برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 2 ?? 3 ???????? 123 ??????????
????? ?????: ?? 11 ?? 20 ?? 21
dqw
  1. abasza ?????? ??
    abasza
    هوانورد فعال-سرگرد
    August 2010
    استان اصفهان
    578
    تعداد تشکر : 828
    Thanked 2,310 Times in 539 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    من که عضو کلوب مسافران فرست کلاس و پرداخت هزینه Sky Gift میکنم چنین برخوردهایی داشتم چه برسه به یک مسافر عادی
    از تاریخ 1/4/90 عهد بستم ایرانی سوار نشم حتی به این قیمت که هواپیمایی آریا افغانستان با یاک 42 پرواز کنم
    این چه وضعشه نه سرویس خوب و نه اخلاق و .......در سیستم هوایی با پلمب کنیم بریم
    ?????? ???? abasza : September 7th, 2011 ?? ???? 15:37:24
    أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيَّ الْقَيُّومَ بَدِيعَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ
    ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ وَ أَسْأَلُهُ أَنْ يَتُوبَ عَلَي
    #11 ارسال شده در تاريخ September 7th, 2011 در ساعت 15:33:07

  2. The Following 10 Users Say Thank You to abasza For This Useful Post:

    A-2727 (September 7th, 2011), bozorg2011 (June 1st, 2013), carol (October 3rd, 2011), Dream Bird (September 7th, 2011), leader (September 7th, 2011), Mohammadme (September 7th, 2011), pejmanmhatc (September 10th, 2011), Persian Tom Cat (September 7th, 2011), roozbeh85 (September 10th, 2011), sfaiazy (September 10th, 2011)

  3. leader ?????? ??
    leader
    اخراج دائم
    August 2010
    تهران
    247
    تعداد تشکر : 1,489
    Thanked 529 Times in 188 Posts

    new_news پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    ??? ??? ????? ???? ???? Dream Bird ????? ??? ??
    2ولی باید مابین افرادی که ناخواسته مرتکب خطا میشوند و افرادی که از وانت سواری به هواپیما و پرواز رسیده اند تفاوت قائل شد .
    ??? ??? ????? ???? ???? abasza ????? ??? ??
    من که عضو کلوب مسافران فرست کلاس و پرداخت هزینه Sky Gift میکنم چنین برخوردهایی داشتم چه برسه به یک مسافر عادی
    از تاریخ 1/4/90 عهد بستم ایرانی سوار نشم حتی به این قیمت که هواپیمایی آریا افغانستان با یاک 42 پرواز کنم
    این چه وضعشه نه سرویس خوب و نه اخلاق و .......در سیستم هوایی با پلمب کنیم بریم
    منم با شما موافقم جناب آقای abasza درسته مشکلات زیادی داریم در این زمینه مخصوصادر اخلاق

    ولی همه مثل هم نیستند بنده پرواز های زیادی داشتم با شرکت های هواپیمایی مختلفی ولی همه که

    بد اخلاق نبودن و سرویس دادن آنها هم بسیار خوب بوده

    حرف جناب آقای Aloit درسته ما باید تفاوت قائل شیم
    #12 ارسال شده در تاريخ September 7th, 2011 در ساعت 18:31:42

  4. The Following 5 Users Say Thank You to leader For This Useful Post:

    A-2727 (September 7th, 2011), abasza (September 7th, 2011), akbar e&e (October 3rd, 2011), pejmanmhatc (September 10th, 2011), Persian Tom Cat (September 7th, 2011)

  5. Yasser_Maximus ?????? ??
    Yasser_Maximus

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    November 2010
    THR/OIII
    1,224
    تعداد تشکر : 866
    Thanked 5,152 Times in 1,140 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 10

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    تا زمانی که یک منشور اخلاقی قانونی درست و حسابی افسار ایرلاین های ما رو بدست نگیره وضع همینه که هست.
    با آسمان بگویید احوال آب چشمم


    میل خزیدن نیست بغض است مرا پرواز
    #13 ارسال شده در تاريخ September 7th, 2011 در ساعت 19:42:21

  6. The Following User Says Thank You to Yasser_Maximus For This Useful Post:

    leader (September 7th, 2011)

  7. roozbeh85 ?????? ??
    roozbeh85

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    April 2011
    tehran
    62
    تعداد تشکر : 59
    Thanked 218 Times in 55 Posts

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    دوست عزیز اکثر ارگانهای دولتی به این شکل هستش برخورد خیلی بد و سیستم پاسخگویی در سطح ختافه ضعیف هما هم مثل بقیه
    #14 ارسال شده در تاريخ September 10th, 2011 در ساعت 12:37:54

  8. The Following 4 Users Say Thank You to roozbeh85 For This Useful Post:

    FA M.Masoud (September 10th, 2011), leader (September 11th, 2011), mahnia66 (September 10th, 2011),
    fpnd ?????? ??
    fpnd
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    June 2011
    Tehran
    7
    تعداد تشکر : 10
    Thanked 42 Times in 9 Posts

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    خدايي ماهان خيلي تو موارد معاشرت براي استخدام كاركنانش دقت ميكنه ما كه 7 خان رستم رو گذرونديم تازه هنوز كارمون تموم هم نشده!!! ايران اير رو نميدونم چه جوريه
    اما خوب پيش مياد ديگه
    واقعا خانوم بي ادبي بوده
    مهماندار يعني ميزبان مهمانها ( مهمانه هم يعني همون مسافران) يك ميزبان بايد تلاش كنه به مهمونش خوش بگذره نه اينجوري
    Don't ignore hidden desire
    #15 ارسال شده در تاريخ September 11th, 2011 در ساعت 17:56:13

  9. The Following 3 Users Say Thank You to fpnd For This Useful Post:

    bozorg2011 (June 1st, 2013), leader (September 11th, 2011),
    sfaiazy ?????? ??
    sfaiazy
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    January 2011
    اهواز
    444
    تعداد تشکر : 1,376
    Thanked 2,079 Times in 423 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    یه چیزی برام جالب بود اینو براساس تجربه زیاد پرواز با هردو شرکت میگم البته نظر منهماهان برخورد مهمانداراش از ایران ایر بهتره اما ایران ایر رو زمین{ منظورم کارکنان قبل پرواز برخورد بهتری نسبت به ماهان دارن
    #16 ارسال شده در تاريخ September 11th, 2011 در ساعت 20:32:13

  10. The Following User Says Thank You to sfaiazy For This Useful Post:

    leader (September 11th, 2011)

  11. moeinreza ?????? ??
    اخراج دائم
    May 2011
    mashhad
    202
    تعداد تشکر : 411
    Thanked 666 Times in 212 Posts

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    ??? ??? ????? ???? ???? sfaiazy ????? ??? ??
    یه چیزی برام جالب بود اینو براساس تجربه زیاد پرواز با هردو شرکت میگم البته نظر منهماهان برخورد مهمانداراش از ایران ایر بهتره اما ایران ایر رو زمین{ منظورم کارکنان قبل پرواز برخورد بهتری نسبت به ماهان دارن
    کارکنان ماهان ایر واقعا رفتار خوبی دارن
    #17 ارسال شده در تاريخ September 12th, 2011 در ساعت 03:12:35

  12. The Following User Says Thank You to moeinreza For This Useful Post:

    leader (September 12th, 2011)

  13. FA.Mahan ?????? ??
    FA.Mahan
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    February 2011
    تهران
    42
    تعداد تشکر : 43
    Thanked 383 Times in 43 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 6

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    دوستان از طرف همه همکارام در شرکت ماهان ازتون تشکر میکنم که به ما لطف دارید .
    همکارامون هم در ایران ایر هم بسیار زحمت میکشن ، ولی در همه جا کمی و کاستی هست که امیدوارم رفع بشه.
    دوست من ، من درباره طرز بیان حتی اشتباهات اینو یاد گرفتم که هرچی تند تر به کسی حرفی بزنی اون کسی که بهش تذکر میدی بدتر میکنه. اما درمورد بستن کمربند شما حق دارید کسی مجبور نیست کمربند خودشو تا وقتی که اخرین چک کابین انجام میشه باز نگه داره ولی بعد از اون باید همه کمربندهای خودشون رو ببندند (‌حتی مهماندارای باید شانه بند ) اما درمورد لپتاپ تنها اجازه دارید در زمان خاموش بودن چراغ کمربندها ازش استفاده کنید.
    موفق و معید باشید
    یک وبلاگ برای اینکه با زندگی مهمانداران آشنا شویم
    دفترکاری به نام کابین هواپیما
    #18 ارسال شده در تاريخ September 21st, 2011 در ساعت 02:23:32

  14. The Following 9 Users Say Thank You to FA.Mahan For This Useful Post:

    A-2727 (September 21st, 2011), Ali Pilot (September 21st, 2011), carol (October 3rd, 2011), Dream Bird (September 21st, 2011), IR Blue SKY (September 21st, 2011), Mahan (September 21st, 2011), Mohammadme (September 21st, 2011), pejmanmhatc (October 3rd, 2011)

  15. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    این تاپیک من و یاد یک خاطره انداخت که ذکرش خالی از لطف نیست

    درپرواز چک بنده درحال پذیرایی بودیم که 2بار ترولی خورد به پای 2تا مسافر خدایی خیلی بد شد اما

    چون همکارم ارشد من بود به جای ایشون من عذرخواهی کردم . همکارم به آقا فرمودند که مقصر

    خودتون هستید ایشون هم یک فرم پرکرد ولی خداییش سرمهماندارمون بهشون چیزی نگفت

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #19 ارسال شده در تاريخ October 3rd, 2011 در ساعت 11:33:07

  16. The Following 3 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    arra (October 3rd, 2011), aryoreza (April 19th, 2012), mahnia66 (October 3rd, 2011)

  17. black-pilot ?????? ??
    black-pilot

    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2009
    زمین
    1,073
    تعداد تشکر : 1,025
    Thanked 3,419 Times in 1,039 Posts

    ??? ??? پاسخ: توهین و بی احترامی یک مهماندار هما

    خدايي ماهان خيلي تو موارد معاشرت براي استخدام كاركنانش دقت ميكن
    انصافا من که تاحالا مشکلی با مهماندار های هما نداشتم
    اما توی یکی از پرواز هام با ماهان یه صحنه دیدم که با این وجود که طرف مهماندار من نبودم خیلی بهم برخورد
    تقریبا 10 دقیقه از تیک آف گذشته بود که پسر عموی من تبلتش رو از کیفش در اورد و مشغول شد
    سرکار خانوم مهماندار هم در کمال متانت فرمودند :
    هوی آقا استفاده از وسایل الکترونیکی ممنوعه.
    اون بنده خدا هم یه پسر ساده و خیلی مودبه شاید اگر این رفتار با یه آدم بی نزاکت شده بود اینقدر جوش نمی آوردم.اما این رفتار واقعا از یه مهماندار بعیده.
    ...ANY TIME BABY
    #20 ارسال شده در تاريخ October 3rd, 2011 در ساعت 16:32:25

  18. The Following 4 Users Say Thank You to black-pilot For This Useful Post:

    carol (October 3rd, 2011), mobinall (October 3rd, 2011), pejmanmhatc (October 3rd, 2011), سلیمانیان (November 4th, 2011)

???? 2 ?? 3 ???????? 123 ??????????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0