برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 3 ?? 3 ???????? 123
????? ?????: ?? 21 ?? 23 ?? 23
dqw
  1. apcog ?????? ??
    apcog
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    August 2012
    قم
    1
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? پاسخ: لندیدنگ عمودی هواپیمای مسافربری

    در کل بال هواپیما ها به علت عبور باد از رو و زیر اون ها نیروی بالابرنده یا به اصتلاح برآ تولید میکنه.حالا یا هواپیما باید با سرعت به جلو بره که باد نسبی از بال ها عبور کنه(مثل وقتی که شما دستتون رو از ماشین میکنین بیرون.بادی وجود نداره اما شما باد حس میکنین چون ماشین در حال حرکته)،یا باید باد از روی اون ها عبور کنه. در این حالت هواپیما بدون نیاز به جلو رفتن میتونه نیروی بالابرنده رو حفظ کنه چون باد میاد جلو و دیگه نیازی نیست اون بره جلو.
    در اینجا هم به خاطر باد شدید از جلو هواپیما ها به همین وضعیت دچار میشن.اگه دقت کنید میبینید که خلبان فلپ ها رو هم باز کرده.چون در اون حالت بهتره فلپ باز باشه.از جهتی باد سرعت هواپیما و در نتیجه باد نسبی رو کاهش میده و از طرفی خودش باد هست.
    در ضمن،از همین موضوع توی شرایط اضطراری استفاده میشه.وقتی موتور هاتون رو از دست میدین و به سمت نزدیک ترین فرودگاه گلاید میکنید،بهتره روی باندی بشینید که باد مخالف اون باشه.به خاطر خاموش بودن موتور ها شما نمیتونین نیروی پیشرانش خوبی داشته باشین و بهتره از باد مخالف برای تولید برآ استفاده کنید.اگه باد کمه فلپ ها رو باز کنید تا نیروی برآ کافی برای گلاید کردن به ابتدای باند رو حفظ کنین و اگه باد زیاده فلپ ها رو ببندین که موقع فلیر کردن هواپیما نسبت به پایین اومدن مقاومت نکنه.
    این چیزایی بود که فعلا در مورد باد مخالف به ذهنم میرسه.این پست رو هم فقط به خاطر توضیح این زدم که چجوری باد مخالف باعث میشه که اون هواپیما ها بتونن توی باند کوتاه با اون سرعت پایین فرود بیان.
    موفق باشید
    #21 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2012 در ساعت 12:16:43

  2. The Following User Says Thank You to apcog For This Useful Post:

    IR Blue SKY (August 16th, 2012)

  3. saber007 ?????? ??
    saber007
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    February 2011
    lahijan
    13
    تعداد تشکر : 857
    Thanked 17 Times in 9 Posts

    ??? ??? پاسخ: لندیدنگ عمودی هواپیمای مسافربری

    سلام
    دوستان این تصاویر کاملا واقعیه و این هواپیما به دلیل باد از جهت مخالف شدیدی که میاد به صورت هاور ( تقریبا عمودی ) میشینه...اگه دقت کنید میبینید..البته تقریبا عمودی هاااا!!!!!!
    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویم و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم
    #22 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2012 در ساعت 12:46:00

  4. aligmc ?????? ??
    aligmc

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    July 2012
    کرج
    71
    تعداد تشکر : 157
    Thanked 217 Times in 58 Posts

    ??? ??? پاسخ: لندیدنگ عمودی هواپیمای مسافربری

    تو مناطق جنوبی افریقا که خیلی باد میاد خلبان هوا پیمارو با سرعت پایین لندینگ میکنه وتو این فیلم باد شدید زاویه دید و شکل باند باعث خطای دید میشه اینم مدرکشhttp://www.mashreghnews.ir/files/fa/...155549_318.flv
    ?????? ???? aligmc : October 19th, 2012 ?? ???? 09:47:41
    #23 ارسال شده در تاريخ October 19th, 2012 در ساعت 09:35:43

  5. The Following User Says Thank You to aligmc For This Useful Post:

    AIR BUS (October 19th, 2012)

???? 3 ?? 3 ???????? 123

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0