برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    hot وظایف ایرلاین هنگام لغو یا تأخیر پرواز

    مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین در ایران با اشاره به اینکه اغلب تأخیر پرواز‌ها به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی رخ می‌دهد، گفت: تأخیر کمتر از نیم ساعت در صنعت حمل و نقل هواپیمایی، تأخیر پروازی محسوب نمی‌شود.
    تأخیر‌ پرواز‌ها در صنعت حمل و نقل هوایی امری طبیعی و پذیرفته شده بین کارشناسان این صنعت و مردم است.

    تأخیر پرواز‌های هواپیما اغلب به دو دلیل اصلی شرایط نامناسب آب و هوایی و بروز نقص فنی در هواپیما قبل از پرواز، رخ می‌دهد.


    بنابراین گزارش شرایط نامناسب آب و هوایی موجب می‌شود که در راستای حفظ ایمنی پروازها، هواپیما اقدام به بلند شدن از زمین (تیک‌آف) نکند.


    همچنین بروز تأخیر در صورت مشخص شدن نقص فنی هواپیما، تنها در جهت حفظ جان مسافران و افزایش ایمنی صورت می‌گیرد زیرا به هر حال حفظ جان مسافر از هر امری مهم‌تر است.


    در این راستا شرکت‌های هواپیمایی داخلی ‌و خارجی در مقابل این تأخیرات غیر برنامه‌ای، خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند و بسته به میزان اعتبار و توانایی خود، اقدام به پذیرایی از مسافر می‌کنند.


    این امر ما را بر آن داشت تا به سراغ یکی از شرکت‌های هواپیمایی خارجی برویم و از مسئولان این ایرلاین درمورد نحوه پذیرایی از مسافران در تأخیر‌های پرواز‌هایشان جویا شویم.



    سردار اویگور، مدیر شرکت هواپیمایی ترکیه در ایران، تصریح کرد: تأخیر پرواز هواپیماها اغلب به دلیل شرایط نامطلوب آب و هوایی رخ می‌دهد، اما برخی مشکلات فنی نیز در بروز تأخیر پرواز مؤثر است.

    وی با تأکید بر اینکه شرکت هواپیمایی ترکیه در قبال تأخیرات پروازهای خود برنامه‌ریزی‌های مناسبی دارد، تصریح کرد: به دلیل شرایط فنی هواپیماهای موجود در ناوگان ترکیش ایرلاین‌، برنامه‌ریزی منظم تعمیر و اورهال (تعمیر اساسی) هواپیماها و پایین بودن متوسط سن ناوگان، تأخیر پرواز به دلیل شرایط ویژه فنی، در پروازهای این شرکت هواپیمایی بسیار کم رخ می‌دهد.



    * میزان خدمات به مسافران بستگی به دلیل بروز تأخیر پرواز و مدت زمان آن دارد

    اویگور با بیان اینکه در صورت بروز مشکل فنی غیرمترقبه در یک هواپیمای این ایرلاین، هواپیمای جایگزین بلافاصله اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند، تصریح کرد: ترکیش ایرلاین در قبال تأخیر پرواز‌های خود امکانات متفاوتی ارایه‌ می‌دهد و خدمات، بسته به نوع شرایط متنوع است، گاهی اوقات اگر تأخیر طولانی‌مدت باشد، مسافر با هزینه ایرلاین به هتل فرستاده می‌شوند و یا اگر مدت زمان تأخیر چندان طولانی نباشد، با غذای گرم از مسافر پذیرایی به عمل می‌آید.



    * در تأخیر‌های طولانی مسافران با هزینه ایرلاین به هتل منتقل می‌شوند

    مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین در ایران در خصوص میزان ارایه خدمات این ایرلاین در ازاء هر یک ساعت تأخیر پرواز، اظهار ‌داشت: خدماتی که در قبال تأخیر‌ها ارایه می‌دهیم به محل فرودگاه نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال در تأخیر یک ساعته پرواز ترکیش ایرلاین در فرودگاه امام خمینی (ره)، انتقال مسافران به هتل داخل شهر منطقی به نظر نمی‌رسد زیرا فاصله این فرودگاه تا هتل‌های درون شهر بیش از یک ساعت است.


    وی ادامه داد: در صورت بروز تأخیر پرواز هواپیماهای این ایرلاین در فرودگاه استانبول، به دلیل نزدیک بودن این فرودگاه به هتل‌های شهر، ترجیحاً مسافران به هتل منتقل می‌شوند البته نوع این خدمات بستگی به مدت زمان تأخیر، دلیل تأخیر و شرایط جغرافیایی فرودگاه دارد.


    * کمتر از نیم ساعت تأخیر پرواز در این صنعت، تأخیر پروازی محسوب نمی‌شود

    سردار اویگور با تأکید بر اینکه کمتر از نیم ساعت تأخیر در صنعت حمل و نقل هواپیمایی، تأخیر پروازی محسوب نمی‌شود، ادامه داد: طبق آمار هفتگی، ترکیش ایرلاین بارها به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی منطقه اروپا از نظر کمترین تأخیر معرفی شده است.


    مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین در ایران توضیح ‌داد: در پروازهای رفت ترکیش‌ایرلاین به استانبول اینگونه تأخیرات به‌ندرت ایجاد می‌شود و اگر تاخیراتی در پرواز‌های این ایرلاین رخ دهد اغلب در فرودگاه استانبول به دلیل زیاد بودن تعداد خطوط پروازی این شرکت هواپیمایی به اروپا و آمریکا است، به همین دلیل پرواز را وادار به تأخیر می‌کنند در غیر این صورت مسافر مجبور است 24 ساعت منتظر پرواز بعدی در فرودگاه بماند.


    سردار اویگور خاطرنشان کرد: همچنین هم‌اکنون یکی از باندهای پروازی فرودگاه استانبول تحت عملیات بازسازی قرار دارد که این مورد نیز موجب بروز برخی تأخیرات در پروازهای ایرلاین‌ها در این فرودگاه شده است، اما ظرف یک ماه آینده پس از اتمام تعمیر این باند، این تأخیرات ناچیز نیز وجود نخواهد داشت.

    #1 ارسال شده در تاريخ July 12th, 2010 در ساعت 16:07:57

  2. black-pilot ?????? ??
    black-pilot

    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2009
    زمین
    1,073
    تعداد تشکر : 1,025
    Thanked 3,419 Times in 1,039 Posts

    ??? ??? پاسخ : وظایف ایرلاین هنگام لغو یا تأخیر پرواز

    ...ANY TIME BABY
    #2 ارسال شده در تاريخ July 12th, 2010 در ساعت 16:29:06

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0