برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    new_2 مدير عامل شركت فرودگاه‌ها : هيچ‌گاه ايمني پروازها را فداي تسهيلات فرودگاهي نمي‌كنيم


    مدير عامل شركت فرودگاه‌ها : هيچ‌گاه ايمني پروازها را فداي تسهيلات فرودگاهي نمي‌كنيم


    مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور تاكيد كرد: با وجود هرگونه كمبود اعتبارات و وصول نشدن مطالبات شركت‌هاي هواپيمايي هيچ‌گاه از ايمني پروازها كاسته نشده و ايمني را فداي تسهيلات نمي‌كنيم.



    محسن اسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: علي‌رغم اينكه شركت فرودگاه‌ها به صورت درآمد و هزينه‌يي اداره مي‌شود،‌ تاكنون به دليل بدهي ايرلاين‌ها به اين شركت و هم‌چنين كاهش اعتبارات عمراني، هيچ لطمه‌اي به ايمني وارد نشده و ايمني حمل و نقل هوايي فداي هيچ چيز نمي‌شود.

    وي افزود: ايمني را فداي ايجاد تسهيلات فرودگاهي نمي‌كنيم و درصورت كمبود اعتبار و مشكلات مالي از بودجه رفاهيات و تسهيلات ديگر مي‌كاهيم؛ نه ايمني.

    اسماعيلي گفت: طبق اصل 44 قانون اساسي بايد فرودگاه‌ها به بخش خصوصي واگذار شوند كه مقدمات آن در حال ايجاد است اما در حال حاضر با توجه به اين كه تنها سه فرودگاه كشور اقتصادي است كه هزينه‌هايشان از محل درآمدهايشان تامين مي‌شود، بخش خصوصي متقاضي سرمايه‌گذاري نيست و تمايلي به اين بخش ندارد.

    رييس هيات مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور تصريح كرد: اگر بخش خصوصي استقبال كند، فرودگاه‌ها را واگذار مي‌كنيم؛ البته بايد مكانيزيم‌ها فراهم و موانع برطرف شود كه درآمد فرودگاه‌هاي كشور به گونه‌اي باشد كه حداقل هزينه‌هاي جاريشان را پوشش دهد.

    وي با تاكيد بر تغيير تعرفه‌هاي خدمات فرودگاهي، گفت: با توجه به اين كه شركت فرودگاه‌ها به صورت درآمد و هزينه‌اي اداره مي‌شود، بايد درآمدها با هزينه‌هايمان منطبق باشد تا بتوان فرودگاهي را اقتصادي اعلام كرد اما هم اكنون به جز فرودگاهاي مهرآباد، امام خميني(ره) و مشهد هيچ فرودگاهي در مرز اقتصادي شدن قرار ندارد.

    اسماعيلي اظهار كرد: در حال حاضر قيمت تعرفه‌هاي خدمات فرودگاهي واقعي نيست و بيش از 50 درصد به شركت‌هاي هواپيمايي تخفيف داده مي‌شود، ضمن اينكه اين شركت‌ها حدود 200 ميليارد تومان بدهي انباشته دارند.
    #1 ارسال شده در تاريخ September 17th, 2010 در ساعت 19:48:50

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    ANADOLU (September 17th, 2010), Eshghe Parvaz (September 18th, 2010), mihajlovic (September 18th, 2010), orasess (September 17th, 2010)

??????? ?????

  1. بخش تعاون به صنايع نوين هوافضا ورود مي‌كند
    ???? Persian Tom Cat ?? ????? اخبار فضایی
    ????: 0
    ????? ?????: July 10th, 2011, 13:06:37
  2. ????: 0
    ????? ?????: March 10th, 2010, 15:36:40
  3. ????: 0
    ????? ?????: February 9th, 2010, 19:13:22
  4. ملاحظات اقتصادي خلبانان , ايمني را فدا مي‌كند
    ???? SKY MAN ?? ????? خطوط مسافربری ایران
    ????: 2
    ????? ?????: January 30th, 2010, 16:15:04
  5. ????: 4
    ????? ?????: January 30th, 2010, 04:02:23

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0