برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. black-pilot ?????? ??
    black-pilot

    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2009
    زمین
    1,073
    تعداد تشکر : 1,025
    Thanked 3,419 Times in 1,039 Posts

    Exclamation رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي: نرخ‌گذاري بليت هواپيما مانع بهره‌وري شده است

    نرخ‌گذاري بليت هواپيما و پايين‌تر بودن ميزان آن از هزينه‌ تمام شده، مانع بهره‌وري شركت‌هاي هواپيمايي شده است؛ درحالي كه با آزادسازي صنعت هوايي كشور كيفيت خدمات، ايمني و بهره‌وري در اين بخش افزايش مي‌يابد.


    محمدحسن كرماني - رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه نرخ‌هاي پروازي در ايران زير سقف نرخ‌هاي مصوب ياتاست، اظهار كرد: در حال حاضر نرخ پروازهاي داخلي زير قيمت تمام شده شركت‌هاي هواپيمايي و همچنين پايين ‌تر از نرخ ايرلاين‌هاي خارجي است كه اين امر باعث افت بهره‌وري ايرلاين‌هاي ايراني شده، در حاليكه ايرلاين به عنوان يك بنگاه اقتصادي بايد سودآور باشد تا براي ادامه فعاليت توجيه اقتصادي داشته باشد.


    وي افزود: هم اينك پايين بودن نرخ بليت توجيهي براي واردات هواپيما نگذاشته و شركت‌هاي هواپيمايي توانايي مالي براي ارتقاي كيفيت خدمات و ناوگان خود را ندارند.


    او با تاكيد بر آزادسازي صنعت هوانوردي كشور گفت: درحالي كه هزينه‌هاي خريد، نگهداري و تعميرات هواپيما بين المللي است، قيمت فروش بليت به عنوان تنها درآمد ايرلاين، كنترل شده و بر اساس توانايي خريد مردم دريافت مي‌شود كه با آزادسازي نرخ بليت كيفيت خدمات و ايمني افزايش مي‌يابد و باعث بهره‌وري شركت‌هاي هواپيمايي خواهد شد.


    رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي با بيان اينكه قيمت بليت هواپيما در مقايسه با ديگر وسايل حمل و نقل پايين است، تصريح كرد: حجم دارايي‌ در صنعت حمل و نقل هوايي به طوري است كه متقاضي قدرت خريد بليت به نرخ آزاد را دارد و نگراني از بابت كاهش تقاضا و مسافر درپي افزايش قيمت نيست.


    وي اظهار كرد: افرادي كه قدرت خريد بليت هواپيما را نداشته باشند، با وسايل ديگري جابه‌جا مي‌شوند و الزامي نيست كه از اين وسيله استفاده كنند، چراكه كنترل نرخ تبعاتي از جمله افت ايمني و خدمات در پي ضرر و ناتواني مالي ايرلان‌ها به همراه دارد.


    كرماني گفت: با آزادسازي، شركت‌هاي هواپيمايي نرخ بليت خود را بيش از نرخ مصوب ياتا نخواهد كرد و رقباي خود را در نظر مي‌گيرند، لذا نرخ بر اساس تقاضا و گنجايش بازار تعيين مي‌شود.


    او خاطر نشان كرد: با وجود آغاز فصل سفر، بازار تقاضا هنوز به حد مورد نظر نرسيده كه مشكلات و مسائل اقتصادي يكي از دلايل مهم آن است.

    ...ANY TIME BABY
    #1 ارسال شده در تاريخ July 16th, 2010 در ساعت 13:20:14

  2. The Following 4 Users Say Thank You to black-pilot For This Useful Post:

    Amiralikarimi (July 17th, 2010), Eshghe Parvaz (July 16th, 2010), Francis (July 17th, 2010), Mohammadme (July 16th, 2010)

  3. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ : رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي: نرخ‌گذاري بليت هواپيما مانع بهره‌وري شده است

    نرخ‌گذاري بليت هواپيما و پايين‌تر بودن ميزان آن از هزينه‌ تمام شده، مانع بهره‌وري شركت‌هاي هواپيمايي شده است؛ درحالي كه با آزادسازي صنعت هوايي كشور كيفيت خدمات، ايمني و بهره‌وري در اين بخش افزايش مي‌يابد.
    نمی دونم منظور از آزادسازی چیست. متاسفانه چون هواپیماهای ما عمرشون خیلی زیاده، خرج تعمیراتش هم خیلی زیاده و همین امر باعث می شه که قیمت تمام شده برای یک ایرلاین افزایش پیدا کنه. پس راه بهتر از آزادسازی اینه که ما به دنبال این باشیم که عمر ناوگان هواپیمون رو کاهش بدیم. من دیروز یکی از دوستام از دوبی اومده بود بهش گفتم پول بلیطت چقدر شد. گفت بلیط رفت و برگشت دوبی-تهران 180 هزاز تومن. تا یه ساعت تو کف بودم که چطوری با همچین قیمتی اومدی؟ گفت با یه شرکت اماراتی . . . . . . . . . .


    #2 ارسال شده در تاريخ July 16th, 2010 در ساعت 17:12:39

  4. The Following User Says Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    black-pilot (July 16th, 2010)

??????? ?????

  1. ????: 0
    ????? ?????: June 1st, 2011, 17:34:20
  2. ????: 0
    ????? ?????: March 8th, 2010, 20:57:37
  3. ????: 0
    ????? ?????: February 8th, 2010, 10:25:39
  4. ????: 1
    ????? ?????: January 12th, 2010, 09:55:50
  5. ????: 0
    ????? ?????: January 4th, 2010, 10:19:59

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0