برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. black-pilot ?????? ??
    black-pilot

    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2009
    زمین
    1,073
    تعداد تشکر : 1,025
    Thanked 3,419 Times in 1,039 Posts

    new_3 خدماتي كه خارجي‌ها به مسافران در قبال لغو يا تأخير پروازها مي‌دهند

    در گفت‌وگوي فارس با مديرعامل تركيش‌ايرلاين در ايران تشريح شد:
    خدماتي كه خارجي‌ها به مسافران در قبال لغو يا تأخير پروازها مي‌دهند

    خبرگزاري فارس: مدير شركت هواپيمايي تركيش‌ايرلاين در ايران با اشاره به اينكه اغلب تأخير پرواز‌ها به دليل شرايط نامناسب آب و هوايي رخ مي‌دهد، گفت: تأخير كمتر از نيم ساعت در صنعت حمل و نقل هواپيمايي، تأخير پروازي محسوب نمي‌شود.




    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» تأخير‌ پرواز‌ها در صنعت حمل و نقل هوايي امري طبيعي و پذيرفته شده بين كارشناسان اين صنعت و مردم است.
    تأخير پرواز‌هاي هواپيما اغلب به دو دليل اصلي شرايط نامناسب آب و هوايي و بروز نقص فني در هواپيما قبل از پرواز، رخ مي‌دهد.
    بنابراين گزارش شرايط نامناسب آب و هوايي موجب مي‌شود كه در راستاي حفظ ايمني پروازها، هواپيما اقدام به بلند شدن از زمين (تيك‌آف) نكند.
    همچنين بروز تأخير در صورت مشخص شدن نقص فني هواپيما، تنها در جهت حفظ جان مسافران و افزايش ايمني صورت مي‌گيرد زيرا به هر حال حفظ جان مسافر از هر امري مهم‌تر است.
    در اين راستا شركت‌هاي هواپيمايي داخلي ‌و خارجي در مقابل اين تأخيرات غير برنامه‌اي، خدمات متفاوتي ارائه مي‌دهند و بسته به ميزان اعتبار و توانايي خود، اقدام به پذيرايي از مسافر مي‌كنند.
    اين امر ما را بر آن داشت تا به سراغ يكي از شركت‌هاي هواپيمايي خارجي برويم و از مسئولان اين ايرلاين درمورد نحوه پذيرايي از مسافران در تأخير‌هاي پرواز‌هايشان جويا شويم.

    سردار اويگور، مدير شركت هواپيمايي تركيه در ايران، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس «توانا»، تصريح كرد: تأخير پرواز هواپيماها اغلب به دليل شرايط نامطلوب آب و هوايي رخ مي‌دهد، اما برخي مشكلات فني نيز در بروز تأخير پرواز مؤثر است.
    وي با تأكيد بر اينكه شركت هواپيمايي تركيه در قبال تأخيرات پروازهاي خود برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي دارد، تصريح كرد: به دليل شرايط فني هواپيماهاي موجود در ناوگان تركيش ايرلاين‌، برنامه‌ريزي منظم تعمير و اورهال (تعمير اساسي) هواپيماها و پايين بودن متوسط سن ناوگان، تأخير پرواز به دليل شرايط ويژه فني، در پروازهاي اين شركت هواپيمايي بسيار كم رخ مي‌دهد.

    * ميزان خدمات به مسافران بستگي به دليل بروز تأخير پرواز و مدت زمان آن دارد

    اويگور با بيان اينكه در صورت بروز مشكل فني غيرمترقبه در يك هواپيماي اين ايرلاين، هواپيماي جايگزين بلافاصله اقدام به جابه‌جايي مسافران مي‌كند، تصريح كرد: تركيش ايرلاين در قبال تأخير پرواز‌هاي خود امكانات متفاوتي ارايه‌ مي‌دهد و خدمات، بسته به نوع شرايط متنوع است، گاهي اوقات اگر تأخير طولاني‌مدت باشد، مسافر با هزينه ايرلاين به هتل فرستاده مي‌شوند و يا اگر مدت زمان تأخير چندان طولاني نباشد، با غذاي گرم از مسافر پذيرايي به عمل مي‌آيد.

    * در تأخير‌هاي طولاني مسافران با هزينه ايرلاين به هتل منتقل مي‌شوند

    مدير شركت هواپيمايي تركيش‌ايرلاين در ايران در خصوص ميزان ارايه خدمات اين ايرلاين در ازاء هر يك ساعت تأخير پرواز، اظهار ‌داشت: خدماتي كه در قبال تأخير‌ها ارايه مي‌دهيم به محل فرودگاه نيز بستگي دارد؛ به عنوان مثال در تأخير يك ساعته پرواز تركيش ايرلاين در فرودگاه امام خميني (ره)، انتقال مسافران به هتل داخل شهر منطقي به نظر نمي‌رسد زيرا فاصله اين فرودگاه تا هتل‌هاي درون شهر بيش از يك ساعت است.
    وي ادامه داد: در صورت بروز تأخير پرواز هواپيماهاي اين ايرلاين در فرودگاه استانبول، به دليل نزديك بودن اين فرودگاه به هتل‌هاي شهر، ترجيحاً مسافران به هتل منتقل مي‌شوند البته نوع اين خدمات بستگي به مدت زمان تأخير، دليل تأخير و شرايط جغرافيايي فرودگاه دارد.

    * كمتر از نيم ساعت تأخير پرواز در اين صنعت، تأخير پروازي محسوب نمي‌شود

    سردار اويگور با تأكيد بر اينكه كمتر از نيم ساعت تأخير در صنعت حمل و نقل هواپيمايي، تأخير پروازي محسوب نمي‌شود، ادامه داد: طبق آمار هفتگي، تركيش ايرلاين بارها به عنوان بهترين شركت هواپيمايي منطقه اروپا از نظر كمترين تأخير معرفي شده است.
    مدير شركت هواپيمايي تركيش‌ايرلاين در ايران توضيح ‌داد: در پروازهاي رفت تركيش‌ايرلاين به استانبول اينگونه تأخيرات به‌ندرت ايجاد مي‌شود و اگر تاخيراتي در پرواز‌هاي اين ايرلاين رخ دهد اغلب در فرودگاه استانبول به دليل زياد بودن تعداد خطوط پروازي اين شركت هواپيمايي به اروپا و آمريكا است، به همين دليل پرواز را وادار به تأخير مي‌كنند در غير اين صورت مسافر مجبور است 24 ساعت منتظر پرواز بعدي در فرودگاه بماند.
    سردار اويگور خاطرنشان كرد: همچنين هم‌اكنون يكي از باندهاي پروازي فرودگاه استانبول تحت عمليات بازسازي قرار دارد كه اين مورد نيز موجب بروز برخي تأخيرات در پروازهاي ايرلاين‌ها در اين فرودگاه شده است، اما ظرف يك ماه آينده پس از اتمام تعمير اين باند، اين تأخيرات ناچيز نيز وجود نخواهد داشت.

    ...ANY TIME BABY
    #1 ارسال شده در تاريخ July 12th, 2010 در ساعت 14:46:27

  2. The Following 2 Users Say Thank You to black-pilot For This Useful Post:

    orasess (July 13th, 2010), Real Flight (July 12th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0