برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    new_2 پرواز ايران 140 تا پايان سال بر فراز آسمان ايران؛ مذاكره با 3 كشور اروپايي

    پرواز ايران 140 تا پايان سال بر فراز آسمان ايران؛ مذاكره با 3 كشور اروپايي


    رييس سازمان صنايع هوايي خبر داد:
    پرواز ايران 140 تا پايان سال بر فراز آسمان ايران؛ مذاكره با 3 كشور اروپايي

    خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صنايع هوايي ضمن اشاره به پرواز هواپيماي ايران 140 در آسمان ايران از انتهاي سال جاري، از تهيه نقشه راه صنعت هوايي كشور خبر داد و گفت: مذاكره با سه كشور اروپايي در زمينه توسعه صنعت هوايي كشور در حال انجام است.



    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، منوچهر منطقي در نشست خبري "نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع هوايي و فضايي ايران " اظهار داشت: از ويژگي‌هاي اصلي صنايع هوايي، دانش‌محور بودن به معناي خاص است؛ صنايع هوايي پتانسيل بالايي دارد كه در ابتدا لازم است اين پتانسيل‌ها شناخته و بررسي شده و پس از انجام مطالعات، به مرحله اجرا در‌آيد.
    وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه صنايع هوايي و فضايي ايران در روزهاي هفتم، هشتم و نهم مهرماه، اظهار داشت: در اين نمايشگاه مشاركت جمع عظيمي از دست‌اندركاران صنايع تخصصي هوايي صورت مي‌گيرد و دستاوردهاي مهم زنجيره تأمين هوايي عرضه مي‌شود.
    منطقي با اشاره به اينكه يافتن زنجيره تأمين هوايي و ارائه آن به صورت عرضه توانمند از اهداف اصلي اين نمايشگاه است، اظهار داشت: نشر پتانسيل‌هاي صنعت هوايي كشور و يافتن ضعف‌ها و ايجاد ساختار مناسب در اين صنعت و پس از آن برنامه‌ريزي براي انجام صادرات، از فعاليت‌هاي انجام شده در سازمان صنايع هوايي ايران است.

    * نقشه راه‌ صنعت هوايي كشور تا پايان سال عرضه مي‌شود

    منطقي با اشاره به اينكه صنايع هوايي كشور استراتژي منسجمي دارد و بازنگري دقيقي در آن صورت گرفته است، اظهار داشت: هم‌اكنون كارگروه هوايي متشكل از دست‌اندركاران خصوصي و دولتي صنعت هوايي كشور در حال تهيه "نقشه راه " و تكميل آن هستند.
    منطقي تأكيد كرد: تا پايان سال جاري قوي‌ترين استراتژي در صنعت هوايي كشور ‌به مردم و مسئولان ارائه مي‌شود.
    وي با اشاره به اينكه در زمينه استراتژي به آنچه طي چندين سال در زمينه خودروسازي دست يافته‌ايم در صنعت هوايي نيز پياده مي‌شود، اظهارداشت: تحريم‌ها بالأخره موجب ايجاد محدوديت‌هايي شده است اما اين تحريم‌ها در واقع به حصول نوعي توانمندي در كشور منجر شد كه در تاييد اين ادعا مي‌توان به محصولات بي‌نظير نمايشگاه صنايع هوايي اشاره كرد.
    رئيس سازمان صنايع هوايي كشور، تاكيد كرد: تحريم‌ها موجب شد نگرش به توليد داخلي در اين صنعت قوي‌تر شود.

    * مذاكره با سه كشور اروپايي در زمينه توسعه صنعت هوايي كشور

    وي با اشاره به انجام مذاكره با سه كشور اروپايي در زمينه توسعه صنعت هوايي كشور، اظهار داشت: با سه شركت اروپايي در بخش صنايع هوايي غيرنظامي مذاكراتي انجام شده است؛ بخش اعظم فعاليت‌هاي سازمان صنايع هوايي شامل هوانوردي غيرنظامي است.

    * ايران‌ 140 جايگزين مناسب توپولف‌ها در مسيرهاي كوتاه است

    مسئول طراحي و توليد هواپيماهاي پهن‌پيكر در كشور، راجع به آخرين وضعيت توليد هواپيماي ايران 140، اظهار داشت: اين هواپيما داراي سيستم‌ فني قوي است اما كار با آن نيازمند آموزش‌هاي خلباني لازم و دارا بودن تجهيزات خاص است.
    وي با اشاره به اينكه آموزش خلبان‌ها ايران 140 از طريق شبيه‌سازها،‌ هواپيماهاي مخصوص و تجهيزات خاص انجام مي‌گيرد، از عدم توسعه فعاليت تجاري سازي ايران 140 انتقاد كرد و افزود: خريد هر نوع هواپيما به دليل بالا بودن قيمت آن نيازمند تسهيلات ليزينگي است؛ اما در مورد هواپيماي ايران 140 هنوز اين تسهيلات ارائه نشده است.
    وي در خصوص كيفيت هواپيماهاي ايران 140 تصريح كرد: هر هواپيما را بايد با هواپيماي ديگر در كلاس خود مقايسه كرد؛ مقايسه ايران 140 با بوئينگ 757 نظير مقايسه بنز با برخي خودروهاي توليد داخل است.
    رئيس سازمان صنايع هوايي كشور، تصريح كرد: ايران 140 در كلاس‌هاي مشابه خود يكي از قوي‌ترين هواپيماهاي موجود است؛ قطعا ‌همزمان پس از ورود اين هواپيما به شبكه هوايي كشور، در شبكه‌هاي بين‌المللي نيز فعال خواهد بود.
    رئيس سازمان صنايع هوايي كشور تأكيد كرد: هواپيماي ايران 140 تا قبل از پايان سال جاري در آسمان ايران خواهد بود.
    وي ادامه داد: ايران 140 براي برخي مسيرهاي كوتاه و پروازهايي در حد يك الي 1،5 ساعت و 500 الي 700 كيلومتر مي‌تواند پرواز كند؛ اين هواپيما قطعا در مسيرهاي كوتاه جايگزين مناسبي براي توپولف‌هاي خارج شده از ناوگان هوايي كشور خواهد بود؛ همچنين براي مسيرهاي مركز استان تا شهرهاي مجاور و مراكز استان‌هاي مجاور، هواپيماي ايران 140 مناسب‌ترين هواپيما است.

    * زيرساخت‌هاي صنعت هوايي در كشور مناسب است

    وي با اشاره به اينكه اگر بخش خصوصي استانداردهاي لازم كيفي را نداشته باشند نمي‌تواند در توليد صنايع هوايي وارد شود، اظهار داشت: توليد هواپيماهاي پهن پيكر بايد متناسب با كشور ايران و هم‌چنين ديگر كشورهاي دنيا صورت گيرد زيرا توليد هدف خاصي را دنبال مي‌كند و آن هم پس از تامين نياز داخلي، انجام صادرات است.
    رييس سازمان صنايع هوايي كشور با اشاره به اينكه كشور برزيل طي 30 سال هواپيماساز شد، اظهار داشت: اين كشور در مدت زمان 15 سال به ايجاد زيرساخت‌ها در اين‌باره پرداخت، پنج سال زنجيره تامين هوايي خود را تكميل كرد و پس از آن روي تحقق اهداف خود فعاليت‌هاي بسزايي انجام داد.
    منطقي خاطرنشان كرد: كشور ايران نيز در زيرساخت‌هاي صنايع هوايي در وضعيت مناسب به سر مي‌برد.
    #1 ارسال شده در تاريخ September 28th, 2010 در ساعت 19:29:33

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    ANADOLU (September 28th, 2010), arra (September 28th, 2010), orasess (September 28th, 2010), Real Flight (September 28th, 2010), SKY MAN (September 28th, 2010), داوديان (September 28th, 2010)

  3. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ : پرواز ايران 140 تا پايان سال بر فراز آسمان ايران؛ مذاكره با 3 كشور اروپايي

    من این سری که تو کلینیک هواپیمایی کشور بودم واسه مدیکال یه آقایی کمک خلبان آسمان بود می گفت اوضاع این هواپیما به قدری خرابه که کسی جرات نکرده حتی برای تست باهاش بپره!
    واقعا؟
    اگه آره چرا؟
    ایران 140 که هواپیمای بدی به نظر نمیاد تازه توی کشور خودش که داره می پره صحیح و سالم.
    و یه سوال، چرا انقدر روند تولید و پرواز کردنش طول کشیده؟

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #2 ارسال شده در تاريخ September 28th, 2010 در ساعت 22:31:56

  4. The Following 2 Users Say Thank You to orasess For This Useful Post:

    Amiralikarimi (September 28th, 2010), mehdi19792010 (September 28th, 2010)

  5. Ariandreamer ?????? ??
    Ariandreamer
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    August 2010
    Tehran
    42
    تعداد تشکر : 14
    Thanked 44 Times in 27 Posts

    ??? ??? پاسخ : پرواز ايران 140 تا پايان سال بر فراز آسمان ايران؛ مذاكره با 3 كشور اروپايي

    من که به شخصه جرأت نمی کنم سوار چنین هواپیمایی بشم. البته شاید بهتر از توپولف 154 در اومده باشه می گم این هواپیما حدود 1 سال پیش نزدیک شاهین شهر سقوط نکرد؟
    ?????? ???? Ariandreamer : September 29th, 2010 ?? ???? 07:58:03
    #3 ارسال شده در تاريخ September 29th, 2010 در ساعت 07:56:40

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0