برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 16
dqw
  1. hamid64_rs ?????? ??
    hamid64_rs
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2010
    Shiraz
    5
    تعداد تشکر : 5
    Thanked 12 Times in 4 Posts

    ??? ??? معایب و مزایای مراقبت پرواز

    با سلام خدمت همه مراقبین پرواز زحمتکش
    سازمان فرودگاهها طی ماههای اخیر اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در مورد برخی تخصص ها کرد که مراقبت پرواز نیز یکی از آنها بود .بنده نیز مانند تعداد زیادی علاقه مند در این آزمون شرکت کردم و به لطف خدا در آزمون کتبی و همچنین مصاحبه (برای شغل کارشناس مراقبت پرواز) قبول شدم (برای فرودگاه لار) و طی روزهای آینده باید برای تکمیل پرونده گزینش به تهران سفر کنم (من ساکن شهر شیراز هستم).اما هنوز در تصمیم گیری دچار تردید هستم .چون که من همزان در آزمون کتبی و مصاحبه استانداری فارس(شهر شیراز) هم قبول شدم و در آنجا هم مراحل گزینش را طی میکنم .با توجه به موارد زیر و اینکه نسبت علاقه من به هر دو شغل یکسان است شما طی تجربیاتی که در حرفه مراقبت پرواز دارید چه پیشنهادی می کنید :

    شرایط شغل کارشناس کامپیوتر استانداری :
    1-قرارداد یکساله
    2-7:30 تا 2:30
    3-محل کار شیراز(شهر خودم)
    4-حقوق و مزایا (اداره کار-حداکثر 500 هزار تومان ماهیانه)
    5-استرس کاری :کم

    شرایط شغل مراقبت پرواز :
    1-پیمانی 5 ساله
    2-ساعت کاری رو نمیدونم
    3-محل کار شهر لار(منطقه محروم و گرمسیری)
    4-حقوق و مزایا :نمیدونم
    6-استرس کاری:اینطور که من شنیدم همه مراقبین پرواز دچار ناراحتی عصبی میشن

    با توجه به شرایط فوق و اینکه رشته تحصیلی من مهندسی کامپیوتر است لطفا کمی هم در مورد حقوق و مزایا و مرخصی و شیفت کاری این حرفه نیز توضیح دهید .

    با تشکر از قشر زحمتکش کنترلر پرواز
    #1 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2010 در ساعت 21:55:57

  2. The Following 6 Users Say Thank You to hamid64_rs For This Useful Post:

    Ali Pilot (September 2nd, 2010), Amiralikarimi (November 13th, 2010), Esmaiel_F4 (August 13th, 2013), orasess (September 2nd, 2010), pejmanmhatc (April 25th, 2011), tom cat (September 2nd, 2010)

  3. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    Arrow پاسخ : معایب و مزایای مراقبت پرواز

    با سلام خدمت شما دوست عزيز بنده در خصوص مراقبت پرواز اطلاع زيادي ندارم ولي در مورد بخشي از حرفتان كه فرموديد:
    ??? ??? ????? ???? ???? hamid64_rs ????? ??? ??
    شرایط شغل مراقبت پرواز :
    1-
    2-
    3-
    4-
    6-استرس کاری:اینطور که من شنیدم همه مراقبین پرواز دچار ناراحتی عصبی میشن
    فكر نميكنم تمامي كنترلر هاي عزيز دچار ناراحتي عصبي باشند درسته كه اين شغل همانند خلباني بنابر دلايلي مثل درگيري مستقيم با جان انسان ها و... داراي استرس بالايي است اما اين طور كه شما فرموديد نميباشد.
    #2 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2010 در ساعت 22:36:49

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    hamid64_rs (September 5th, 2010), IR Blue SKY (September 15th, 2011), orasess (September 2nd, 2010), pakradm (March 25th, 2015), pejmanmhatc (April 25th, 2011)

  5. hamid64_rs ?????? ??
    hamid64_rs
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2010
    Shiraz
    5
    تعداد تشکر : 5
    Thanked 12 Times in 4 Posts

    ??? ??? پاسخ : معایب و مزایای مراقبت پرواز

    بنده قصد جسارت نداشتم و اگر هم کسی اینطور برداشت کرده معذرت خواهی میکنم .منظورم این بود من شنیدم که این شغل از استرس و حساسیت بالایی برخوردار است که گاهی مراقبین پرواز به ستوه میان و از انتخاب این شغل پشیمون میشن .واقعا همینطوریه ؟
    #3 ارسال شده در تاريخ September 3rd, 2010 در ساعت 04:32:05

  6. The Following User Says Thank You to hamid64_rs For This Useful Post:

    Ali Pilot (September 3rd, 2010)

  7. farzadcatc ?????? ??
    farzadcatc
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    May 2010
    تهران
    48
    تعداد تشکر : 67
    Thanked 144 Times in 45 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ : معایب و مزایای مراقبت پرواز

    سلام دوست عزیز
    من رشتم الکترونیک هواپیماست ولی دوستای زیادی توی رشته مراقبت دارم و بعضی از کارمندای برج فرودگاه امام ، فرودگاه مهراباد ، اصفهان یا سنتر رو هم میشناسم.
    تا جایی که من میدونم ساعت کاری برای کنترلر ها 12 ساعت کار و 48 ساعت استراحته اما توی یه فرودگاه شلوغ مثل لار ، کار مراقب پرواز به مراتب سخته و همونطوری که میدونی لار اب و هوای خوبی هم نداره. همچنین رفقام که توی فرودگاه کار میکنن همشون از مزایا شاکی هستن.
    پس اگه از من میشنوی همون شغل اول (توی استانداری) رو بجسب و بیخیال مراقبت شو.

    راستی؛ شما رشتت چی بوده؟
    ?????? ???? farzadcatc : September 4th, 2010 ?? ???? 01:52:26
    #4 ارسال شده در تاريخ September 4th, 2010 در ساعت 01:47:58

  8. The Following User Says Thank You to farzadcatc For This Useful Post:

    hamid64_rs (September 5th, 2010)

  9. hamid64_rs ?????? ??
    hamid64_rs
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2010
    Shiraz
    5
    تعداد تشکر : 5
    Thanked 12 Times in 4 Posts

    ??? ??? پاسخ : معایب و مزایای مراقبت پرواز

    سلام
    ممنون از راهنماییتون .رشته من مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) هست .که قراره بعنوان مراقبت پرواز بکارگیری بشم
    #5 ارسال شده در تاريخ September 4th, 2010 در ساعت 08:18:58

  10. b.sky ?????? ??
    b.sky
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2011
    shiraz
    13
    تعداد تشکر : 6
    Thanked 5 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: معایب و مزایای مراقبت پرواز

    سلام شما مراقبت پرواز برای خانمها پیشنهاد می کنید ؟
    خارج از ایران دانشگاه معتبر باشه ؟
    #6 ارسال شده در تاريخ September 13th, 2011 در ساعت 19:55:47

  11. pejmanmhatc ?????? ??
    pejmanmhatc

    مدیر انجمن مراقبت پرواز
    January 2011
    ایران
    181
    تعداد تشکر : 1,417
    Thanked 944 Times in 176 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: معایب و مزایای مراقبت پرواز

    در حال حاضر تعدادی همکار خانم هستند که در سیستم مراقبت پرواز در مرکز کنترل و تقرب مهراباد در حال انجام وظیفه هستند .
    به نظر بنده فرقی نمی کنه . اگر کسی توان قبول مسولیت را داشته باشه میتونه کارو انجام بده .
    یه سایت هلندی بود که داشتم می خوندم به اختصار شرایطش رو می گم برای پذیرش دانشجو :
    اول از ویژگی های مراقبت پرواز و استرس گفته بود و اینکه افراد باید قابلیت انجام جند کارو هم زمان داشته باشن و توان تصمیم گیری سریع و داشته باشن و آزمایشاتی برای تاییید این مسایل رو مطرح کرده بود و مثل رشته های دیگر هوانوردی توان فیزیکی رو مهم دونسته و آرمایشات پزشکی شامل : اودیومتری ، نوار قلب و مغز و آزمایش خون و چشم ... می شه.
    از افراد بین 19 تا 26 سال دانشجو می گیرن و 4 سال طول دوره هست . در سال اول به دانشجو سالانه 25000 دلار و تا سال آخر به 75000 دلار میرسه . و به طور متوسط برای کنترلر مشغول به کار سالانه 120000 دلار را بیان کرده و ارزش مدرک رو در سراسر اروپا دونسته ، طوری که شما با این مدرک در هر جای اروپا می تونید مشغول به کار شید .
    شرایط فوق به هیچ وجه در دانشکده هوانوردی وجود نداره و فقط از مقایسه اش ، ادم میخنده!!!!
    GTA
    ATC Of ZDN
    &
    SYZ
    #7 ارسال شده در تاريخ September 13th, 2011 در ساعت 21:02:34

  12. The Following 5 Users Say Thank You to pejmanmhatc For This Useful Post:

    b.sky (September 14th, 2011), Esmaiel_F4 (August 13th, 2013), IR Blue SKY (September 15th, 2011), Mohammadme (September 14th, 2011), pakradm (March 25th, 2015)

  13. b.sky ?????? ??
    b.sky
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2011
    shiraz
    13
    تعداد تشکر : 6
    Thanked 5 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: معایب و مزایای مراقبت پرواز

    بسیار متشکرم از زاهنماییتون
    #8 ارسال شده در تاريخ September 14th, 2011 در ساعت 03:24:09

  14. pejmanmhatc ?????? ??
    pejmanmhatc

    مدیر انجمن مراقبت پرواز
    January 2011
    ایران
    181
    تعداد تشکر : 1,417
    Thanked 944 Times in 176 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: پاسخ : معایب و مزایای مراقبت پرواز

    ??? ??? ????? ???? ???? hamid64_rs ????? ??? ??
    سلام
    ممنون از راهنماییتون .رشته من مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) هست .که قراره بعنوان مراقبت پرواز بکارگیری بشم
    حرفیو ک ب دو تا از هم رشته هاتون گفتم الان ب شما می گم و کاش زودتر می گفتم " شما با این دوره که براتونن می زارن فقط بار مسیولیتو می کشین ، مراقبتی بودن به صحبت کردن و میکروفون پرس کردن نیس ، این میشه حکایت یه توپ تو خالی که فقط رویه داره .. دوستم بترس از وقتی که توپ بترک بخوره یا ترکه " !!! سوالم از سیستم مراقبت اینه " منی که 4 سال توی دانشکده از هر رشته هوانوردی یه نصف و نیم فهمیدم و الان مطمینم که هر چی بیشتر می خونم می فهمم که از مراقبت هیچی نمی دونم و بیسواده بیسوادم ، چطور می خاین یه کنترلر تحویل بدین با یه دوره چند ماهه؟؟ """
    شاید هم سیستم دازه درست کار می کنه ، فقط کاش دیگه دانشکده رو جمع می کردن و بچه های مردم و که توی این رشته درس خوندو الاف نمی کردن که با یه دوره ، بگن شما کاردان یا کارشناس مراقبت پروازید!!!!
    GTA
    ATC Of ZDN
    &
    SYZ
    #9 ارسال شده در تاريخ September 15th, 2011 در ساعت 19:59:03

  15. The Following 3 Users Say Thank You to pejmanmhatc For This Useful Post:

    IR Blue SKY (September 15th, 2011), Mohammadme (September 15th, 2011), pakradm (March 25th, 2015)

  16. b.sky ?????? ??
    b.sky
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2011
    shiraz
    13
    تعداد تشکر : 6
    Thanked 5 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: معایب و مزایای مراقبت پرواز

    سلام حقوق مراقبین پرواز در ایران چقدر است؟
    #10 ارسال شده در تاريخ September 22nd, 2011 در ساعت 23:42:05

???? 1 ?? 2 12 ??????????

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0