برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. sd-787 ?????? ??
    sd-787
    هوانورد فعال-سروان
    August 2010
    ----
    300
    تعداد تشکر : 3,296
    Thanked 2,126 Times in 303 Posts

    new_2 مجلس تصويب كرد: آزادسازي كامل نرخ بليت هواپيما

    مجلس تصويب كرد: آزادسازي كامل نرخ بليت هواپيما


    بنا بر ماده 145 برنامه پنجم دولت مكلف است تا پايان سال اول برنامه نسبت به متنوع سازي نرخ خدمات حمل و نقل هوايي بار و مسافر اقدام نمايد و از ابتداي سال سوم برنامه ضمن آزادسازي كامل نرخ حمل و نقل هوايي، خدمات فرودگاهي و شبكه پروازي، نسبت به لغو تخفيفات تكليفي اقدام كند

    به گزارش باشگاه خبرنگاران نمايندگان در ادامه بررسي بخش حمل و نقل برنامه پنجم توسعه ماده 145 را تصويب كردند.
    طبق بند الف ماده 145 دولت مجاز است نسبت به برقراري پرواز و جابه‌جايي كالا و مسافر از طريق شركتهاي داخلي و خارجي متناسب با ميزان تقاضاي حمل و نقل بين المللي (از خارج كشور به يك فرودگاه بين‌المللي داخلي كشور و بالعكس) اقدام نمايد.

    در بند ب آمده است دولت مكلف است تا پايان سال اول برنامه نسبت به متنوع‌سازي نرخ خدمات حمل و نقل هوائي بار و مسافر اقدام نمايد و از ابتداي سال سوم برنامه ضمن آزادسازي كامل نرخ حمل و نقل هوايي، خدمات فرودگاهي و شبكه پروازي، لغو تخفيفات تكليفي و هر گونه معافيت درزمينه بهره‌برداري از خدمات ناوبري هوايي، فرودگاهي، نشست و برخاست، خدمات پروازي، واگذاري اماكن و ساير موارد مرتبط نسبت به واقعي نمودن نرخ آن‌ها اقدام كند.

    همچنين در پيشنهاد الحاقي كميسيون عمران به بند ب آمده است: ارائه خدمات كمك‌ناوبري هوايي و نشست و برخاست به صورت انحصاري بر عهده شركت هواپيمايي دولت است.

    در بند ج به منظور ساماندهي امور حمل و نقل هوايي، ارتقاء رقابت‌پذيري با رويكرد لغو انحصارات مربوط به حمل و نقل هوايي شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (از جمله مواد «5» و «7» قانون اصلاح موادي از قانون تأسيس هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران مصوب 73/2/6) و واگذاري به بخش‌هاي خصوصي و تعاوني و خدمات رساني بهينه صنعت هوايي و اعمال حاكميت مناسب، دولت موظف است نسبت به اصلاح وظايف، اختيارات و مسؤوليت‌هاي سازمان هواپيمايي كشوري با هدف تقويت و متناسب نمودن وظايف و اختيارات حاكميتي آن سازمان و همچنين اصلاح اساسنامه شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران تا پايان سال دوم برنامه اقدام كند.

    بنا بر بند د اين ماده دولت مكلف شد نسبت به ارتقاي ايمني هواپيماها، پروازها و فرودگاه‌ها و نيل به استانداردهاي بين‌المللي و همچنين پوشش كامل راداري، ناوبري و فركانسي فضاي كشور و فرودگاه‌ها، از طريق تكميل و يا نوسازي سيستم‌هاي كمك ناوبري و راداري، ايجاد و بهره‌برداري از زيرساختهاي ناوبري جهاني ماهواره‌اي و سازماندهي مجدد فضاي كشور با هدف كوتاه‌سازي و اقتصادي نمودن دالان‌هاي هوائي داخلي و بين المللي و افزايش پروازهاي عبوري تا پايان برنامه اقدام نمايد.

    در پيشنهاد الحاقي كميسيون عمران به اين ماده آمده است : شتاب دادن به توسعه فرودگاه امام خميني با هدف تبديل آن فرودگاه به هاب دوم مسافري و هاب اول باري منطقه با تاكيد بر استقلال مالي و مديريتي ، ايجادمنافع ملي متكي بر ذي‌نفعان و ايجاد شهر فرودگاهي، منطقه آزاد فرودگاهي و ايجاد و تكميل زيرساختهاي لازم با اولويت ساخت باند دوم فرودگاه.
    #1 ارسال شده در تاريخ November 22nd, 2010 در ساعت 13:36:36

  2. The Following 3 Users Say Thank You to sd-787 For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 22nd, 2010), Mohammadme (November 22nd, 2010), Real Flight (November 23rd, 2010)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0