برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 4 ?? 4
dqw
  1. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? هواپیمایی در ایران پس از انقلاب

    در سال 1357 به علت اعتصاب در هواپیمایی ملی ایران(هما) بسیاری از
    پروازها لغو گردید ورد سال 1358 پس از پیروزی انقلاب به دلیل زمین
    گیر شدن هواپیماها و نواقص فنی بسیاری از پروازها انجام نمی شد ولی
    کارکنان فنی و سایر قسمتها تلاش بسیار نمودند تا برخی از هواپیماها را
    آماده پرواز نمایند.پس از تسخیر سفارت امریکا وتیره شدن روابط دو کشور
    وتحریم فروش مستقیم قطعات.ایران از طریق کشورهایی همانند آلمان
    مجارستان- ترکیه و به خصوص سوریه با قیمتهای گرانتر قطعات هواپیما
    های آمریکایی خریداری کرد و پروازهای خارجی هم انجام میشد متاسفانه
    با آغاز جنک ایران وعراق مجددا وضعیت مسافرت با هواپیما به نوعی
    دیگر دچار بحران گردید
    بسیاری از پروازهای عازم غرب وجنوب کشور باطل گردید وبیشتر
    پروازهای داخلی هم به دلیل حملات هوایی کنسل می شد. پروازهای
    عازم سوریه که در گذشته از روی خاک عراق عبور میکردند اجبارا
    به سمت شمال وترکیه از آنجا به سمت جنوب یعنی دمشق روانه می گردیدند
    در نتیجه حدود یکساعت به مدت پرواز اضافه میشد
    پروازهای بین المللی که عازم اروپا بودند میبایست ابتدا به سمت دریای
    مازندران رفته پس از عبور از فراز رشت و انزلی از یک حاشیه باریک
    وارد خاک ترکیه بشوند زیرا مسیرهای سابق که از روی استانهای
    آذربایجان عبور میکردند امکان مواجه شدن با جنگنده های عراق را پیدا
    می کردند.....

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #1 ارسال شده در تاريخ November 16th, 2010 در ساعت 21:50:24

  2. The Following 7 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    AMIR SABBAGH (November 16th, 2010), ANADOLU (November 16th, 2010), Dream Bird (May 30th, 2011), Mahan (November 16th, 2010), Mohammad Tomcat (November 17th, 2010), number1 (November 18th, 2010), سجیل (November 17th, 2010)

  3. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? پاسخ: هواپیمایی در ایران پس از انقلاب

    معهذا موج تقاضای مسافرت با هواپیما افزایش می

    یافت واز سوی دیگر نبود قطعات یدکی هواپیماهای

    آمریکایی(بوئینگ) وگران خریدن آنها باعث گردید

    مسئولین کشور به فکر تغییر سیاست در هواپیمایی

    بیفتند وبه سوی کشور اتحاد جماهیر شوروی سابق و

    روسیه فعلی رو بیاورند پیش گام این تغییر شرکت

    هواپیمایی ایران ایرتور( که زیرچتر ایران ایر فعالیت

    میکند) بود و سپس هواپیمایی کیش تحت حمایت

    سازمان عمران کیش وبعدا هواپیمایی کاسپین ازروسیه

    هواپیمایتوپولف 154 اجاره نمودند

    کلیه کادر خلبانان وکارکنان فنی این هواپیما روس و تابع

    کشورهایاقمار روسیه بودند وهستند ودر ابتدا در هر

    پرواز یک نفر مهماندار روس هم روی پروازها می آمد

    که بعدا منتفی شد
    ?????? ???? carol : November 17th, 2010 ?? ???? 13:14:16

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #2 ارسال شده در تاريخ November 17th, 2010 در ساعت 13:03:03

  4. The Following 6 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    AMIR SABBAGH (November 17th, 2010), ANADOLU (November 17th, 2010), Dream Bird (May 30th, 2011), Mahan (November 18th, 2010), number1 (November 18th, 2010), سجیل (November 17th, 2010)

  5. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,909
    تعداد تشکر : 8,227
    Thanked 7,821 Times in 3,113 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 839

    ??? ??? پاسخ: هواپیمایی در ایران پس از انقلاب

    البته تعدادی هم یاک 40 و 42 و الیویشن 76 هم در همان زمان به خدمت شرکتهای ایرانی درامدند


    #3 ارسال شده در تاريخ November 17th, 2010 در ساعت 19:45:11

  6. The Following 6 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    AMIR SABBAGH (November 17th, 2010), ANADOLU (November 18th, 2010), carol (November 17th, 2010), Dream Bird (May 30th, 2011), Mahan (November 18th, 2010), number1 (November 18th, 2010)

  7. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? پاسخ: هواپیمایی در ایران پس از انقلاب

    در اویل دهه 90 میلادی کارخانه هواپیماسازی (فوکر) هلند ورشکست

    شد این کارخانه دارای سوابق خوبی بود که باساخت هواپیماهای فوکر

    ملخ دار(f-27) جت ملخ دار(f-50) جت دوموتوره (f-28) وبعدها هواپیما

    های (f-100) بازار خوبی را کسب نموده بود که متاسفانه علت ور

    شکستگی آن که برما مجهول است دیگر هواپیما نساخت از آنجا که

    طبق قانون این گونه کارخانه ها می بایست تا چندین سال قطعات یدکی

    را تامین نمایند ایران ایر یا همان هما با خرید چند فروند f-100 در سال

    1370 ناوگان داخلی خود را بهبود بخشید

    اخیرا هم هواپیمایی آسمان با خرید تعدادی هواپیما از همین نوع واز

    کشور برزیل ناوگان قدیمی f-28 خود را بهتر نموده است.
    ?????? ???? carol : November 18th, 2010 ?? ???? 12:11:17

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #4 ارسال شده در تاريخ November 18th, 2010 در ساعت 12:08:52

  8. The Following 6 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    AMIR SABBAGH (November 18th, 2010), ANADOLU (November 18th, 2010), Dream Bird (May 30th, 2011), number1 (November 18th, 2010), SKY MAN (November 18th, 2010), سجیل (November 18th, 2010)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0