برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 4 ?? 4
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? خطر پرواز در آسیا و جهان چه قدر است؟

    تین نیوز: خطر پرواز کردن در کشورهای در حال توسعه 13 برابر در آمریکا و دیگر کشورهای طراز اول جهان است.
    آرنولد بارنت استاد مدرسه مدیریت اسلون در موسسه تکنولوژی ماساچوست و محقق امنیت پرواز با انجام محاسباتی متوجه شد خطر مرگ بر اثر پرواز در کشورهایی مانند کانادا و ژاپن یک به 14 میلیون است.
    اما خطر مرگ بر اثر پرواز در کشورهایی مانند هندوستان و برزیل یک به 2 میلیون در هر پرواز است. این در حالی است که این احتمال در کشورهای کم‌تر توسعه یافته مانند آمریکای لاتین و آفریقا از این هم بدتر است به یک در 800 هزار می‌رسد.
    بارنت که این تحقیقات را در مورد امنیت پرواز انجام داده است اعلام کرد نیجریه برای مثال یکی از بدترین وضعیت‌های امنیت پروازی را داراست.
    بارنت در ادامه گفت: البته مواردی وجود دارد که بین احتمال و خطر مرگ در گذشته و اکنون تفاوت‌هایی به وجود آمده است اما با این حال هنوز هم در برخی کشورها مشکلات بیش‌تر است. حتی در کشورهایی مانند سنگاپور و هنگ‌کنگ که دارای سطح بالایی از درآمد و کیفیت زندگی در جهان هستند، هنوز هم آمار امنیت پروازی به کشورهای در حال توسعه نزدیک‌تر است تا به کشورهای توسعه یافته. این نشان می‌دهد که هنوز در این کشورها مشکلاتی وجود دارد.
    اما با وجود آن که شکاف بسیاری از این لحاظ بین کشوهای در حال توسعه و کشورهای توسعه یافته وجود دارد، خبرهای خوبی هم در این میان به چشم می‌خورد. برای مثال به نظر می‌رسد امنیت پروازی در تمام کشورهای جهان در حال افزایش است که این موضوع مهم‌ترین معیار برای ما به حساب می‌آید.
    آخرین تحقیقات در این مورد در نشریه حمل و نقل که توسط موسسه تحقیقات عملیاتی و علوم مدیریت به چاپ رسیده است منتشر شده است. بررسی صلاحیت و فردگرایی از فاکتورهایی هستند که در این بین تعیین کننده هستند.
    بررسی صلاحیت به این معناست که اگر شخصی ببیند کاپیتان پرواز کار عجیب یا اشتباهی انجام می‌دهد از او در این مورد سوال می‌پرسد و در این مورد گزارش می‌دهد. اما در برخی کشورها ممکن است شخصی این کار را انجام ندهد. فردگرایی نیز اهمیت دارد. اگر مشکل و اشتباهی در خطوط پرواز، کیفیت خدمات‌دهی و مانند آن وجود دارد در برخی کشورها تلاش بر این است که این مشکلات حل شود، اما در برخی کشورهای دیگر هر کس فقط سعی می‌کند آن‌چه را که به او محول شده است انجام دهد و تلاشی برای بهبود وضعیت نمی‌کند.
    بارنت که به دلیل ترس از پرواز به مسائل امنیت پرواز علاقه‌مند شده است در این باره گفت: دلایل کمی وجود دارد که شخصی از پرواز کردن بترسد، حال چه او در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کند یا در کشورهای توسعه یافته در این مورد تفاوتی وجود ندارد.
    برای مثال، من خودم هنوز هم در هنگام پرواز احساس نگرانی دارم. اما این ترس منطقی نیست. بررسی آمارها در این مورد می‌تواند به آرامش بخشیدن به شما کمک کند. ترس از پرواز درست مانند این است که شما به دلیل ترس از ریختن سقف یک میوه فروشی، هیچ گاه میوه نخرید.
    مرجع : خبرگزاری خبر آنلاین
    #1 ارسال شده در تاريخ September 4th, 2010 در ساعت 22:14:22

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    Ali Pilot (September 4th, 2010), Djmerikhi (September 5th, 2010), Eshghe Parvaz (September 4th, 2010), Mohammadme (September 6th, 2010), orasess (September 4th, 2010), W mahan 5 (September 5th, 2010)

  3. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ : خطر پرواز در آسیا و جهان چه قدر است؟

    خوب ایران کلا سالی یه دونه سانحه ی منجر به فوت داشته تو این چند ساله!!! پس آمار ما همچینم بد نیست!

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #2 ارسال شده در تاريخ September 4th, 2010 در ساعت 23:37:25

  4. The Following 2 Users Say Thank You to orasess For This Useful Post:

    Amiralikarimi (September 4th, 2010), W mahan 5 (September 5th, 2010)

  5. Djmerikhi ?????? ??
    Djmerikhi
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    September 2007
    ایران
    367
    تعداد تشکر : 1,295
    Thanked 895 Times in 230 Posts

    ??? ??? پاسخ : خطر پرواز در آسیا و جهان چه قدر است؟

    به نظرم ايشون زياد به آمار هاي درست دسترسي نداشتن وگرنه با يه حساب سرانگشتي و ديدن آمارها حداقل نظرشون در مورد نيجريه تغيير مي كرد ...
    #3 ارسال شده در تاريخ September 5th, 2010 در ساعت 07:19:07

  6. W mahan 5 ?????? ??
    W mahan 5
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    January 2009
    تهران
    647
    تعداد تشکر : 4,369
    Thanked 1,668 Times in 384 Posts

    ??? ??? پاسخ : خطر پرواز در آسیا و جهان چه قدر است؟

    خوب ایران کلا سالی یه دونه سانحه ی منجر به فوت داشته تو این چند ساله!!! پس آمار ما همچینم بد نیست!
    جان؟
    سالی یه دونه؟فقط پارسال بود که 3تا سانحه منجر به فوت داشتیم:
    1-توپولوف کاسپین
    2-ایلیوشین آریا
    3-ایلیوشین ارتش در رزمایش
    با ولایت زنده ایم،تا زنده ایم رزمنده ایم....


    #4 ارسال شده در تاريخ September 5th, 2010 در ساعت 07:45:51

  7. The Following User Says Thank You to W mahan 5 For This Useful Post:

    Djmerikhi (September 5th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0