برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 2 ?? 2 ???????? 12
????? ?????: ?? 11 ?? 12 ?? 12
dqw
  1. kamy_f ?????? ??
    kamy_f
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    April 2010
    YVR
    208
    تعداد تشکر : 9
    Thanked 737 Times in 199 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 4

    ??? ??? پاسخ: پاسخ : واماندگي كامل بال Deep Stall

    ??? ??? ????? ???? ???? SPACE MAN ????? ??? ??
    همان طور که همه میدونن ماندن هواپیما در هوا به واسطه جریان مولکول های هوا حول قسمت بالا و پایین بال هستش که این مولکولها بخاطر حرکت هواپیما در هوا حول ان جریان دارند...حال اگر سرعت هواپیما به قدری کم شود که هواپیما به STALL SPEED خود برسد هواپیما به حالت STALL می افتد و اگر سریعا ریکاوری نشود به حالت SPIN می افتد که واقعا در اوردن از این حالت خلبان رستم رو میخواد ! در پرواز های اموزشی این حالت رو DEMO میکنند و قبل از افتادن در stall یعنی در مرحله ای که بال ها به لرزش در میان و صدای وحشتناکی هم دارن مانور رو قطع میکنن....هر سوالی بود در خدمتم.ارادتمند حمید
    البته استال و اسپین اونقدرها هم ترسناک نیستند!!!! و اگه استال و اسپین و ریکاوری از اونها رو عملی آموزش ببینید و تجربه کنید به راحتی قابل ریکاوری هستند . فقط باید به صحنه اون عادت کنید تا بتونید به راحتی اونها رو ریکاور کنید . ولی باید چند بار اون رو با کسی که تحربه داره امتحان کنید ، چون انتظار چیزی که میبینید مخصوصا در اسپین و استال در حال صعود و چرخش (Turning Climbing Stall )، رو ندارید.. ولی هر دو به راحتی قابل ریکاوری هستند .
    البته اشتباه در ریکاوری اسپین میتونه شما رو تو یک دردسربزرگ می اندازه !!!
    به دلیل اینکه در هر دو حالت مخصوصا اسپین ، با کاهش ارتفاع مواجه هستیم می تونند در ارتفاع پایین خطرناک باشند و به دلیل ریکاوری اشتباه و یا عدم داشتن زمان برای ریکاوری باعث خیلی از سوانح شوند.

    بعد از احساس لرزش در بالها و شنیدن صدای اون اگه سرعت کمتر بشه یا زاویه حمله رو بیشتر کنید .. استال کامل اتفاق می افته که با افتادن دماغه بطور کامل مشخص میشه ( مشکلی که وجود داره بعد از دیدن افتادن دماغه واکنش ناخودآگاه کشیدن بیشتر اهرم کنترل به عقب برای جلوگیری از افتادن دماغه هست که همه چیز رو بدتر میکنه و این چیزی هست که باید تجربه بشه تا بجای عکس العمل ناخودآگاه ، عکس العمل صحیح نشون داد)در اون لحظه باید با دادن اهرم کنترل به جلو (نه خیلی زیاد) و افزایش پاور به 100% استال رو بشکنید . نکته اساسی در استال اجتناب از استفاده از آیلرون هست که ریسک رفتن به اسپین رو به همراه داره.. هر گونه YAW باید به آرامی با رادر کنترل شود .
    ?????? ???? kamy_f : July 26th, 2012 ?? ???? 10:45:41
    #11 ارسال شده در تاريخ July 26th, 2012 در ساعت 10:32:01

  2. The Following 4 Users Say Thank You to kamy_f For This Useful Post:

    A-2727 (July 26th, 2012), IR Blue SKY (August 1st, 2012), pakradm (July 26th, 2012), pilot 747 (July 26th, 2012)

  3. mojtaba einabadi ?????? ??
    mojtaba einabadi
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    December 2011
    karaj
    2
    تعداد تشکر : 1
    تعداد تشکر :Thanked 2 Times in 1 Post

    ??? ??? پاسخ: واماندگي كامل بال Deep Stall

    مرسی دست شما درد نکنه
    #12 ارسال شده در تاريخ August 1st, 2012 در ساعت 13:18:06

???? 2 ?? 2 ???????? 12

??????? ?????

  1. فول استال Full Stall
    ???? irufo ?? ????? پاراگلایدر
    ????: 2
    ????? ?????: July 31st, 2013, 14:52:24
  2. واماندگی Stall (قسمت اول)
    ???? Hesam7e7 ?? ????? موضوعات متفرقه اموزش خلبانی
    ????: 3
    ????? ?????: January 19th, 2011, 10:43:12
  3. ????: 0
    ????? ?????: May 28th, 2010, 15:29:20

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0