برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    new_2 وزير راه پاسخگوي تغييرات مكرر رياست سازمان هواپيمايي باشد

    وزير راه پاسخگوي تغييرات مكرر رياست سازمان هواپيمايي باشد

    عضو كميسيون امنيت ملي در گفت‌و‌گو با فارس:
    وزير راه پاسخگوي تغييرات مكرر رياست سازمان هواپيمايي باشد

    خبرگزاري فارس: نماينده تهران در مجلس با بيان اينكه تغييرات مكرر در رياست سازمان هواپيماي امري غيرمعمول است، گفت: در شرايطي كه تحريم از بيرون بر حمل و نقل هوايي ايران فشار مي‌آورد ايجاد تزلزل در رياست اين سازمان ‌تنها به ايجاد مشكلات مضاعف مي‌انجامد.




    زهره الهيان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: صنعت هواپيمايي و حمل و نقل هوايي ايران، از 30 سال پيش تحت تحريم‌ و فشار‌‌هاي دولت آمريكا بوده و در زمينه خريد و ورود هواپيماها به كشور و تهيه قطعات، مشكلاتي را براي كشور ايجاد كرده است.
    وي به تحريم ارائه سوخت به هواپيماهاي ايراني در برخي فرودگاه‌هاي اروپايي اشاره كرد و افزود: با وجود چنين شرايط ويژه‌اي، لازم است ‌مديريت صنعت هواپيمايي كشور دقيق و صحيح باشد؛ حتي در شرايط عادي نيز سازمان هواپيمايي كشوري از لحاظ ايمني پرواز و رعايت استانداردهاي لازم حفظ جان مسافران، مسئوليت استراتژيكي بر عهده دارد.
    الهيان ادامه داد: با توجه به موانع موجود بر سر راه حمل و نقل هوايي كشور، شاهد آن بوديم كه طي يك سال گذشته هيچ حادثه و سانحه‌اي در حمل و نقل هوايي كشور رخ نداد كه اين نشان از ايجاد تحول‌ در مديريت سازمان هواپيمايي كشور دارد.
    اين نماينده مجلس ضمن اشاره به بازديد سافا (كميته ايمني هوانوردي اروپا) و سازمان هواپيمايي كشوري بين‌المللي (ايكائو) از صنعت حمل و نقل هوايي ايران طي چندماه گذشته، اظهار داشت: پس از بازديد‌ كارشناسان سافا از حمل و نقل هوايي ايران، مديريت صنعت و ميزان رعايت استاندارد پرواز حمل و نقل هوايي كشور مورد تأييد قرار گرفت و ايران در اين‌باره نمره برتر را در منطقه گرفت.
    وي اضافه كرد: دقيقأ پس از گذشت چند روز از بررسي حمل و نقل هوايي ايران توسط كارشناسان سافا و كسب نمره برتر در اين‌باره، موضوع جايگزيني دوباره رياست سازمان هواپيمايي كشوري مطرح شد كه اين مورد براي مجلس جاي سؤال دارد.
    اين نماينده مجلس ضمن بيان اينكه از نظر مجلس برنامه‌ريزي براي خارج سازي هواپيماهاي فرسوده نظير توپولف 154 از ناوگان هوايي كشور جزو فعاليت‌هاي قابل توجه سازمان هواپيمايي طي يك سال اخير است، گفت: از ديگر موارد مورد تأكيد سازمان هواپيمايي كشوري توجه به خلبانان داخلي و كرو پروازي ايراني است كه در تاييد اين ادعا بايد گفت طي پيگيري‌هاي سازمان هواپيمايي كشوري ايرلاين‌ها بايد طي شش ماه آينده كرو پروازي ايراني را جايگزين كرو پروازي خارجي و طي يك و نيم سال آينده خلبانان ايراني را جايگزين خلبانان خارجي كنند.
    اين عضو كميسيون امنيت ملي با اشاره به كاهش تاخيرات در پروازهاي ايرلاين‌ها در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: اين امر تنها در راستاي نظارت دقيق سازمان هواپيمايي كشوري صورت گرفته است.
    الهيان با تأكيد بر اينكه سازمان هواپيمايي كشوري به عنوان يك سازمان استراتژيك نيازمند ثبات مديريتي براي اجراي دقيق قوانين و مقررات هوانوردي در راستاي حفظ جان مردم است، گفت: تغييرات و نوسانات زياد مديريت در اين صنعت تنها به بروز مشكلات بيشتري مي‌انجامد؛ در شرايطي كه تحريم از بيرون بر حمل و نقل هوايي ايران فشار مي‌آورد، ايجاد مشكلات داخلي فشارها را دو برابر مي‌كند و در واقع اعتماد به حمل و نقل هوايي از بين مي‌رود.
    اين عضو كميسيون امنيت ملي اظهار داشت: تغيير و تحولات زياد در سازمان هواپيمايي كشوري، تنها وجهه بين‌المللي حمل و نقل هوايي ايران و اين سازمان استراتژيك را تخريب مي‌كند.
    وي ضمن اشاره به برخورد جدي سازمان هواپيمايي كشوري با ايرلاين‌هاي مختلف، تصريح كرد: حفظ و رعايت ايمني پرواز و توجه به ايمني پرواز از اهداف اصلي سازمان هواپيمايي است.
    اين عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به نوسازي ناوگان هوايي كشور طي يك سال اخير، اظهار داشت: با توجه به موارد مذكور، براي مجلس جاي تعجب دارد كه وزير راه و ترابري به چه دليل قصد تغيير مديريت اين سازمان براي بار چهارم در طول دوره رياست خود دارد.
    الهيان با اشاره به اينكه مجلس از وزير راه و ترابري مي‌خواهد كه دليل تغيير مديريت دوباره در سازمان هواپيمايي را توضيح دهد، گفت: اين در حالي است كه فرد انتخاب شده براي رياست جديد اين سازمان، تاكنون سابقه چنداني در سازمان هواپيمايي كشوري نداشته است و همين امر سؤال دومي است كه مجلس از بهبهاني دارد مبني بر اينكه به چه دليل بايد يك فرد غيرمتخصص بايد سكان‌دار سازمان هواپيمايي كشوري شود.
    الهيان تصريح كرد: نداشتن تخصص فرد معرفي شده براي رياست جديد سازمان هواپيمايي كشوري ابهام ديگري است كه نسبت به تغيير و تحولات بيش از اندازه در اين سازمان براي مجلس شبهه زيادي ايجاد مي‌كند و بهبهاني بايد اين مورد را در صحن علني توضيح دهد.
    اين نماينده مجلس تصريح كرد: موضوع تغيير دوباره رياست فعلي سازمان هواپيمايي كشوري، مربوط به درخواست 100 نفر از نمايندگان از رئيس جمهور براي بركناري وي نيست زيرا اين موضوع به 8 ماه قبل باز مي‌گردد.
    اين عضو كميسيون امنيت ملي تصريح كرد: انتصاب رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در هيئت دولت و زير نظر رئيس جمهور صورت مي‌گيرد اما پيشنهاد تغيير مديريت اين سازمان از سوي وزير راه و ترابري ارائه مي‌شود.
    #1 ارسال شده در تاريخ November 22nd, 2010 در ساعت 14:35:46

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    Henrik (November 22nd, 2010), sd-787 (November 22nd, 2010), SKY MAN (November 23rd, 2010)

??????? ?????

  1. ????: 0
    ????? ?????: June 1st, 2011, 17:34:20
  2. ????: 0
    ????? ?????: March 8th, 2010, 20:57:37
  3. ????: 0
    ????? ?????: February 8th, 2010, 10:25:39
  4. ????: 1
    ????? ?????: January 12th, 2010, 09:55:50
  5. ????: 0
    ????? ?????: January 4th, 2010, 10:19:59

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0