برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    hot با افزایش قیمت، تاخیرها به حداقل می‌رسد

    شــورای عالــی هــواپیــمایــــی درحالی 30 درصد قیمت بلیت هواپیما را افزایش داده است كه به گفته رئیس سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولید‌كنندگان، قرار است بر اساس دستور رئیس‌جمهور، هرگونه تصمیم شوراها و انجمن‌ها به‌خصوص در بخش دولتی با هماهنگی كارگروه تحول اقتصادی اجرایی شود.

    شورای عالی هواپیمایی مصوب كرد كه از 15 مهرماه 1389 نرخ بلیت تمامی پروازهای داخلی به میزان 30 درصد افزایش یابد.

    روابط عمومی سازمان هواپیمایی تغییر در قیمت بلیت هواپیما را با توجه به درخواست‌های مكرر شركت‌های هواپیمایی اعلام و عنوان كرده است كه با این مصوبه نرخ بلیت به واقعیت نزدیك‌تر می‌شود.بر اساس اعلام این سازمان، ایران جزو كشورهای دارای كمترین نرخ بلیت پروازهای داخلی است.

    سازمان هواپیمایی كشوری اظهار امیدواری كرده است كه با نزدیك‌تر شدن نرخ بلیت به قیمت واقعی، مشكلات صنعت حمل‌ونقل هوایی كشور كمتر شود و شركت‌های هواپیمایی بتوانند با تامین قطعات و تجهیز و نوسازی ناوگان خدمات مطلوبتری را در آینده به مسافران ارائه كنند.

    هماهنگی صورت نگرفته است
    محمدعلی ضیغمی، رئیس سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان كه سازمانش متولی حمایت از مصرف‌كنندگان محسوب می‌شود در این خصوص به تهران‌امروز گفت: به لحاظ قانونی شورای عالی هواپیمایی مسئولیت تعیین قیمت بلیت را عهده‌دار است اما از یك‌ماه‌و نیم قبل رئیس‌جمهور دستور دادند تا تمام تصمیمات شوراها و انجمن‌ها به‌خصوص در بخش دولتی با هماهنگی كارگروه تحول اقتصادی اجرایی شود.

    ضیغمی در مورد وظایف سازمان حمایت تصریح كرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موظف به قیمت گذاری در مورد كالاها و خدمات محدود به بند «ج» ماده 39 قانون برنامه چهارم است.

    وی ادامه داد: قیمت‌گذاری برخی كالاهای دیگر نیز تابع مكانیزم بورس كالا ست. دسته سوم نیز شامل كالاهای وارداتی و تولیدی كارخانجات است كه آنها نیز ملزم به اجرای ضوابط سازمان حمایت هستند تا قیمت‌گذاری آنها منجر به اجحاف به‌مصرف‌كننده نشود. اما سایر كالاها بر اساس مكانیزم عرضه و تقاضا در بازار و ضرایب سود عمده‌فروشی و خرده‌فروشی و فاصله میان شبكه‌های توزیع قیمت‌گذاری می‌شوند اما متولی قیمت‌گذاری در بخش هواپیمایی شورای عالی هواپیمایی است.

    ضیغمی ادامه داد: شورای عالی هواپیمایی در 6 مهرماه جلسه‌ای تشكیل داد و در آن جلسه نرخ‌های جدید را تصویب و سپس به شركت‌های هواپیمایی ابلاغ كردند و شركت‌ها نیز تابع این شورا هستند. اما پس از این تصمیم ما در خصوص هماهنگی به كارگروه تحول اقتصادی به این شورا تذكر داده و با سخنگوی كارگروه نیز موضوع را در میان گذاشتیم چرا كه در زمان حاضر ما در آستانه اجرای طرح هدفمندكردن یارانه‌ها هستیم و هرگونه افزایش قیمتی باید با هماهنگی صورت بگیرد.

    معاون وزیر بازرگانی ادامه داد: امروز در جلسه وی‍ژه ستاد تنظیم بازار كه به صورت هفتگی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای اقتصادی برگزار می‌شود،‌ موضوع افزایش 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما بررسی شده و تبعات و تاثیرات قیمتی آن در بازار مطرح می‌شود.

    گفتنی است، دو سال قبل نیز شورای عالی هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما را افزایش داد اما با دخالت و مخالفت سازمان حمایت و مسعود میركاظمی وزیر بازرگانی وقت، پرونده شركت‌های افزایش دهنده به تعزیرات ارجاع شد و سازمان هواپیمایی این افزایش را متوقف كرد.

    اما ضیغمی درخصوص دخالت سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان و چگونگی آن در دوسال قبل گفت: در آن زمان نیز عدم رعایت رویه تعیین قیمت از سوی شورای عالی هواپیمایی موجب اعتراض سازمان حمایت شد زیرا اعمال افزایش قیمت اعلام شده از سوی این شورا باید به‌اطلاع ستاد بررسی و كنترل قیمت‌ها می‌رسید كه این كار انجام نشده بود.

    سازمان حمایت به عنوان دبیرخانه ستاد بررسی و كنترل قیمت‌ها پرونده شركت‌های متخلف را به تعزیرات ارجاع داد هرچند كه این شركت‌ها به‌دلیل تبعیت از شورای عالی هواپیمایی تبرئه شدند و در نهایت نیز خود شورا قیمت‌ها را به روال سابق برگرداند. بنابراین در آن زمان نیز دخالت ما قانونی بود. وی البته در مورد نتایج احتمالی جلسه امروز ابراز نظری نكرد و گفت: باید شرایط بررسی شود و باید منتظر ماند و دید كه نتیجه جلسه ستاد تنظیم بازار در این خصوص چه‌ خواهد شد.

    با افزایش قیمت، تاخیرها به حداقل می‌رسد
    اما رئیس انجمن صنفی شركت‌های هواپیمایی نیز تضمین كرده‌است كه اگر دولت ارز را به نرخ ثابت برای شركت‌های هواپیمایی تامین كند، طی چند ماه آینده تاخیرهای پروازها به حداقل كاهش می‌یابد و به استانداردهای جهانی می‌رسد و همچنین مسافران با آرامش كامل پرواز می‌كنند.

    سیدعبدالرضا موسوی درباره‌ افزایش 30‌درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی و خدماتی كه مسافران در این راستا دریافت خواهند كرد، به ایسنا گفت: به‌رغم اینكه هنوز افزایش 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی اعمال نشده، نوسان شدید نرخ ارز 30 درصد افزایش قیمت بلیت را تحت تاثیر كامل قرار می‌دهد و هم اكنون ایرلاینها به ازای هر ساعت صندلی پرواز 7 تا 8 دلار زیان نوسان نرخ ارز می‌پردازند.

    وی با بیان اینكه درآمدهای صنعت هوایی ریالی و هزینه‌های آن ارزی تامین می‌شود، افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش نرخ ارز كه از حدود هزار تومان به بیش از هزار و 200 تومان افزایش یافته، این میزان افزایش قیمت بلیت تاثیری نخواهد داشت و مشكلی از صنعت هواپیمایی برطرف نمی‌كند.

    موسوی قیمت هر ساعت صندلی پرواز را حدود 35 دلار عنوان و اظهار كرد: طبق مصوبه شورای عالی هواپیمایی كشوری با افزایش 30 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی از 15 مهرماه قیمت هر ساعت صندلی پرواز را به حدود 43 دلار افزایش می‌یابد.
    وی گفت: اگر دولت ارز را با نرخ ثابت برای شركت‌های هواپیمایی تامین كند، می‌توان طی یك سال آینده بخشی از بدهی‌های شركت‌های هواپیمایی را به شركت‌ فرودگاه‌ها پرداخت كرد.

    وی تصریح كرد: اگر نرخ ارز به قیمت فعلی ثابت بماند30 درصد افزایش نرخ بلیت عملا هیچ نقطه مثبتی برای شركت‌های هواپیمایی و رفع مشكلات صنعت هواپیمایی نخواهد داشت و بدین معناست كه حدود 10 درصد بر قیمت بلیت افزوده شده، نه 30 درصد.

    وی افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده به دنبال افزایش بهره وری در بخش حمل ونقل جاده‌ای هستیم تا ظرفیت اشغال صندلی بالا برود.



    مرجع : روزنامه تهران امروز
    ?????? ???? Amiralikarimi : October 5th, 2010 ?? ???? 23:16:16
    #1 ارسال شده در تاريخ October 5th, 2010 در ساعت 23:15:10

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    mona (October 6th, 2010), orasess (October 6th, 2010)

  3. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ: با افزایش قیمت، تاخیرها به حداقل می‌رسد

    امیدواریم که اقلا اینجوری بشه!
    آخه میترسم گرون بشه و باز هم تاخیرها باشه!

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #2 ارسال شده در تاريخ October 6th, 2010 در ساعت 00:35:47

  4. The Following User Says Thank You to orasess For This Useful Post:

    mona (October 6th, 2010)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0