برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    new_2 محدودیت‌های پروازی غیرمنصفانه است

    عمر هواپیماهای ایران بیش از ۲۰سال است و در این صنعت تنها ۱۵ شرکت دولتی و خصوصی با بیش از ۱۲۰ هواپیما فعالیت می‌کنند.







    شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به عنوان یکی از مهم‌ترین خطوط هوایی ایران دارای 47 فروند هواپیما است و گفته می شود متوسط عمر ناوگان این شرکت به دلیل افزایش شدت تحریم به بالای 23 سال رسیده است.

    براساس قوانین تحریم هوایی از سوی آمریکا، در صورتی که کشوری اقدام به فروش قطعات هواپیماهای مسافربری به کشور‌های تحریم شده نماید، کشور صادر کننده نیز به لیست تحریم هواپیما اضافه خواهد شد. آمریکا به عنوان بزرگترین تولید کننده هواپیماهای مسافربری انحصار ساخت، فروش و تامین قطعات اصلی و جانبی بسیاری از هواپیماهای مسافری را در اختیار دارد.

    طی سه دهه گذشته عدم ارائه خدمات ناوگان هوایی با توجه به مسائل تحریم غرب محدودیت‌های بسیاری در خرید هواپیما و قطعات آن براین شرکت هواپیمایی به‌وجود آورد. این اقدام موجب شد در ماه های اخیر به دلیل تکرار حوادث و عدم رعایت موارد مربوط به ایمنی و ثبت آن توسط بازرسان بین المللی عملا پروازهای هما در معرض لغو و ممنوعیت در سطح اروپا قرار گیرد.

    اگر چه امکان ممنوعیت پروازهای هما به دلایل سیاسی دور از ذهن نیست، اما به نظر می رسد عدم رعایت موارد ایمنی در پرواز، سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است. در این میان تحریم های موجود خود مزید بر علت گشته تا این دور باطل همچنان ادامه داشته باشد. تصمیم به لغو مجوز شماری از هواپیماهای شرکت هما به اتحادیه اروپا در حالی اتخاذ شده است که اخیرا دولت های عضو اتحادیه وضع تحریم های یک جانبه علیه جمهوری اسلامی را تصویب کردند.

    در روزهای اخیر، گزارش هایی در مورد خودداری برخی کشورهای خارجی، از تحویل سوخت به هواپیماهای مسافربری ایرانی انتشار یافته بود که مورد تایید رسمی قرار نگرفته است. این در حالیست که براساس اعلامیه سافا منع پرواز تعدادی از هواپیماهای ایران ایر صرفا بر اساس ملاحظات فنی و به منظور تضمین ایمنی پرواز اتخاذ شده و مسایل سیاسی در آن دخالتی نداشته است.

    هم اکنون بنابر اظهار مدیرعامل هما و مستندات موجود در سایت اتحادیه اروپا از مجموع 67 فروند هواپیمای هما 33 فروند اجازه تردد در مسیرهای اروپایی ندارند. مدیرکل روابط عمومی هما اعلام کرده کمیسیون اروپایی مواردی درباره ناوگان هواپیمایی ایران مطرح کرده بود که پاسخ های لازم به آنان داده شد.

    وی تصمیم اتحادیه اروپا در ناامن اعلام کردن بخشی از ناوگان هوایی هما را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کمیسیون اروپایی با وجود پاسخ های دقیقی که توسط شرکت ارائه شد، محدودیت هایی برای ناوگان ملی ایران قایل شد که به نظر می رسد با توجه به پاسخ های ارائه شده، غیر منصفانه باشد.

    ظاهرا ایراداتی که به هواپیماهای ایران ایر وارد آمده مربوط به مسایلی از جمله نقایص فنی هواپیما، نحوه آموزش خدمات پرواز خلبانان و مهمانداران، هندلینگ، مسایل فنی و... بوده است.

    www.mojnews.com
    #1 ارسال شده در تاريخ July 15th, 2010 در ساعت 12:13:01

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    Amiralikarimi (July 15th, 2010), Eshghe Parvaz (July 15th, 2010), Mohammadme (July 15th, 2010), orasess (July 15th, 2010), Real Flight (July 15th, 2010), SKY MAN (July 15th, 2010)

  3. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ : محدودیت‌های پروازی غیرمنصفانه است

    خدا عاقبت ما رو بخیر کنه! اینام که دیگه کاری تو دنیا ندارن ، هیچ مشکلی تو دنیا نیست فقط حضور ایران مشکل اساسی جوامع شده ثانیه به ثانیه تحریم و تحریم نامه و قطعنامه علیه ما صادر می کنن! نمی دونم چه ماست ترشی به اینا فروختیم؟

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #2 ارسال شده در تاريخ July 15th, 2010 در ساعت 22:18:51

  4. The Following 4 Users Say Thank You to orasess For This Useful Post:

    Ali Pilot (July 16th, 2010), Mohammadme (July 15th, 2010), Real Flight (July 16th, 2010), SKY MAN (July 15th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0