برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 10
dqw
  1. mona ?????? ??
    mona

    هوانورد ارشد- مدير سابق
    September 2009
    Iran
    985
    تعداد تشکر : 13,048
    Thanked 4,746 Times in 981 Posts

    ??? ??? درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی //+نقش دلالان توپولف



    به گزارش خبرآنلاین، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود با تسلیت سانحه هوایی تهران-ارومیه، گفت: به نظر می​رسد که مدیریت فعلی سازمان هواپیماییی کشور، قادر به اداره این سازمان به صورت تخصصی نیست.

    وی از وزیر راه و شخص رئیس جمهور خواست تا نسبت به اصلاح مدیریت فعلی اقدام کنند.

    لاهوتی با بیان اینکه سن ناوگان هوایی بالاست، یادآورشد که باید میانگین سن ناوگان هوایی در طول برنامه چهارم به 15 سال می​رسید ولی هنوز میانگین سن هواپیماهای ما 21 سال است.

    به گفته وی، قرار بود که در طول برنامه چهارم 80درصد از هواپیمایی هما به بخش خصوصی واگذار شود که نشد. اگر این اتفاق افتاده بود شرکت هواپیمایی هما نسبت به اصلاح سن ناوگان خود اقداماتی می​کرد.

    نماینده لنگرود با اعتقاد بر اینکه وزیر راه به تنهایی قادر به حل این مساله نیست و دولت و مجلس باید دخالت کنند، ادامه داد: در غیراینصورت باید شاهد حوادث مشابهی باشیم. از این رو لازم است که دولت لایحه دوفوریتی بیاورد و یا مجلس با طرحی مبنی بر برداشت از صندوق توسعه، ناوگان هوایی را به روز کنیم.

    این نماینده در بخشی از نطق امروز خود به عدم اجرای قسمت اعظم مصوبات سفرهای استانی دولت نیز انتقاد کرد.

    منبع:khabaronline.ir
    خدایا! زندگی از این زیباتر و بهتر دیگه نمی شه.
    شکر شکر شکر


    #1 ارسال شده در تاريخ January 18th, 2011 در ساعت 23:06:26

  2. The Following 11 Users Say Thank You to mona For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 19th, 2011), AlirezA.A (January 19th, 2011), Amiralikarimi (January 18th, 2011), Hesam7e7 (January 20th, 2011), IR Blue SKY (January 18th, 2011), iranianboy (January 19th, 2011), mihajlovic (January 19th, 2011), parsboy (January 19th, 2011), sani (January 18th, 2011), SKY MAN (January 20th, 2011), YASHAR A&P (January 19th, 2011)

  3. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    ??? ??? ????? ???? ???? mona ????? ??? ??


    به گزارش خبرآنلاین، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود با تسلیت سانحه هوایی تهران-ارومیه، گفت: به نظر می​رسد که مدیریت فعلی سازمان هواپیماییی کشور، قادر به اداره این سازمان به صورت تخصصی نیست.

    وی از وزیر راه و شخص رئیس جمهور خواست تا نسبت به اصلاح مدیریت فعلی اقدام کنند.

    لاهوتی با بیان اینکه سن ناوگان هوایی بالاست، یادآورشد که باید میانگین سن ناوگان هوایی در طول برنامه چهارم به 15 سال می​رسید ولی هنوز میانگین سن هواپیماهای ما 21 سال است.

    به گفته وی، قرار بود که در طول برنامه چهارم 80درصد از هواپیمایی هما به بخش خصوصی واگذار شود که نشد. اگر این اتفاق افتاده بود شرکت هواپیمایی هما نسبت به اصلاح سن ناوگان خود اقداماتی می​کرد.

    نماینده لنگرود با اعتقاد بر اینکه وزیر راه به تنهایی قادر به حل این مساله نیست و دولت و مجلس باید دخالت کنند، ادامه داد: در غیراینصورت باید شاهد حوادث مشابهی باشیم. از این رو لازم است که دولت لایحه دوفوریتی بیاورد و یا مجلس با طرحی مبنی بر برداشت از صندوق توسعه، ناوگان هوایی را به روز کنیم.

    این نماینده در بخشی از نطق امروز خود به عدم اجرای قسمت اعظم مصوبات سفرهای استانی دولت نیز انتقاد کرد.

    منبع:khabaronline.ir
    سلام خدمت mona عزيز

    لازمه كه از گفته خودت براي پاسخ استفاده كنم :
    اگرنتوانید ریسک کنید نمی توانید رشدکنید اگرنتوانید رشد کنید نمی توانید بهترین باشید اگرنتوانید بهترین باشید نمی توانید شاد باشید و اگرنتوانید شاد باشید چه چیز دیگری مهم است؟
    بله گفته شما متين است ولي متاسفانه آنقدر مسئولان ما زير كليد بعضي افراد هستند كه بدون اجازه آب هم نمي خورند چه برسه به ريسك كردن و رشدشون واين موضوع به بسياري از وزارتخانه هامون بخصوص وزارت راه مربوط ميشه.
    همانجور كه در بسياري از تايپيك هامم گفتم متاسفانه ما ايراني ها بيشتر از اينكه به فكر رشدو پيشرفت كشور وبخشهاي مختلف آن باشيم به فكر جيب خودمان هستيم .
    پس بايد گفت مشكل تنها با بركناري يك شخص از سازماني حل نميشود

    يكلام ختم كلام مشكل ما اين است كه اينقدركه بر روي انرژي هسته اي فشار گذاشتيم همه چيز از جمله نوسازي صنايع هوانورديمونو فراموش كرديم وتا يك اتفاق مي افتد مي گوييم تحريميم،قطعه نداريم يا فلان مدير يا وزير صلاحيت ندارد ،كه اينها بنظر بنده همش بهانه است.

    از نظر من تحريم هاي حاصل شده در بخش هوانوردي ما فقط 50 الي 60 % مشكل ساز است و بقيه اش به خودمان مربوط است.
    ?????? ???? YASHAR A&P : January 19th, 2011 ?? ???? 15:29:04


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #2 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:09:41

  4. The Following 5 Users Say Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    AlirezA.A (January 19th, 2011), IR Blue SKY (January 19th, 2011), iranianboy (January 19th, 2011), mona (January 19th, 2011), parsboy (January 19th, 2011)

  5. IR Blue SKY ?????? ??
    IR Blue SKY
    اخراج از سايت
    September 2010
    3,562
    تعداد تشکر : 22,373
    Thanked 25,079 Times in 3,710 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 11

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    و خدمت یاشار عزیز عرض کنم،تحریم ما ناشی از انرژی هسته ای نبوده بلکه آغاز تحریم ها از انقلاب شکوهمند اسلامی و به دنبال آن تسخیر لانه ی فساد دولت ایالات متحده می باشد.
    در مورد تعمیرات هواپیما هم نمونه ی بارز آن آلفا چارلی بود که در سفر اخیر اخیر ریاست جمهوری بی هیچ مشکلی مسیر پروازی تهران-نیویورک را طی کرد که ثمره ی تلاش مهندسان این مرز و بوم بود، در اوج تحریم،که همچنان کمپانی بویینگ را در شوک تعمیر اساسی 747 اس پی،توسط ایران گذاشته است!
    اما در مورد بویینگ 727 ایران ایر هم که هنوز به طور قطعی عامل سقوط نفص فنی اعلام نشده.
    #3 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:21:40

  6. The Following 4 Users Say Thank You to IR Blue SKY For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 19th, 2011), AlirezA.A (January 19th, 2011), mona (January 19th, 2011), parsboy (January 19th, 2011)

  7. Eshghe Parvaz ?????? ??
    Eshghe Parvaz

    کارشناس هوانوردی
    December 2008
    ايران
    1,312
    تعداد تشکر : 8,798
    Thanked 6,109 Times in 1,045 Posts

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    قوت گرفتن شايعه بركناري نخجواني
    نقش دلالان توپولف در تغییرات مدیریتی

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.

    با اعلام مجدد خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور تا پايان بهمن ماه امسال توسط رييس سازمان هواپيمايي كشوري ، دلالان توپولف بار ديگر براي بركناري وی دست به كار شدند تا شايد مساله زمين گيري توپولف ها به تاخیر بیافتد.

    این روزها درحالی صحبت از برکناری نخجوانی رییس سازمان هواپیمایی کشوری است که او یکی از اصلی ترین مدیران مخالف پروازهواپیماهای فرسوده روسی از نوع توپولف به شمار می آید.

    ضرب الاجلی که او برای شرکت ها جهت خروج هواپیماهای توپولف تعیین کرد باعث اعمال فشارهای سنگین بر وی شده است.

    مافيای توپولف قصد دارد با اقدامات غيرقانوني و رايزني‌هاي سياسي به هرنحو كه شده ، نخجواني را از سمت رياست سازمان هواپيمايي كشوربركناركند تا شايد مسأله زمين‌گيري توپولف‌ها حداقل به سال آينده موكول شود.

    تمامي اقدامات نخجواني، بدون پشتيباني، و يك تنه براي مقابله با اين قانون‌گريزان طي دوره مديريت ۲۰ماهه اش صورت گرفته و بدون هيچ ابايي ازناخرسندي عده اي قانون گريز و دلال مصر بر خروج هواپيماهاي توپولف از ناوگان هوايي كشور بوده است.

    به گونه اي كه شاهد بوديم براي تاكيد مجدد بر خروج هواپيماهاي توپولف بار ديگر درتاريخ ۲۰دي ماه جاري نامه اي خطاب به شركت هاي هواپيمايي داراي توپولف ارسال و خواستار عدم تعهد پروازي اين هواپيماها از اول اسفند ماه جاري شد.

    اما متاسفانه هر بار بحث خروج هواپيماهاي مزبورعنوان مي شود اربابان توپولف بلافاصله دست به كار شده و تمام تلاش خود را مبني بركناري وی به كار مي بندند.

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.

    از همه مهمتر اينكه با مطرح شدن موضوع خروج توپولوف ها برخي از رسانه ها كه توانسته اند در اين مدت به منافعی دست يابند به اين امرآنگونه كه دلخواه اين افراد است دامن مي زنند و با وقوع حادثه بوئينگ ۷۲۷ قصد دارند با مطرح كردند تغييرات مديريتي از خروج توپولف جلوگيري و مسير بررسي سانحه را به انحراف بكشانند.

    جريان حامي توپولف ، وارد كننده هاي توپولف وهمچنين كساني كه به وارد كردن هواپيماهاي با عمر بالا اقدام مي كنند منافعشان در اين است كه به هر شكل ممكن تغییراتی در مدیریت رخ دهد تا تمامي موانعي كه براي ورود اين هواپيماها ايجاد شده از سر راه حذف شود.





    منبع:جهان


    «اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه و النصر و جعلنا من خير اعوانه و انصاره و من المستشهدين بين يديه»


    #4 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:28:19

  8. The Following 9 Users Say Thank You to Eshghe Parvaz For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 19th, 2011), AlirezA.A (January 19th, 2011), IR Blue SKY (January 19th, 2011), iranianboy (January 19th, 2011), mona (January 19th, 2011), parsboy (January 19th, 2011), SKY MAN (January 20th, 2011), YASHAR A&P (January 19th, 2011), داوديان (January 19th, 2011)

  9. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    ??? ??? ????? ???? ???? tanha1990 ????? ??? ??
    و خدمت یاشار عزیز عرض کنم،تحریم ما ناشی از انرژی هسته ای نبوده بلکه آغاز تحریم ها از انقلاب شکوهمند اسلامی و به دنبال آن تسخیر لانه ی فساد دولت ایالات متحده می باشد.
    در مورد تعمیرات هواپیما هم نمونه ی بارز آن آلفا چارلی بود که در سفر اخیر اخیر ریاست جمهوری بی هیچ مشکلی مسیر پروازی تهران-نیویورک را طی کرد که ثمره ی تلاش مهندسان این مرز و بوم بود، در اوج تحریم،که همچنان کمپانی بویینگ را در شوک تعمیر اساسی 747 اس پی،توسط ایران گذاشته است!
    اما در مورد بویینگ 727 ایران ایر هم که هنوز به طور قطعی عامل سقوط نفص فنی اعلام نشده.
    دوست عزيزم منظور بنده اين نبود كه بخاطر انرژي هسته اي دچار ضعف و تحريم شديم (اتفاقا"من جز كساني هستم كه به انرژي هسته اي كاملا"اعتقاد دارم)منظورم اينه كه مسئولان كشور تمام فشار كاري خود را به روي اين موضوع گذاشتن به خصوص طي 4-5 سال گذشته وطي اين مدت كمتر به موارد ديگه توجه شده ودر مورد اورهال هاي انجام شده بايد به تكنسينهاي كشورمون(ايران اير ويا ساها) دست مريزاد بگيم كه هواپيما هاي با عمر بالاي 40 سال و تعمير وميپرونن

    اگر به عرايضم توجه كرده باشي متوجه ميشيد كه منظور عملكرد مسئولان بوده نه بحث ديگري

    با تشكر مجدد از توجه شما به مطالب فوق


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #5 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:38:36

  10. The Following 2 Users Say Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    iranianboy (January 19th, 2011), mona (January 19th, 2011)

  11. iranianboy ?????? ??
    iranianboy

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    January 2011
    ايران
    85
    تعداد تشکر : 102
    Thanked 238 Times in 78 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 7

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    ??? ??? ????? ???? ???? tanha1990 ????? ??? ??
    و خدمت یاشار عزیز عرض کنم،تحریم ما ناشی از انرژی هسته ای نبوده بلکه آغاز تحریم ها از انقلاب شکوهمند اسلامی و به دنبال آن تسخیر لانه ی فساد دولت ایالات متحده می باشد.
    در مورد تعمیرات هواپیما هم نمونه ی بارز آن آلفا چارلی بود که در سفر اخیر اخیر ریاست جمهوری بی هیچ مشکلی مسیر پروازی تهران-نیویورک را طی کرد که ثمره ی تلاش مهندسان این مرز و بوم بود، در اوج تحریم،که همچنان کمپانی بویینگ را در شوک تعمیر اساسی 747 اس پی،توسط ایران گذاشته است!
    اما در مورد بویینگ 727 ایران ایر هم که هنوز به طور قطعی عامل سقوط نفص فنی اعلام نشده.
    سلام. در خصوص پاسخ شما به ياشار ميخوام بگم استنباط من از متن ايشون متفاوت با برداشت شماست. چرا كه ياشار گفته:
    يكلام ختم كلام مشكل ما اين است كه اينقدركه بر روي انرژي هسته اي فشار گذاشتيم همه چيز از جمله نوسازي صنايع هوانورديمونو فراموش كرديم . ميگويد غافل شديم و فراموش كرديم نه اين كه از دست داديم يا محروم مانديم يا تحريم شديم. محور بحث مديريت داخلي بود و نه حق مسلم هسته اي ايران.
    سعيد
    #6 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:51:37

  12. The Following 3 Users Say Thank You to iranianboy For This Useful Post:

    mona (January 19th, 2011), parsboy (January 19th, 2011), YASHAR A&P (January 19th, 2011)

  13. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    ??? ??? ????? ???? ???? eshghe parvaz ????? ??? ??
    قوت گرفتن شايعه بركناري نخجواني
    نقش دلالان توپولف در تغییرات مدیریتی

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.

    با اعلام مجدد خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور تا پايان بهمن ماه امسال توسط رييس سازمان هواپيمايي كشوري ، دلالان توپولف بار ديگر براي بركناري وی دست به كار شدند تا شايد مساله زمين گيري توپولف ها به تاخیر بیافتد.

    این روزها درحالی صحبت از برکناری نخجوانی رییس سازمان هواپیمایی کشوری است که او یکی از اصلی ترین مدیران مخالف پروازهواپیماهای فرسوده روسی از نوع توپولف به شمار می آید.

    ضرب الاجلی که او برای شرکت ها جهت خروج هواپیماهای توپولف تعیین کرد باعث اعمال فشارهای سنگین بر وی شده است.

    مافيای توپولف قصد دارد با اقدامات غيرقانوني و رايزني‌هاي سياسي به هرنحو كه شده ، نخجواني را از سمت رياست سازمان هواپيمايي كشوربركناركند تا شايد مسأله زمين‌گيري توپولف‌ها حداقل به سال آينده موكول شود.

    تمامي اقدامات نخجواني، بدون پشتيباني، و يك تنه براي مقابله با اين قانون‌گريزان طي دوره مديريت ۲۰ماهه اش صورت گرفته و بدون هيچ ابايي ازناخرسندي عده اي قانون گريز و دلال مصر بر خروج هواپيماهاي توپولف از ناوگان هوايي كشور بوده است.

    به گونه اي كه شاهد بوديم براي تاكيد مجدد بر خروج هواپيماهاي توپولف بار ديگر درتاريخ ۲۰دي ماه جاري نامه اي خطاب به شركت هاي هواپيمايي داراي توپولف ارسال و خواستار عدم تعهد پروازي اين هواپيماها از اول اسفند ماه جاري شد.

    اما متاسفانه هر بار بحث خروج هواپيماهاي مزبورعنوان مي شود اربابان توپولف بلافاصله دست به كار شده و تمام تلاش خود را مبني بركناري وی به كار مي بندند.

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.

    از همه مهمتر اينكه با مطرح شدن موضوع خروج توپولوف ها برخي از رسانه ها كه توانسته اند در اين مدت به منافعی دست يابند به اين امرآنگونه كه دلخواه اين افراد است دامن مي زنند و با وقوع حادثه بوئينگ ۷۲۷ قصد دارند با مطرح كردند تغييرات مديريتي از خروج توپولف جلوگيري و مسير بررسي سانحه را به انحراف بكشانند.

    جريان حامي توپولف ، وارد كننده هاي توپولف وهمچنين كساني كه به وارد كردن هواپيماهاي با عمر بالا اقدام مي كنند منافعشان در اين است كه به هر شكل ممكن تغییراتی در مدیریت رخ دهد تا تمامي موانعي كه براي ورود اين هواپيماها ايجاد شده از سر راه حذف شود.





    منبع:جهان
    مشكل اين است كه دست همين دلالان را چه كسي باز گذاشته وآيا همين هواپيمايي كشوري نيست كه هواپيماهاي وارد شده به ايرلاين ها رو بايد مجوز پرواز بهشون بده ؟؟!!!

    لازم به ذكره كه جناب كاپيتان خانلري رئيس پيشين هواپيمايي كشوري كم توي اين موضوع دخالت نداشتند،در حالي كه در زمان رياست ايشون پيشنهاد خريد هواپيماهاي صفر emberaer از كشور برزيل رادادند ولي به وسيله همين دلالان ردشد واز همان موقع بود كه توپولف وايلوشين هاي فرسوده وارد كشور شدند و داستانهاي سريالي سقوطشان آغاز شد


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #7 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:52:21

  14. The Following User Says Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    mona (January 19th, 2011)

  15. iranianboy ?????? ??
    iranianboy

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    January 2011
    ايران
    85
    تعداد تشکر : 102
    Thanked 238 Times in 78 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 7

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی

    ??? ??? ????? ???? ???? Eshghe Parvaz ????? ??? ??
    قوت گرفتن شايعه بركناري نخجواني
    نقش دلالان توپولف در تغییرات مدیریتی

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.


    با اعلام مجدد خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور تا پايان بهمن ماه امسال توسط رييس سازمان هواپيمايي كشوري ، دلالان توپولف بار ديگر براي بركناري وی دست به كار شدند تا شايد مساله زمين گيري توپولف ها به تاخیر بیافتد.

    این روزها درحالی صحبت از برکناری نخجوانی رییس سازمان هواپیمایی کشوری است که او یکی از اصلی ترین مدیران مخالف پروازهواپیماهای فرسوده روسی از نوع توپولف به شمار می آید.

    ضرب الاجلی که او برای شرکت ها جهت خروج هواپیماهای توپولف تعیین کرد باعث اعمال فشارهای سنگین بر وی شده است.

    مافيای توپولف قصد دارد با اقدامات غيرقانوني و رايزني‌هاي سياسي به هرنحو كه شده ، نخجواني را از سمت رياست سازمان هواپيمايي كشوربركناركند تا شايد مسأله زمين‌گيري توپولف‌ها حداقل به سال آينده موكول شود.

    تمامي اقدامات نخجواني، بدون پشتيباني، و يك تنه براي مقابله با اين قانون‌گريزان طي دوره مديريت ۲۰ماهه اش صورت گرفته و بدون هيچ ابايي ازناخرسندي عده اي قانون گريز و دلال مصر بر خروج هواپيماهاي توپولف از ناوگان هوايي كشور بوده است.

    به گونه اي كه شاهد بوديم براي تاكيد مجدد بر خروج هواپيماهاي توپولف بار ديگر درتاريخ ۲۰دي ماه جاري نامه اي خطاب به شركت هاي هواپيمايي داراي توپولف ارسال و خواستار عدم تعهد پروازي اين هواپيماها از اول اسفند ماه جاري شد.

    اما متاسفانه هر بار بحث خروج هواپيماهاي مزبورعنوان مي شود اربابان توپولف بلافاصله دست به كار شده و تمام تلاش خود را مبني بركناري وی به كار مي بندند.

    از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي ۱۵۴ نيازمند اورهال (تعمير اساسي) بودند، عده‌اي دلال و واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و دراين ميان مبالغ هنگفتي به جيب مي‌زد‌ند.

    از همه مهمتر اينكه با مطرح شدن موضوع خروج توپولوف ها برخي از رسانه ها كه توانسته اند در اين مدت به منافعی دست يابند به اين امرآنگونه كه دلخواه اين افراد است دامن مي زنند و با وقوع حادثه بوئينگ ۷۲۷ قصد دارند با مطرح كردند تغييرات مديريتي از خروج توپولف جلوگيري و مسير بررسي سانحه را به انحراف بكشانند.

    جريان حامي توپولف ، وارد كننده هاي توپولف وهمچنين كساني كه به وارد كردن هواپيماهاي با عمر بالا اقدام مي كنند منافعشان در اين است كه به هر شكل ممكن تغییراتی در مدیریت رخ دهد تا تمامي موانعي كه براي ورود اين هواپيماها ايجاد شده از سر راه حذف شود.





    منبع:جهان

    مافياي توپولوف؟؟
    مرحوم آندره توپولوف فكرش را ميكرد روزي در كشور ايران مافيايي برايش راه بياندازند !!!!
    اين هم يك مافياي ديگر كه جمع ميشود با مافياي كنكور و استخدام و چاي و شكر و سيگار و بنزين و ...!
    سعيد
    #8 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:56:04

  16. The Following 3 Users Say Thank You to iranianboy For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (January 20th, 2011), mona (January 19th, 2011), داوديان (January 19th, 2011)

  17. iranianboy ?????? ??
    iranianboy

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    January 2011
    ايران
    85
    تعداد تشکر : 102
    Thanked 238 Times in 78 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 7

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی //+نقش دلالان توپولف

    هرچند مدركي در اين خبر ارائه نشده اما به اين نحو ميتوان اضافه كرد كه اين فشار مافياي فروش و تامين قطعه و تعمير اساسي بوئينگ و فوكر و ايرباس بر نخجواني بوده تا او مصر بر اين موضوع باشد!
    سعيد
    #9 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 15:57:54

  18. The Following User Says Thank You to iranianboy For This Useful Post:

    mona (January 19th, 2011)

  19. داوديان ?????? ??
    داوديان

    مدیرتالار خلبانی و مهمانداری
    August 2009
    کرج
    572
    تعداد تشکر : 2,070
    Thanked 4,242 Times in 580 Posts

    ??? ??? پاسخ: درخواست برکناری رئیس سازمان هواپیمایی //+نقش دلالان توپولف

    شما هنوز قدرت این دلالان رو نشناختین .

    درگیری بزرگی بین دلالان توپولف و md صورت گرفته . این وسط هم ...
    #10 ارسال شده در تاريخ January 19th, 2011 در ساعت 23:22:56

  20. The Following 7 Users Say Thank You to داوديان For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 20th, 2011), AlirezA.A (January 20th, 2011), arra (February 12th, 2011), Eshghe Parvaz (January 20th, 2011), Mohammadme (January 20th, 2011), YASHAR A&P (January 19th, 2011), سجیل (January 31st, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0