برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    hot بهای بليت هواپيما کاهش می يابد

    تین نیوز: عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم ایلام از مشارکت بخش خصوصی برای کاهش بهای بلیت هواپیما و ارتقاء وضعیت ناوگان حمل و نقل هوایی در آینده نزدیک خبر داد.
    شاپور پولادی اظهار داشت: تمام راه های کشور بویژه راه های اصلی، بزرگراه، آزادراه براساس نوع مشخصات راهسازی از استاندارد جهانی برخوردارهستند.
    وی یاد آور شد: از 200 هزار کیلومتر راهی که داریم 80 هزار کیلومتر راه بین شهری، آزادراه و بزرگراه و 120 هزار کیلومتر دیگر راه روستایی است که در خصوص تطبیق دادن راه های کشور به استانداردهای جهانی د ربرنامه چهارم اقداماتی صورت گرفته که این امر نیازمند توجه و کار بیشتری است.
    پولادی در ارتباط با ارتقاء وضعیت راه های کشور تشریح کرد: برای بالابردن مشخصات کیفی راه ها نیازمند اعتبارات بیشتر، مدیریت و برنامه ریزی دقیق تر در جهت حداکثر استفاده از منابع قابل دسترس هستیم.
    وی در رابطه با بومی سازی تکنولوژی ساخت ریل در کشور تصریح کرد: با اعلام آمادگی وزارت راه وترابری برای انجام این امرمهم،هم اکنون در حال تولید ریل در داخل کشور هستیم ولی هنوز به تکنولوژی کامل در این زمینه نرسیده ایم.
    عضو کمیسیون عمران مشکل اصلی راهسازی را عدم تامین منابع اعتباری دانست.
    وی متذکر شد: تامین هواپیماهای مورد نیاز و مطمئن با توجه به تحریم از سوی کشورهای خارجی،کار جایگزینی و خارج کردن هواپیماهای فرسوده را مشکل تر کرده که با انجام تدابیر و سازو کارهای دیپلمانیک می توان این ضعف را جبران کرد.
    نماینده مجلس هشتم به مشارکت و همکاری بخش خصوصی در تامین هواپیماهای مورد نیاز اشاره کرد و گفت: در برنامه پنجم به شرکت های بخش خصوصی باید برای تامین پروازهای داخلی، خارجی و بین المللی از ناوگان های حمل ونقل هوایی کمتراز حداقل 12 سال کارکرد استفاده کنند.
    پولادی خاطر نشان ساخت: این امر مهم مشروط به رفع محدودیت قیمت بلیت هواپیما ها است تا با به حداقل رساندن سطح قیمت ها بتوان به قیمت معمولی نرم جهانی رسید.
    در پایان تاکید کرد: با رفع محدودیت ها، ایجاد رغبت و تمایل بخش خصوصی برای مشارکت در حل مشکلات حمل ونقل هوایی، سطح کیفیت پروازها بالا تر می رود.
    #1 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2010 در ساعت 18:12:06

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    ANADOLU (August 17th, 2010), mona (August 17th, 2010), Real Flight (August 17th, 2010), SKY MAN (August 17th, 2010)

  3. aviator_bac ?????? ??
    aviator_bac
    هوانورد عادی-استوار دوم
    July 2009
    Shiraz
    133
    تعداد تشکر : 14
    Thanked 233 Times in 81 Posts

    ??? ??? پاسخ : بهای بليت هواپيما کاهش می يابد

    خدا به داد برسه هر وقت صحبت از کاهش قیمت می شود معمولا دو برابر می شود و....
    Airplane Can Fly Without Engine But Pilot Cannot Fly Without KNOWLEDGE
    #2 ارسال شده در تاريخ August 17th, 2010 در ساعت 15:47:53

  4. The Following User Says Thank You to aviator_bac For This Useful Post:

    ANADOLU (August 17th, 2010)

  5. svenskpojke ?????? ??
    svenskpojke

    اخراج دائم
    July 2010
    sweden
    64
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 74 Times in 39 Posts

    ??? ??? پاسخ : بهای بليت هواپيما کاهش می يابد

    ??? ??? ????? ???? ???? aviator_bac ????? ??? ??
    خدا به داد برسه هر وقت صحبت از کاهش قیمت می شود معمولا دو برابر می شود و....
    راست میگی
    #3 ارسال شده در تاريخ August 17th, 2010 در ساعت 19:01:40

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0