برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? ايرلاين‌هاي خارجي مجاز به انجام پروازهاي داخلي نيستند

    خبرگزاري فارس: معاون وزير راه و ترابري گفت: در پروازهاي داخلي اين حق را براي ايرلاين‌هاي داخلي قائل هستيم كه آنها اين عمليات پرواز را انجام دهند البته واگذاري انجام پروازهاي داخلي به ايرلاين‌هاي خارجي در برنامه پنجم، تصويب نشد.



    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، كاپيتان رضا نخجواني طي نشست خبري در حاشيه نمايشگاه بزرگ راه و ترابري ضمن بيان اينكه عملكرد صنعت هوايي كشور به نسبت سال‌هاي گذشته مطلوب‌تر بوده است، به ارسال نامه‌اي به ايكائو در خصوص عدم ارائه سوخت به هواپيماي ايران‌اير و پاسخ دبيركل اين سازمان بين‌المللي به نامه وي اشاره كرد و افزود: براي رفع مشكلات خود در اين‌باره راهكارهاي مختلفي را در نظر گرفته‌ايم كه اميد است بتوان از اين موانع عبور كرد.
    رييس سازمان هواپيمايي با اشاره به اينكه اصلاح ساختار در سازمان هواپيمايي كشوري به منظور انجام فعاليت‌هاي بهينه مدنظر بوده است، گفت: در بازرسي‌هاي ايكائو از بخش هوايي كشور موفق شديم جايگاه مناسب و مطلوبي را نسبت به كشورهاي منطقه كسب كنيم و در ميانگين جهاني، جزو بالاترين‌‌ها باشيم.
    معاون وزير راه و ترابري با اشاره به پي‌گيري‌هاي مديرعامل هما از طريق دبيركل ياتا در راستاي عدم تحويل سوخت به اين ايرلاين‌، اظهار داشت: در حال بررسي اقدامات حقوقي در راستاي تخلف برخي فرودگاه‌هاي اروپاي در اين‌باره، هستيم.

    * تعداد حجاج متناسب با ميزان خدمات فرودگاهي طرف سعودي انتخاب شود

    معاون وزير راه و ترابري با اشاره به ضعف عملكرد فرودگا‌هاي جده و مدينه در پرواز‌هاي برگشت حجاج، اظهار داشت: براي انجام پروازهاي حج عمره از شركت الوفير عربستان به دليل ضعف عملكرد در انجام پروازهاي حج تمتع، استفاده نمي‌كنيم مگر آنكه تضامين لازم براي جبران عملكرد خود به سازمان حج و زيارت ارائه دهد.
    نخجواني تصريح كرد: اميد است در سال آتي براي انجام پرواز حجاج، مذاكرات دقيق با طرف سعودي به محوريت سازمان هواپيمايي صورت گيرد و ايرلاين‌هايي كه امكانات لازم را براي انجام پرواز‌هاي منظم در اختيار ندارند، يا‌ استفاده نشوند و يا تضامين كافي از آنها اخذ شود.
    رييس سازمان هواپيمايي در خصوص پرواز حجاج و تعامل سازمان حج و زيارت با طرف سعودي، اظهار داشت: تعداد حجاج سال جاري 103 هزار نفر بود كه متناسب با اين تعداد حجاج، بايد تعدادي پرواز انجام مي‌شد؛ طرف عربستاني با اعزام 103 هزار زائر موافقت كرد اما مقامات فرودگاهي عربستان اسلايدتايم اين تعداد زائر را ارائه ندادند به همين دليل سازمان حج و زيارت مجبور شد شركت دومي را براي تقسيم انجام پروازهاي سهم طرف ايراني، انتخاب كند.
    معاون وزير راه و ترابري خاطرنشان كرد: بهترين روش براي كاهش تأخيرات حجاج و اينگونه مشكلات در مان حج اين است كه تعداد حجاج متناسب با ميزان خدمات فرودگاهي طرف سعودي انتخاب شود.

    * رعايت تمامي دستورالعمل‌ها و مقررات پرواز سالم مدنظر سازمان است

    وي با اشاره به اينكه در قانون برنامه چهارم لازم بود متوسط سن ناوگان به زير 15 سال كاهش يابد، تصريح كرد: در برنامه پنجم نيز لازم است تا پايان عمر برنامه سن ناوگان به زير 15 سال كاهش يابد.
    كاپيتان نخجواني با اشاره به اينكه در برنامه پنجم حركت به سمت وضعيت اقتصاد آزاد صنعت مد نظر است، ادامه داد: ايرلاين‌ها با درآمدهاي قبلي به ورشكستگي نزديك مي‌شدند و اين 30 درصد افزايش قيمت بليت در راستاي توجيه مالي مطلوب‌تر ايرلاين‌ها و ارائه خدمات بهتر توسط آنها بود.
    نخجواني با اشاره به انكه چنانچه ايرلايني وضعيت دخل و خرج خود را واقعي كند مي‌تواند سرويس‌هاي مطلوب ارائه دهد، افزود: كيفيت ارائه خدمات نظير تغذيه، پذيرايي و نظم پروازها يكي از جنبه‌ها و نتايج ظاهري افزايش قيمت بليت است اما آنچه سازمان هواپيمايي كشوري به آن توجه دارد رعايت تمامي دستورالعمل‌ها و مقررات انجام پرواز سالم است.
    وي ادامه داد: با فراهم شدن زيربناي اقتصادي براي ايرلاين‌ها و افزايش نرخ بليت اميد است ايرلاين‌ها داراي پتانسيلي شوند كه توانايي انجام هر چه بهتر پرواز‌ها را داشته باشند البته طبق برنامه پنجم زيرساخت‌هاي اقتصادي براي توسعه صنعت بيش از پيش فراهم خواهد بود‌.

    * فقط ايرلاين‌هاي داخلي پرواز‌هاي داخلي انجام مي‌دهند

    معاون وزير راه و ترابري در خصوص نحوه استفاده از توانمندي ايرلاين‌هاي داخلي اضافه كرد: در پروازهاي داخلي اين حق را براي ايرلاين‌هاي داخلي قائل هستيم كه آنها اين عمليات پرواز را انجام دهند البته واگذاري انجام پروازهاي داخلي به ايرلاين‌هاي خارجي در برنامه پنجم، تصويب نشد.
    رييس سازمان هواپيمايي در خصوص انجام پرواز ايران - عراق توسط هما، گفت: سازمان هواپيمايي ايران با سازمان هواپيمايي كشور عراق تفاهم‌نامه‌اي به امضاء رسانده است و طي اين تفاهم‌نامه طرف عراقي حاضر به برداشتن سقف فركانس پروازي بين دو كشور است.

    * كماكان منتظر اعلام رسمي روس‌ها براي بيان دليل سقوط توپولف كاسپين هستيم

    معاون وزير راه و ترابري در خصوص سرنوشت بررسي‌هاي دليل سانحه هوايي توپولف كاسپين در روستاي فارسيان قزوين، اظهار داشت: گزارش بررسي سانحه سقوط اين هواپيما توسط سازمان هوايي ايران نهايي و به روس‌ها اعلام شد اما كارخانه سازنده روس و سازمان هوايي روسيه در اين‌باره جوابي نداده‌اند كه اين امر يكي از دلايلي است كه سازمان هواپيمايي ايران تصميم به خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور گرفت.
    رييس سازمان هواپيمايي با بيان اينكه تا اعلام گزارش نهايي كارشناسي كشور سازنده هواپيما نمي‌توان به طور رسمي علت سقوط اين هواپيما را اعلام كرد، اظهار داشت: اين عمل بار حقوقي دارد؛ براساس جمع‌بندي‌هاي صورت گرفته قطعا توپولف 154 عيب موتوري و كارخانه‌اي داشته است.
    #1 ارسال شده در تاريخ December 7th, 2010 در ساعت 00:51:18

  2. The Following 5 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    Djmerikhi (December 7th, 2010), Eshghe Parvaz (December 7th, 2010), IR Blue SKY (December 7th, 2010), Mohammadme (December 7th, 2010), سجیل (December 7th, 2010)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0