برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    new_2 شرکتهاي هواپيمايي افريقايي به رقابت با شرکتهاي غربي خواهند رفت

    (تیک آف - Takeoff.ir) - شرکتهای هواپیمایی افریقایی در تلاشند در این قاره به رقابت با شرکتهای هواپیمایی غربی بپردازند.

    به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، عوامل سازمان های هواپیمایی کشوری در قاره افریقا در نشستی در بوتسوانا خواهان سهم بیشتر شرکتهای افریقایی در حمل و نقل های هوایی در این قاره شدند.

    بازار حمل و نقل هوایی در افریقا مدام رو به افزایش است اما این وضع صرفا به نفع شرکتهای بزرگ هواپیمایی چند ملیتی غربی شده است.

    هر سال تعداد فزاینده ای از گردشگران غربی از اهرام مصر و پارکهای طبیعی کنیا و رواندا و دیگر مناطق افریقا بازدید می کنند.

    حدود دو سوم این سفرها توسط شرکتهای بزرگ هواپیمایی غربی صورت می گیرد.

    بسیاری از شرکتهای هواپیمایی ملی در افریقا در چنین وضعی قادر به رقابت با این غولهای غربی نیستند و تنها راه حل را اتحاد با یکدیگر دانسته اند.

    سویباه گلپینا رئیس کمیسیون هواپیمایی کشوری در افریقا می گوید هیچ کشوری در افریقا به تنهایی قادر به مقابله با این چالش نیست.

    باید همه کشورهای افریقایی یکصدا در برابر مسئله اداره صنایع هوانوردی موضع بگیرند.

    درحال حاضر در افریقا هفتصد و سی فروند هواپیمای متعلق به شرکتهای افریقایی ثبت شده است که میانگین عمر این هواپیماها هجده سال است.

    هر چه عمر هواپیما بیشتر باشد هزینه نگهداری ان نیز بیشتر می شود.

    فهرست مشکلات این شرکتها بسیار طولانی است که مهمترین انها مسئله انطباق با استانداردهای بین المللی ایمنی است.

    علاوه بر ان قدرت خرید کشورهای افریقایی پایین است و نوسانات قیمت نفت نیز در این مسئله تاثیر می گذارد.

    پیش بینی شده است طی بیست سال اینده حمل و نقل هوایی در افریقا پنج درصد افزایش یابد.

    شرکتهای هواپیمایی افریقایی باید در اینده از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
    #1 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2010 در ساعت 18:51:20

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2010), orasess (September 2nd, 2010), SKY MAN (September 2nd, 2010), سجیل (September 4th, 2010)

??????? ?????

  1. ????: 0
    ????? ?????: July 25th, 2011, 10:04:49
  2. ????: 0
    ????? ?????: June 5th, 2011, 09:31:32
  3. ????: 6
    ????? ?????: March 10th, 2011, 18:56:25
  4. ????: 2
    ????? ?????: April 26th, 2010, 00:03:19

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0