برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? شايد كارخانه‌هاي ذوب‌آهن هم توپولف‌هاي زمين‌گير را نخرند

    رييس سازمان هواپيمايي کشوری:



    شايد كارخانه‌هاي ذوب‌آهن هم توپولف‌هاي زمين‌گير را نخرند

    خبرگزاري فارس: معاون وزير راه و ترابري در خصوص تعيين تكليف توپولف‌ها پس از زمين‌گيري، گفت: نمي‌دانم ذوب‌آهن اين هواپيماها را مي‌خرد يا نه؛ صاحبان و مالكان توپولف‌ها (ايرلاين‌ها) ‌بايد براي هواپيماهاي زمين‌گير خود تصميم بگيرند.

    كاپيتان رضا نخجواني در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در پاسخ به اين سؤال كه به چه دليل وزير راه و ترابري معتقد است توپولف‌ها پس از خارج‌سازي از ناوگان مسافري به هواپيماي كارگو (باري) تبديل مي‌شوند در حالي كه سازمان هوپيمايي تأكيد دارد توپولف‌ها به دليل نداشتن پشتيباني فني و كارخانه‌اي بايد زمين گير شود؟ اظهار داشت: اين يك سؤال تخصصي است و نيازمند توضيحات زيادي است.
    ‌وي در پاسخ به اين سؤال كه بالأخره توپولف‌ها را پس از خارج‌سازي از ناوگان به هواپيماي باري تبديل مي‌كنيد يا به كارخانجات ذوب‌آهن براي ذوب كردن تحويل مي‌دهيد، تصريح كرد: نمي‌دانم ذوب‌آهن اين هواپيماها را مي‌خرد يا نه؛ البته قاعدتأ اگر يك ايرلاين قصد داشته باشد شرايط و قابليت پرواز هواپيماي زمين‌گيري را حفظ كند، نيازمند هزينه بالايي براي نگهداري است.
    رييس سازمان هواپيمايي كشوري در پاسخ به اين سؤال كه بالأخره پس از زمين‌گيري توپولف‌ها تكليف آنها چه خواهد شد؟ گفت: صاحبان و مالكان توپولف‌ها (ايرلاين‌ها) ‌بايد براي هواپيماهاي زمين‌گير خود تصميم بگيرند، وظيفه سازمان هواپيمايي اعمال قوانين و مقررات است.
    معاون وزير راه و ترابري در پاسخ به اين سؤال كه آيا سازمان هواپيمايي اجازه پرواز توپولف‌ها را به عنوان هواپيماي كارگو صادر مي‌كند، توضيح داد: آنچه معيار تصميم‌گيري و اقدام سازمان هواپيمايي كشوري است، حفظ جان مسافران، انجام وظايف سازماني و اعمال قوانين و مقررات است؛ ما اصلاً دوست نداريم و بلد هم نيستم وارد حوزه‌هاي سياسي شويم.
    معاون وزير راه و ترابري در توضيح اين گفته بهبهاني مبني بر اينكه اشكال توپولف‌ها،‌صندلي‌هاي اين هواپيما است، گفت: فواصل صندلي‌هاي توپولف‌ها هم يكي از ده‌ها مشكلات اين هواپيما است اما لازم است متخصصان گزارش‌ها را به صورت كامل در اختيار وزير راه و ترابري قرار دهند.
    رييس سازمان هواپيمايي تأكيد كرد: اينجانب دوست داشتم ظرف سه ماه اول امسال توپولف كاملا از ناوگان هوايي كشور حذف شود، اما هنوز شرايط آن فراهم نيست.
    كاپيتان نخجواني خاطرنشان كرد: زماني كه گزارش بررسي سانحه سقوط توپولف كاسپين توسط سازمان هوايي ايران نهايي و به روس‌ها اعلام شد، كارخانه سازنده روس و سازمان هوايي روسيه در اين‌باره جوابي نداده‌اند كه اين امر يكي از دلايلي است كه سازمان هواپيمايي ايران تصميم به خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور گرفت
    #1 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2010 در ساعت 22:04:14

  2. The Following 8 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    Amiralikarimi (December 11th, 2010), ams (December 21st, 2010), ANADOLU (December 11th, 2010), IR Blue SKY (December 11th, 2010), m.boostani (December 12th, 2010), Mohammadme (December 22nd, 2010), number1 (December 23rd, 2010), داوديان (December 22nd, 2010)

  3. ams ?????? ??
    ams

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    December 2010
    مشهد
    90
    تعداد تشکر : 842
    Thanked 339 Times in 80 Posts

    ??? ??? پاسخ: شايد كارخانه‌هاي ذوب‌آهن هم توپولف‌هاي زمين‌گير را نخرند

    آهن آلاتشم آشغاله خدا رو شکر که راحت شدیم
    #2 ارسال شده در تاريخ December 21st, 2010 در ساعت 21:17:15

  4. Aviation safety ?????? ??
    Aviation safety

    کارشناس هوانوردی
    November 2010
    تهران
    44
    تعداد تشکر : 25
    Thanked 249 Times in 48 Posts

    ??? ??? پاسخ: شايد كارخانه‌هاي ذوب‌آهن هم توپولف‌هاي زمين‌گير را نخرند

    خدا را شکر که متوجه شدیم بدنه هواپیما از آهن و فولاد است. تا امروز فکر می کردیم بدنه آلیاژی است!!!!
    چرا به فکر آمریکایی ها نیفتاد که هواپیماهای خودشون رو توی صحرا دپو نکنند و بدهند ذوب آهن!!!!!
    آدم عجب چیزهایی می شنود در این دنیا.

    خدا را شکر مردم راحت شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    #3 ارسال شده در تاريخ December 22nd, 2010 در ساعت 00:16:51

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0