برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. امیر بهرامی ?????? ??
    امیر بهرامی

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    April 2010
    قزوین
    96
    تعداد تشکر : 390
    Thanked 243 Times in 80 Posts

    ??? ??? Intercept و rmi چیه؟

    به نام خدا

    سلام


    INTERCEPT و RMI چی هست؟


    میشه به صورت کامل برای بنده حقیر توضیح بفرمایید؟

    اجرتون با خدا...
    ?????? ???? امیر بهرامی : July 27th, 2010 ?? ???? 12:02:11
    الهی عهد و پیمان من تنها برای رسیدن به رضای توست
    یاریم کن
    #1 ارسال شده در تاريخ July 27th, 2010 در ساعت 11:55:03

  2. iq-boy ?????? ??
    iq-boy
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    January 2010
    ahan
    47
    تعداد تشکر : 195
    Thanked 271 Times in 46 Posts

    ??? ??? پاسخ : Intercept و rmi چیه؟

    اگر تاپیک در تالارهای شبیه ساز بود با اعتماد بیشتری پست می زدم. اما به هر حال آن چیزی که می دانم را می نویسم تا کمکی کرده باشم، ایراداتش را اساتید رفع می کنند ...

    فرض کنید ،با اتومبیلتان وسط بیابانی هستید و یک جاده آسفالت وجود دارد. عمل رسیدن و وارد جاده شدن را Intercept می گویند. حالا در آسمان هم راههای هوایی وجود دارد، اما چون همه آسمان آبی است و تفاوت راه با بی راه مشخص نیست، این عمل با استفاده از دستگاههای ناوبری صورت می گیرد. وقتی شما می خواهید در یک کورس خاص را از یک VOR و یا یک magnetic bearing to از یک NDB پرواز کنید، باید جهت پروازی را طوری طراحی کنید که آن کورس بخصوص یا magnetic bearing to را Intercept کنید (وارد جاده شوید) و بعد ادامه مسیر بدهید (که به آن tracking می گویند).
    RMI مخفف Radio Magnetic Indicator می باشد، که همانطور که از indicator اش معلوم است، دستگاه ناوبری درون کابین است که به دو شکل 1 سوزنه و 2 سوزنه (neddle) وجود دارد.
    مدل تک سوزنه معمولا در هواپیماهای کوچک استفاده دارد و نوک سوزن به سمت magnetic bearing to دستگاه NDB می باشد. برای تنظیم آن باید فرکانس مربوطه را در ADF رادیو تنظیم کنید :


    مدل 2 سوزنه، کاربردی مشابه دارد.

    با این تفاوت که یکی از سوزن ها را برای magnetic bearin to یک NDB استفاده می کنند و دیگری را برای کورس یک VOR. البته در هواپیماهای کنونی این امکان وجود دارد که هر 2 سوزن را برای 2 NDB و یا برای 2 VOR استفاده کرد. کاربردش هم برای نگاه سریع خلبان به آن و موقعیت یابی سریع می باشد. البته در اجرای یک arc و یا طرحهای پروازی هم کاربرد بسزایی دارد.

    پ.ن: در مورد جهت یابی بوسیله VOR و NDB مطالعه کنید، درک خوبی نسبت به این دو خواهید داشت.
    #2 ارسال شده در تاريخ July 28th, 2010 در ساعت 11:05:47

  3. The Following 6 Users Say Thank You to iq-boy For This Useful Post:

    امیر بهرامی (July 28th, 2010), Hesam7e7 (July 29th, 2010), IRIS 74 SAHAND (July 28th, 2010), m.boostani (July 28th, 2010), pakradm (April 23rd, 2013), Real Flight (July 31st, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0