ?????

  1. بویینگ و نسل چهارم 737
    ???? IR Blue SKY ?? ????? هواپیماهای مسافربری
    ????: 4
    ????? ?????: December 18th, 2012, 01:26:20
  2. ماهان و بویینگ 100-747
    ???? mobinall ?? ????? خطوط مسافربری ایران
    ????: 4
    ????? ?????: August 1st, 2012, 15:23:34
  3. ????: 0
    ????? ?????: July 13th, 2012, 17:06:28
  4. ????: 0
    ????? ?????: July 8th, 2012, 19:49:38

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0