برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. omnia001 ?????? ??
    omnia001

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    May 2010
    GaiA
    95
    تعداد تشکر : 190
    Thanked 379 Times in 91 Posts

    new_4 مسافران پرواز کرمانشاه - تهران 12ساعت در فرودگاه معطل ماندند

    به دلیل تاخیر بدون اطلاع قبلی؛
    مسافران پرواز کرمانشاه - تهران 12ساعت در فرودگاه معطل ماندند

    کرمانشاه - خبرگزاری مهر: به دلیل تاخیر بدون اطلاع قبلی، مسافران پرواز کرمانشاه - تهران 12ساعت در فرودگاه معطل ماندند.

    به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، پرواز ساعت 23 و 45دقیقه شب گذشته شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد کرمانشاه به تهران با تاخیر بیش از 12ساعت به تهران رسید.

    مسافرانی که شب گذشته جهت عزیمت به تهران در فرودگاه کرمانشاه حاضر شدند بعداز دریافت کارت پرواز متوجه شدند که این پرواز نزدیک به دو ساعت تاخیر دارد و با توجه به طبیعی بودن این زمان برای سفرهای هوایی در کشورمان همگی کارت خود را دریافت و منتظر رسیدن هواپیما ماندند.

    اما متاسفانه این انتظار تا ظهر پنجشنبه به طول انجامید و بالاخره بعداز بیش از 12ساعت انتظار، مسافرینی که شب را تا صبح در فرودگاه کرمانشاه سپری کرده بودند، چشمشان به دیدن هواپیما روشن شد.

    یکی از مسافرین این پرواز در گفتگو با خبرنگار مهردر کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه هیچ یک از مسئولان فرودگاه کرمانشاه پاسخگوی ما نبودند و حتی دفتر شرکت آسمان نیز احساس مسئولیتی جهت پاسخگویی نکرد.

    وی افزود: اغلب مسافران ساکن کرمانشاه نبودند، لذا جایی برای بازگشت نداشتند در نتیجه تا صبح در فرودگاه باقی ماندند.

    این مسافر ادامه داد: مسئولان فرودگاه تا صبح حتی یک پتو یا بالش به هیچ یک از مسافران ندادند و حتی پاسخگوی درخواست والدینی که کودکانشان بر روی زمین سرد خوابیده بودند نشدند.

    وی با بیان اینکه مسافران بعداز این ماجراها قصد طرح شکایت را دارند، گفت: بعداز مراجعه به مسئولان فرودگاه از آنها خواستار پیگیری موضوع شدیم و اعلام کردیم که قصد طرح رسمی شکایت را داریم، اما مسئولان فرودگاه به ما برگه انتقادات و پیشنهادات را دادند که آن را پر کنیم!

    این مسافر در خصوص اقدامات رفاهی به مسافران در این فرودگاه گفت: بعداز سپری کردن شب تا صبح در این فرودگاه، حتی یک لیوان آب جوش نیز به مسافرین ندادند.

    در این رابطه خبرنگار مهر قصد پیگیری موضوع از مسئولان فرودگاه و نمایندگی شرکت هواپیمایی آسمان را داشت که موفق به حاضر به پاسخگویی نشدند.




    منبع : مهر
    ?????? ???? Amiralikarimi : September 17th, 2010 ?? ???? 00:11:41
    #1 ارسال شده در تاريخ September 16th, 2010 در ساعت 20:42:59

  2. The Following 5 Users Say Thank You to omnia001 For This Useful Post:

    Amiralikarimi (September 17th, 2010), Eshghe Parvaz (September 16th, 2010), orasess (September 16th, 2010), sd-787 (September 16th, 2010), سجیل (September 17th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0