برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    new_4 توپولف 154 کارگو ؟

    معاون سابق امور هوانوردی سازمان هواپیمایی: در صورتی که از این هواپیماها به صورت کارگو استفاده شود، هزینه های مصرف آن دو برابر افزایش می یابد.
    علیرضا منظری، معاون سابق امور هوانوردی سازمان هواپیمایی و مشاور رئیس سازمان هواپیمایی تصریح کرد: هواپیماهای توپولف 154 کارگو مصرف بنزین بالایی دارند لذا استفاده از این هواپیماها به عنوان هواپیمای کارگو صرفه اقتصادی ندارد.



    وی با اشاره به سیاست های اخیر سازمان هواپیمایی در زمینه خروج هواپیماهای توپولف از ناوگان هوایی ایران تصریح کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به عنوان یک شرکت دولتی از بیشترین هواپیماهای توپولف 154 برخوردار است.

    پیش بینی می شود این شرکت تا پایان فروردین ماه سال آینده کلیه هواپیماهای توپولف 154 ملکی را از ناوگان خارج کند.

    معاون سابق امورهوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان این که یک چهارم از هواپیماهای موجود در ناوگان هوایی ایران را هواپیماهای شرقی تشکیل می دهند، اذعان داشت: 24 فروند بوئینگ در ناوگان فعال است که 20 فروند آن طی سال های قبل از انقلاب وارد ناوگان هوایی شدهاست. در حال حاضر 80 درصد از هواپیماهای فعال را در ناوگان هوایی ایران، هواپیماهای غربی تشکیل می دهند.

    منظری در پایان متوسط عمر ناوگان هوایی ایران را 19سال اعلام کرد.

    تین نیوز
    #1 ارسال شده در تاريخ December 20th, 2010 در ساعت 02:54:39

  2. The Following 9 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    ams (December 20th, 2010), B727 (January 8th, 2013), black-pilot (December 20th, 2010), Dream Bird (June 21st, 2011), IRIS 74 SAHAND (December 21st, 2010), Mahan (December 20th, 2010), nd_blacky (December 20th, 2010), Real Flight (December 21st, 2010), سجیل (March 18th, 2016)

  3. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,161
    تعداد تشکر : 8,236
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 869

    ??? ??? پاسخ : توپولف 154 کارگو ؟

    نمونه کارگو توپولف 154 هم فکر نکنم به موفقیتی دست یابد.

    درست است که 20 تا 25 تن میتواند حمل کند.

    ولی توپولف 204 کارگو و انتونف 178 و ایلیوشن 214 مزایا و سود بهتر و اینده بسیار بهتری دارند.
    ?????? ???? سجیل : December 7th, 2016 ?? ???? 12:34:43


    #2 ارسال شده در تاريخ December 7th, 2016 در ساعت 12:31:14

  4. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (December 16th, 2016)

  5. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,161
    تعداد تشکر : 8,236
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 869

    ??? ??? پاسخ : توپولف 154 کارگو ؟

    با تولید و تحویل سوپر جت 100 و ام اس 213 توپولف 204 باقیمانده به سرنوشت 154 کارگو دچار شدند و توپولف 154 کارگو به تاریخ پیوست. البته توپولف 204 کارگو محبوب و در بازار جهانی مطلوبیت خوبی دارد و حتی نمونه کارگو ام اس 213 هم برای اینده نزدیک در دست تولید است.


    #3 ارسال شده در تاريخ November 25th, 2017 در ساعت 16:56:38

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0