برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 4 ?? 4 ???????? 1234
????? ?????: ?? 31 ?? 40 ?? 40
dqw
  1. maryam 69 ?????? ??
    maryam 69
    هوانورد عادی-استوار دوم
    April 2013
    تهران
    107
    تعداد تشکر : 292
    Thanked 275 Times in 92 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    من دیگه حرفی ندارم!

    هواپیمایی که موقع تست سقوط کرده کی میخره؟؟

    قصد توهین به کسی یا جایی رو ندارم خیلی هم باعث افتخاره که هواپیمایی رو طراحی کردیم

    ولی کسی این هواپیمارو نمیخره! چیزی هم که توی بازار هوایی خریده نشه به درد نمیخوره

    اشکالات این طرح رو از داورش شنیدم که طرح خودمو له کرده بود

    اینجا جون آدماست که حرف اول رو میزنه، خیلی خوبه موقع قضاوت نه تفریط کنیم نه افراط! باید عاقلانه فقط قضاوت کرد
    "و همانا روزی شما و آنچه بدان وعده داده شده اید ، در آسمان است"
    #31 ارسال شده در تاريخ July 16th, 2014 در ساعت 17:29:33

  2. The Following 2 Users Say Thank You to maryam 69 For This Useful Post:

    mamad pilot123 (July 16th, 2014), parsboy (July 17th, 2014)

  3. ارش کمان گیر ?????? ??
    ارش کمان گیر
    هوانورد عادی-استوار دوم
    August 2012
    کرج
    130
    تعداد تشکر : 49
    Thanked 292 Times in 97 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    ??? ??? ????? ???? ???? maryam 69 ????? ??? ??
    من دیگه حرفی ندارم!

    هواپیمایی که موقع تست سقوط کرده کی میخره؟؟

    قصد توهین به کسی یا جایی رو ندارم خیلی هم باعث افتخاره که هواپیمایی رو طراحی کردیم

    ولی کسی این هواپیمارو نمیخره! چیزی هم که توی بازار هوایی خریده نشه به درد نمیخوره

    اشکالات این طرح رو از داورش شنیدم که طرح خودمو له کرده بود

    اینجا جون آدماست که حرف اول رو میزنه، خیلی خوبه موقع قضاوت نه تفریط کنیم نه افراط! باید عاقلانه فقط قضاوت کرد
    ............

    2011 بود.
    #32 ارسال شده در تاريخ July 17th, 2014 در ساعت 23:53:28

  4. The Following User Says Thank You to ارش کمان گیر For This Useful Post:

    REZAAKBARIASBAGH (July 18th, 2014)

  5. maryam 69 ?????? ??
    maryam 69
    هوانورد عادی-استوار دوم
    April 2013
    تهران
    107
    تعداد تشکر : 292
    Thanked 275 Times in 92 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    [QUOTE=ارش کمان گیر;136708]

    ............

    /QUOTE]

    شما صفحه کیبوردتون مث اینکه مشکل خاصی داره فقط زیر همه پست های من این شکل رو میذارید!
    شایدم رعایت ادب براتون مشکله
    شایدم منظورتونو گفتاری نمیتونید بیان کنید

    در هر هرحالت امیدوارم زودتر مشکل تون حل شه!!!
    "و همانا روزی شما و آنچه بدان وعده داده شده اید ، در آسمان است"
    #33 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2014 در ساعت 01:35:14

  6. The Following User Says Thank You to maryam 69 For This Useful Post:

    علی 254 (November 16th, 2014)

  7. davar_73 ?????? ??
    davar_73
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    May 2013
    تهران-ارومیه-مشهد-کرماشان
    376
    تعداد تشکر : 2,826
    Thanked 844 Times in 303 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    بحث اصلا سیاسی نیست فقط یک چیزی هست من از یکی از معاون های سابق فارسکو که الان استاد دانشگاهمونه شنیدم گفت ایران 140 به دلایلی سقوط کرد. تو ایران یک سیاستی هست که فقط با بوینگ و ایرباس باید قرارداد بسته شه و یک عده نمی خوان شرکت های دیگه تو کشورها جا باز کنه نمونه اش ایران 140.این موضوع تمام کشوراست . چون خودش مدتی تواروپا بوده می گفت همین ایرباس بود که شرکت کنکود زمین زد. به شگردی کونکورد زمین زدند که هیچ کس نفهمید چطوری کل کمپانی خوابید .تو ایران هم همین طوره یک مافیایی نمی خواد جای ایرباس و بوینگ و جدیدا mdشرکتی بگیره.... گفت من اجازه ندارم وخیلی چیزها رو بگم و کامل هم نمی دونم اما گفت پارسال یک شرکت غربی که سیستماش 50 شرق 50 غرب بود خواست تو ایران شروع به کار کنه اما بعضی ها در داخل و خارج راه های دور زدن تحریم این شرکت بستن . این شرکت می تونست تا 10 ساله بعد ناوگان ایران نوسازی و در عرض 13 سال شرکت های هواپیمایی ایرانی برسونه به 10 شرکت اول دنیا از نظر ناوگان اما نتونست
    ?????? ???? davar_73 : July 18th, 2014 ?? ???? 03:25:18
    #34 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2014 در ساعت 03:18:46

  8. The Following 3 Users Say Thank You to davar_73 For This Useful Post:

    B727 (July 21st, 2014), IRIAF F-14A (July 19th, 2014), maryam 69 (July 20th, 2014)

  9. mh1376 ?????? ??
    mh1376
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    January 2014
    terhan
    17
    تعداد تشکر : 2
    Thanked 18 Times in 6 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    حرفی برای گفتن نیست :|
    سقوط نکنه صلوات ............
    #35 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2014 در ساعت 12:22:32

  10. Ferdowsi ?????? ??
    Ferdowsi
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    November 2013
    Mashhad
    185
    تعداد تشکر : 226
    Thanked 538 Times in 148 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    ??? ??? ????? ???? ???? maryam 69 ????? ??? ??
    هواپیمایی که موقع تست سقوط کرده کی میخره؟؟
    بسیاری از هواپیماهای موفق نمونه های آزمایشیشون دچار سانحه شده.
    همین اف 14 خودمون پروتوتایپش تو پرواز دوم سقوط کرده.
    مهم اینه که بتونی مشکل رو پیداکنی و رفع کنی.
    در ضمن ایران 140 که در تست های پروازی سقوط کرد نمونه ی ولیه نبود. اگر اشتباه نکنم فروند 11 یا 12 بود که خلبان ها داشتن باهاش آموزش می دیدن.
    دلیل سقوط هم تاچ اند گو های مکرر==> از دست رفتن یک موتور در اوج گیری با زاویه حمله زیاد & روشن نبودن سوئیچ OEIO در پانل خلبان (چون داشتن آموزش میدادن و شرایط بحرانی رو میخواستن تست کنن) که منجر به کاهش ارتفاع ناگهانی و شدید پرنده و برخوردش به زمین میشه.
    ?????? ???? Ferdowsi : July 21st, 2014 ?? ???? 08:41:16
    #36 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2014 در ساعت 17:47:11

  11. The Following 4 Users Say Thank You to Ferdowsi For This Useful Post:

    B727 (July 21st, 2014), davar_73 (February 19th, 2015), Esmaiel_F4 (July 18th, 2014), IRIAF F-14A (July 19th, 2014)

  12. Ferdowsi ?????? ??
    Ferdowsi
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    November 2013
    Mashhad
    185
    تعداد تشکر : 226
    Thanked 538 Times in 148 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    یکی از امتیازات ایران 140 موتور ان است

    موتور توربوپراپ ان یکی از بهترین موتورهای توربوپراپ در جهان است که در اصل یک موتور بالگرد است

    که روی بالگردهای میل 7 و 18 و میل 24 و میل 28 و کاموف 27 و 32 و 50 و 52 نصب شده و ازمایش خود را در همه شرایط اب و هوایی پس داده است
    اتفاقا از دید طراحان نقطه ضعف این پرنده موتورش هست.
    تبدیل یک موتور توربوشفت به توربوپراپ دردسرهای خودش رو از باب گشتاورها و سرعت های نسبی خروجی به دنبال داره. استفاده از این موتور در پرنده تنها میتونه به دلیل کاهش هزینه ها باشه که استفاده از Variant های اون بر روی گستره ای از بالگردها با ماموریت های متنوع هم دلیلش همین هست.
    اما ضعف عمده ی این موتور در تحمل شرایط گرم و مرتفع خودشو نشون میده.
    ?????? ???? Ferdowsi : July 21st, 2014 ?? ???? 08:42:00
    #37 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2014 در ساعت 17:57:03

  13. The Following 4 Users Say Thank You to Ferdowsi For This Useful Post:

    B727 (July 21st, 2014), davar_73 (February 19th, 2015), Esmaiel_F4 (July 18th, 2014), IRIAF F-14A (July 19th, 2014)

  14. maryam 69 ?????? ??
    maryam 69
    هوانورد عادی-استوار دوم
    April 2013
    تهران
    107
    تعداد تشکر : 292
    Thanked 275 Times in 92 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    اینجوری که من شنیدم هواپیمای تست شون نبوده که چندتا از مسیولین هم توش بودن! برای تست فقط خلبان میره نه با چندتا مسافر!

    منظورم همین مونتاژه کاره، بالاخره اینم کار ماست که باید درست انجام بشه

    من نه میگم خوبه نه میگم بده، باید واقع بین بود! هر طراحی باید در کنار ضعفش مزیت هاشم دیده بشه!

    هرچقدرم که با بحث کنیم چیزی که واقعیت داره اینکه این هواپیما فروخته نشده شاید در آینده با رفع مشکلاتش امیدی باشه، امیدوارم
    "و همانا روزی شما و آنچه بدان وعده داده شده اید ، در آسمان است"
    #38 ارسال شده در تاريخ July 20th, 2014 در ساعت 15:37:17

  15. ارش کمان گیر ?????? ??
    ارش کمان گیر
    هوانورد عادی-استوار دوم
    August 2012
    کرج
    130
    تعداد تشکر : 49
    Thanked 292 Times in 97 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    ??? ??? ????? ???? ???? maryam 69 ????? ??? ??
    اینجوری که من شنیدم هواپیمای تست شون نبوده که چندتا از مسیولین هم توش بودن! برای تست فقط خلبان میره نه با چندتا مسافر!

    منظورم همین مونتاژه کاره، بالاخره اینم کار ماست که باید درست انجام بشه

    من نه میگم خوبه نه میگم بده، باید واقع بین بود! هر طراحی باید در کنار ضعفش مزیت هاشم دیده بشه!

    هرچقدرم که با بحث کنیم چیزی که واقعیت داره اینکه این هواپیما فروخته نشده شاید در آینده با رفع مشکلاتش امیدی باشه، امیدوارم

    .................
    #39 ارسال شده در تاريخ July 24th, 2014 در ساعت 18:25:39

  16. MAMN ?????? ??
    MAMN
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    October 2012
    نجف آباد
    308
    تعداد تشکر : 776
    Thanked 496 Times in 276 Posts

    ??? ??? پاسخ: چند دقیقه در خط تولید ایران 140

    مطمئن هستم دستهایی پر نفوذ اجازه پا گرفتن صنعت هواپیما سازی رو در ایران نمی دهند ،از جمله ایران 140 ،،تقریبا تمام f50های دست دومی که وارد ایران شده بعد از به نتیجه رسیدن پروژه140 بود ؛اما تائیده صلاحیت پروازی برای ان صادر نشد تا نیاز بالفعل بازار در این رده هواپیما توسط دلالان وارد شده و اشباع شود.قرار بود ایران 140 ابتدای راهی باشد برای هواپیما ساز شدن شرکتهایی که سابقه زیادی در تعمیر ونگهداری داشتند وپتانسیل در آن بود تا تبدیل به تولید کننده هواپیما باشند (ابتدا مونتاژ وسپس مشارکت در تولید ) (مثال دیگر زمانی که بحث مونتاژ tu334وtu214در ایران مطرح شد ،ناگهان سیل f100ها ودیگر هواپیما ها ی دست دوم وارد شد )وحالا نتیجه آن این است که وقتی قرار می شود قطعات هواپیماهای 37 سال پیش را به ما بدهند از خوشحالی سر از پا نمی شناسیم.شخصا صحبت های معاون سابق فارسکو را قبول دارم.
    #40 ارسال شده در تاريخ July 28th, 2014 در ساعت 15:38:44

???? 4 ?? 4 ???????? 1234

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0