برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 2 ?? 2 ???????? 12
????? ?????: ?? 11 ?? 14 ?? 14
dqw
  1. عابدین ?????? ??
    عابدین
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    June 2012
    فضولی مگه؟
    329
    تعداد تشکر : 211
    Thanked 649 Times in 260 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: پرواز و سلامت

    با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی و دلسوز جناب s-gsky .

    بسیار لذت بردم از توضیحاتی که در مورد بیماری قوزقرنیه دادید.
    یک مطلب رو فراموش کردید و اونم استفاده از اشعه و پرتو uvx بود برا ی اصلاح این بیماری.البته این روش برای بیمارانی هست که درصد پیشرفت قوز قرنیه اونها کم هستش.
    تجربه شخصی بنده چشم راستم رو uvx کردم و بدک نیست اما یکم پیشرفت داره.چشم چپم هم که یکسال قبلش جراحی رینگ یا همون حلقه کردم.که بسیار عالیه.البته من زود متوجه این مشکل شدم.که خوب جواب داد.
    در عمل uvx که توسط دستگاهای فوق مدرن لیزری که من در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران شعبه خیابان ولی عصر به سمت تجریش انجام دادم شما رو به زیر یک دستگاه برش لیزری هدایت میکنن و بسیار ریلکس اشعه لیزر به عمق میدان قرنیه تابانده شده بدون هیچ برشی در لایه های چشمتون.ولی یکم سوزش داره درحین عمل.مدت این عمل 2-3 دقیقه میباشد.بعد شما رو هدایت میکنند به قسمت دیگه که تا 45 تا 30 دقیقه شما بای مرحله بسیار حساس نگاه کردن به نور بنفش uvx رو که به یک نقطه متمرکز هست رو در این مدت 30 دقیقه ای ببینید.بدون حتی یک مقدارتکن دادن گردنتون.که بسیار طاقت فرساهست.

    در عمل رینگ یا همون حلقه : شما رو به اطاق عمل هدایت کرده وبسیار دقیق (البته باید پزشکتون بسیار ماهر باشه) با امکانات فوق مدرنی که دستشون هست البته خدا حفظشون کنه.میرن برای برداشت لایه اول چشمتون.که بعد ار برداشت اون لایه (زلالیه) میرسن به قرنیه وطبق محل انتخابی که قبلا انجام شده حلقه رو زیر قوز قرار میدن.مثلا مال من در ناحیه 120 درجه بود.این عمل بسیار قشنگ هستش و بیهوشی نداره.وبیهوشتون نمیکنن.(مال ما که اینطوری بودش)
    من کاملا عظمت خالق هستیم رو دیدم .دوستان وقتی که لایه اول چشمتون رو برمیدارن تمام نورهای اطرافتون به هم میریزه بسیار زیبا.(از یک چسم بیار سبک مثل قرنیه ببینید چه کاری برمیاد.)
    البته همون طور که میدونید قرنیه باعث میشه که ما تصاویر رو به صورت متمرکز ببینیم.چون اولین مرحله دیدن چشم قرنیه میباش.

    در مورد وراثت این بیماری کاملا مشخص شده که 80 در صد اون وراثتی(ژنتیکی) میباشد و یکی از مهمترین دلایل انتقالی اون میباشد.
    موفق باشید.وسلامت.
    #11 ارسال شده در تاريخ August 27th, 2012 در ساعت 12:48:42

  2. The Following 2 Users Say Thank You to عابدین For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (August 27th, 2012), S_GSky (August 27th, 2012)

  3. S_GSky ?????? ??
    S_GSky
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2012
    IraN
    13
    تعداد تشکر : 261
    Thanked 33 Times in 12 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز و سلامت

    ??? ??? ????? ???? ???? عابدین ????? ??? ??
    با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی و دلسوز جناب s-gsky .

    بسیار لذت بردم از توضیحاتی که در مورد بیماری قوزقرنیه دادید.
    یک مطلب رو فراموش کردید و اونم استفاده از اشعه و پرتو uvx بود برا ی اصلاح این بیماری.البته این روش برای بیمارانی هست که درصد پیشرفت قوز قرنیه اونها کم هستش.
    تجربه شخصی بنده چشم راستم رو uvx کردم و بدک نیست اما یکم پیشرفت داره.چشم چپم هم که یکسال قبلش جراحی رینگ یا همون حلقه کردم.که بسیار عالیه.البته من زود متوجه این مشکل شدم.که خوب جواب داد.
    در عمل uvx که توسط دستگاهای فوق مدرن لیزری که من در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران شعبه خیابان ولی عصر به سمت تجریش انجام دادم شما رو به زیر یک دستگاه برش لیزری هدایت میکنن و بسیار ریلکس اشعه لیزر به عمق میدان قرنیه تابانده شده بدون هیچ برشی در لایه های چشمتون.ولی یکم سوزش داره درحین عمل.مدت این عمل 2-3 دقیقه میباشد.بعد شما رو هدایت میکنند به قسمت دیگه که تا 45 تا 30 دقیقه شما بای مرحله بسیار حساس نگاه کردن به نور بنفش uvx رو که به یک نقطه متمرکز هست رو در این مدت 30 دقیقه ای ببینید.بدون حتی یک مقدارتکن دادن گردنتون.که بسیار طاقت فرساهست.

    در عمل رینگ یا همون حلقه : شما رو به اطاق عمل هدایت کرده وبسیار دقیق (البته باید پزشکتون بسیار ماهر باشه) با امکانات فوق مدرنی که دستشون هست البته خدا حفظشون کنه.میرن برای برداشت لایه اول چشمتون.که بعد ار برداشت اون لایه (زلالیه) میرسن به قرنیه وطبق محل انتخابی که قبلا انجام شده حلقه رو زیر قوز قرار میدن.مثلا مال من در ناحیه 120 درجه بود.این عمل بسیار قشنگ هستش و بیهوشی نداره.وبیهوشتون نمیکنن.(مال ما که اینطوری بودش)
    من کاملا عظمت خالق هستیم رو دیدم .دوستان وقتی که لایه اول چشمتون رو برمیدارن تمام نورهای اطرافتون به هم میریزه بسیار زیبا.(از یک چسم بیار سبک مثل قرنیه ببینید چه کاری برمیاد.)
    البته همون طور که میدونید قرنیه باعث میشه که ما تصاویر رو به صورت متمرکز ببینیم.چون اولین مرحله دیدن چشم قرنیه میباش.

    در مورد وراثت این بیماری کاملا مشخص شده که 80 در صد اون وراثتی(ژنتیکی) میباشد و یکی از مهمترین دلایل انتقالی اون میباشد.
    موفق باشید.وسلامت.





    سلام دوست عزیز

    ممنون از توضیحات تکمیلی و مفیدتون.... با آرزوی سلامتی برای شما و سایر دوستان
    #12 ارسال شده در تاريخ August 28th, 2012 در ساعت 13:04:08

  4. S_GSky ?????? ??
    S_GSky
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2012
    IraN
    13
    تعداد تشکر : 261
    Thanked 33 Times in 12 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز و سلامت

    * پرواز ، " هيپوکسي " يا کاهش اکسيژن *


    " هيپوکسي " يا کاهش اکسيژن که غالبا" در ارتفاعات و در طي سفري هوايي ايجاد مي شود. شايع ترين مشکل فيزيولوژيکي است که هنگام مسافرت با هواپيما ، ديده مي شود.

    هيپوکسي زماني ايجاد مي شود که انسان در ارتفاعات بيشترا ز هزار"پا" قرار مي گيرد .
    غالبا" پرواز با هواپيما ( همه انواع آن ) ، بيشترين دليل ايجاد شدن اين مشکل فيزيولوژيک است. در ضمن افراد سالم و کساني که دچار ناراحتي هاي تنفسي هستند ، بطور يکسان در معرض خطر کاهش اکسيژن قرار مي گيرند.
    اثرات فيزيولوژيک هيپوکسي در افراد سالم ، شامل : بد شدن آستانه ديد در شب و تغيير در اعمال شناختي ( مثل درک مسايل مختلف ) است.
    قابل ذکر است بيماراني که دچار اختلال عملکرد ريه هستند ، درمعرض خطر بيشتري براي ابتلا به هيپوکسي قرار دارند به اين معني که علائم در آنها با شدت بيشتري ظاهر مي شود.

    در بسياري از هواپيماها ، تنظيم فشار داخل کابين ، اين مشکل را به حداقل مي رساند.
    در ضمن تنظيم نسبت اکسيژن تنفسي در طول مدت پرواز يک تکنيک مفيد است. هلي کوپترها معمولا" در ارتفاع کمتر از هزار" پا" پرواز مي کنند و بنابراين مشکل هيپوکسي در پروازبا اين وسيله به ندرت رخ مي دهد.

    لازم بذکر است که در هواپیماهای جدید باید هیپوکسی رو تقریباً از لیست خطرات حذف کرد.



    ?????? ???? S_GSky : August 28th, 2012 ?? ???? 13:10:51
    #13 ارسال شده در تاريخ August 28th, 2012 در ساعت 13:08:18

  5. The Following 3 Users Say Thank You to S_GSky For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (August 28th, 2012), pakradm (September 2nd, 2012), عابدین (August 28th, 2012)

  6. f100 ?????? ??
    f100
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    July 2012
    کرمانشاه
    44
    تعداد تشکر : 111
    Thanked 139 Times in 34 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: پرواز و سلامت

    فکر کنم ده هزارپا درسته نه هزارپا
    #14 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2012 در ساعت 11:59:31

  7. The Following User Says Thank You to f100 For This Useful Post:

    S_GSky (September 2nd, 2012)

???? 2 ?? 2 ???????? 12

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0