برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    hot اظهارات مطرح شده در زمینه نا ایمن بودن هواپیماهای توپولف 154 غیر کارشناسی است

    تین نیوز: مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، با اشاره به سیاست های اخیر سازمان هواپیمایی در زمینه ورود هواپیماهای بوئینگ md به جای هواپیمای توپولف 154 اظهار داشت: هواپیماهای بوئینگ md در مقایسه با هواپیماهای توپولف 154 از نظر ایمنی تفاوتی ندارد.

    سید مهدی صادقی با بیان این که هواپیماهای توپولف 154 از قابلیت ایمنی بالایی برخوردار هستند، گفت: هواپیمایی را که قابلیت پرواز بر فراز آسمان کشور را دارد نمی توان غیر ایمن تلقی نمود.
    وی در ادامه اظهارات مطرح شده در زمینه نا ایمن بودن هواپیماهای توپولف 154 را غیر کارشناسی اعلام کرد و گفت: هم اکنون 130 تا 140 فروند هواپیمای توپولف 154 بدون هیچ گونه مشکلی بر فراز آسمان کشورها در حال پرواز است.
    مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، زمین گیری تعدادی از هواپیماها را صرفا به علت مسائل اقتصادی اعلام کرد و یاد آور شد: هم اکنون حجم سوخت مصرفی هواپیماهای بوئینگ md در مقایسه با هواپیماهای توپولف 3/2 تن کمتر است، این در حالی است که افزایش میزان صرفه اقتصادی پروازها در ایران موجب خواهد شد که ناوگان هوایی قابلیت رقابتی خود را در دنیا حفظ کند.
    به گفته مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، میزان صرفه اقتصادی هر یک ساعت پرواز بوئینگ بر فراز آسمان کشور در مقایسه با هواپیماهای توپولف 154 یک میلیون تومان است.
    وی در ادامه صرفه اقتصادی پروازها را در شرکت های هواپیمایی غیر اقتصادی اعلام کرد و یاد آور شد: هم اکنون میزان سوخت مصرفی هواپیماهای توپولف 154، شش تن برآورد شده است.
    مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر تور خاطرنشان ساخت: روند واردات هواپیماهای بوئینگ طی پنج ماه آینده یه صورت تدریجی عملیاتی می شود.
    مرجع : خبرگزاری موج
    #1 ارسال شده در تاريخ August 11th, 2010 در ساعت 21:34:30

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    black-pilot (August 13th, 2010), Eshghe Parvaz (August 11th, 2010), modela (August 12th, 2010), orasess (August 11th, 2010), SKY MAN (August 12th, 2010)

  3. modela ?????? ??
    modela
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2009
    univers/earth/islamic republic of iran
    427
    تعداد تشکر : 1,580
    Thanked 1,589 Times in 415 Posts

    ??? ??? پاسخ : اظهارات مطرح شده در زمینه نا ایمن بودن هواپیماهای توپولف 154 غیر کارشناسی است

    من اينو نمي دونم ولي خوب شد گفتيد تو پولف راستي دليل اخرين سقوطش به غيراز اشتباه خلبان چي بود
    زندگي شعله شمعي است در بزم وجود،
    كه به نسيم مژه بر هم زدني خاموش است...

    www.modela.blogfa.com

    www.worldnewsnew.blogfa.com

    mwnn20007@yahoo.com
    #2 ارسال شده در تاريخ August 12th, 2010 در ساعت 00:51:40

  4. The Following 3 Users Say Thank You to modela For This Useful Post:

    Amiralikarimi (August 13th, 2010), black-pilot (August 13th, 2010), Eshghe Parvaz (August 12th, 2010)

  5. canadianpilot ?????? ??
    canadianpilot
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    October 2009
    canada
    31
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 158 Times in 28 Posts

    ??? ??? پاسخ : اظهارات مطرح شده در زمینه نا ایمن بودن هواپیماهای توپولف 154 غیر کارشناسی است

    کاملا درسته و عملا 154 مشکل ایمنی نداره تنها مشکل بزرگش اینه که متاسفانه بعد از این همه سال طرز استفاده و کار رو از این هواپیما ما بلد نشدیم . نه اینکه بلد نشدیم یعنی 80 درصد کار رو رفتیم ولی متاسفانه تو 20 درصد بقیه موندیم . اکثر سواحی که در ایران داده بخاطر اشتباه خلبان بوده . در قدیمی بودن سیستم ها و ضعف در زمینه رقابت با هواپیما های امروزی که شکی نیست ولی مسئله اساسی اینه که هواپیمایی مثل ا320 که از ای اف آی اس استفاده می کنند اشتباه خلبان رو کاهش می دن . از نظر کیفی سیستم های توپولف 154 قدیمی هستند و متاسفانه به روز نشدند و در مواقعی چون آب و هوای بعد بدلیل مجهز نبودن به سیستم فلای بای وایر و همچنین آتو فلایت آپروچ و نو مشکل آفرین خواهند بود ، کمی پرواز باهاشون آنسیف هست . متاسفانه توپولفهای ما حتی از سیستم فلایت منیجمنت هم برخوردار نیستند و همچنین از نمایشگر ان دی .
    #3 ارسال شده در تاريخ August 12th, 2010 در ساعت 07:38:17

  6. The Following 3 Users Say Thank You to canadianpilot For This Useful Post:

    Amiralikarimi (August 13th, 2010), black-pilot (August 13th, 2010), Eshghe Parvaz (August 12th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0