برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. black-pilot ?????? ??
    black-pilot

    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2009
    زمین
    1,073
    تعداد تشکر : 1,025
    Thanked 3,419 Times in 1,039 Posts

    ??? ??? برخورد قانوني و سريع با دفاتر متخلف فروش بليت هواپيما

    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
    برخورد قانوني و سريع با دفاتر متخلف فروش بليت هواپيما

    خبرگزاري فارس: رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي با بيان اينكه در صورت بروز هرگونه تخلف از سوي دفاتر خدمات هوايي، اين انجمن آماده برخورد با دفاتر متخلف است، گفت: البته در چنين مواردي شاكي بايد با ارايه مدارك معتبر تخلف دفتر فروشنده را احراز كند.‌




    محمد‌حسن كرماني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» درباره ميزان نظارت بر فعاليت دفاتر خدمات مسافرت هوايي در ايام تابستان و فصل سفر، تصريح كرد‌: دفاتر فروش بليت هواپيما در چارچوب مقررات و با اخذ مجوز از سازمان‌هاي ذي‌ربط فعاليت مي‌كنند و در واقع بخشي از چرخه اقتصادي كشور و چرخه ايجاد اشتغال محسوب مي‌شوند.
    وي با اشاره به اينكه مقابله با چرخه‌هاي اقتصادي در كشور به هيچ عنوان منطقي و در راستاي منافع ايران نيست، خاطرنشان كرد: هم‌اكنون اين باور به جامعه و مردم تلقين شده است كه هيچ نظارتي بر دفاتر فروش بليت هواپيما در ايران وجود ندارد و اين دفاتر بي‌مهابا اقدام به فعاليت‌هاي غير‌قانوني مي‌كنند، در صورتي كه اين مورد به هيچ عنوان واقعيت ندارد.
    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي خاطرنشان كرد: در هر صنفي از اصناف، تخلفاتي وجود دارد، اما با مقايسه حجم گردش كار در دفاتر خدمات مسافرت هوايي با حجم شكايات از اين دفاتر، مي‌توان به اين نكته پي برد كه ميزان شكايات از دفاتر مسافرت هوايي در قبال ميزان خدمات آنها بسيار ناچيز است.

    * لزوم انعقاد قرارداد بين گردانندگان تور‌ها و دفاتر خدمات مسافرت هوايي مشخص

    كرماني با تأكيد بر اينكه مردم بايد براي دريافت هر نوع تقاضاي خود، به واحد مربوطه مراجعه كنند، تصريح كرد: تاكنون به دليل برعهده‌گيري وظايف تصدي‌گري توسط دولت، مردم براي دريافت تقاضاي خود به واحد‌هاي غيرمرتبط مراجعه مي‌كردند.
    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي ادامه داد: مردم ‌براي دريافت بليت هواپيما، مسافرت با تور هوايي و از اين قبيل تنها بايد به دفاتر خدمات مسافرت هوايي مراجعه كنند.
    كرماني با اشاره به لزوم انعقاد قرارداد بين گردانندگان تورها و پروازهاي چارتي، با دفاتر خدمات مسافرت هوايي مشخص، توضيح داد: اينگونه انعقاد قرارداد‌هاي مشخص و متمركز، ميزان دريافت خدمات و روابط متقابل را مشخص مي‌كند و در صورت عدول آژانس از خدمات و وظايف خود، رسيدگي به شكايات قابل پي‌گيري است.
    كرماني تصريح كرد: زماني كه يك دفتر خدمات مسافرت هوايي موفق به اخذ مجوز فعاليت و كسب از ارگان مربوطه مي‌شود، مجاز به ارايه خدمات است كه قطعاً اين دفاتر قصد ارايه خدمات مطلوب به مردم و به دنبال آن كسب منابع مالي مناسب را دارند.

    * نظارت كامل بر دفاتر فروش بليت هواپيما وجود دارد

    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي با تأكيد بر اينكه در صورت بروز هرگونه تخلف از سوي دفاتر خدمات هوايي، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت‌ هوايي آماده مقابله با دفاتر متخلف است، توضيح داد: شاكي بايد با ارايه مدارك معتبر بتواند تخلف دفتر فروشنده را احراز كند.
    وي تأكيد كرد: نبايد جو جامعه نسبت به دفاتر خدمات مسافرت هوايي طوري متشنج شود كه هر شخصي فكر كند بدون ارايه دلايل و مدارك قانع كننده، مي‌‌تواند به مقابله با آژانس‌ها بپردازد.
    كرماني خاطرنشان كرد: اغلب شكايات مردم از دفاتر شامل عدم ارايه خدمات مطلوب توسط تورهاي مسافرتي به مسافران، قيمت بليت و از اين قبيل است.
    كرماني با بيان اينكه نظارت كافي بر فعاليت دفاتر خدمات مسافرت هوايي وجود دارد، گفت: نبايد به خاطر وجود يك درصدي برخي دفاتر متخلف، فعاليت سازنده بقيه دفاتر زير سؤال رود.
    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي با اشاره به رسيدگي آني به شكايات مسافران از دفاتر خدمات مسافرت هوايي متخلف، تصريح كرد: در صورت بررسي موارد شكايات و محرز شدن تخلف آژانس‌ها، از سوي انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي، اعلام نظري كتبي با مهر و امضاء انجمن به درخواست‌كننده ارايه مي‌شود تا وي بتواند از آن در مراجع قضايي استناد كند.

    * دولت در راستاي ارتقاء خدمات نقش تصدي‌گري خود را كنار بگذارد

    وي با تأكيد بر اينكه بايد دولت به اين نتيجه دست يابد كه در امور تصدي‌گري، واگذ‌اري به بخش خصوصي قطعأ نتايج مطلوب‌تري را در پي خواهد داشت، تصريح كرد: طبق فرمايشات امام خميني رحمةالله عليه، بايد "كار مردم به مردم واگذار شود " در صورتي كه هم‌اكنون دولت بيش از اندازه در امور تصدي‌گري دخالت مي‌كند و نقش حاكميتي خود را فراموش كرده است.
    رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي ادامه داد: در حال حاضر كماكان اغلب تصدي‌گري‌ها در اختيار دولت است و خصوصي‌سازي به معناي واقعي اجرا نشده است.
    كرماني با اشاره به عدم حمايت دولت از بخش خصوصي، تصريح كرد‌: در مورد انجام سفرهاي حج و انعقاد قرارداد‌ها در اين‌باره، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي بارها اعلام كرده است كه سازمان حج و زيارت اجازه ندارد با بخش خصوصي قرارداد ببندد و پس از آن بر ايرلاين‌ها تاكيد كند كه قرارداد مذكور را اجرايي كنند.
    وي تأكيد كرد: بخش خصوصي بايد خود براي انجام چنين پرواز‌هايي با طرف مقابل اقدام به انعقاد قرارداد كند تا بدين ترتيب به رشد مطلوب دست يابد؛ در غير اين صورت اگر همه امور توسط دولت انجام شود، بخش خصوصي قادر به پيشرفت نخواهد بود.

    ?????? ???? black-pilot : July 12th, 2010 ?? ???? 14:49:31
    ...ANY TIME BABY
    #1 ارسال شده در تاريخ July 12th, 2010 در ساعت 14:48:26

  2. The Following 2 Users Say Thank You to black-pilot For This Useful Post:

    Mohammadme (July 12th, 2010), Real Flight (July 12th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0