برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? تأخير پروازها در راستاي حفظ جان مسافران است

    مديركل نظارت بر ايرلاين‌هاي سازمان‌هاي هواپيمايي :

    تأخير پروازها در شرايط بد آب‌وهوا در راستاي حفظ جان مسافران است

    مديركل دفتر نظارت بر شركت‌هاي هواپيمايي سازمان هواپيمايي كشور با اشاره به اينكه در تاخيرهاي بيش از 2 ساعت مسافران حق دارند بليت خود را كنسل كنند، گفت: تاخير پروازها به دليل شرايط نامساعد آب و هوايي تنها در راستاي حفظ جان مسافران صورت مي‌گيرد.

    غلامرضا رستميان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس "توانا " اظهار داشت: سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي فعاليت‌هاي خود دستورالعمل تأخيرات براي تمامي ايرلاين‌ها ابلاغ كرده است.
    وي ادامه داد: واحد اطلاعات پرواز فرودگاه نيز ميزان تأخيرات هر پرواز را به مسافران اطلاع‌رساني مي‌كند.
    رستميان خاطرنشان كرد: اگر تأخيرات پروازي يك شركت هواپيمايي تا يك ساعت باشد آن ايرلاين بايد از مسافران خود پذيرايي مختصري نظير كيك و آب ميوه داشته باشد.
    وي خاطرنشان كرد: اگر اين تأخيرات به وعده غذايي مواجه شود يا تأخيرات بيش از 2 ساعت به طول انجامد آن شركت هواپيمايي موظف است با غذايي گرم از مسافران خود پذيرايي كند البته در تأخيرات بيش از 2 ساعت مسافر حق دارد بليت خودر ا كنسل كند و كل وجه پرداختي خود را مسترد نمايد.
    وي با بيان اينكه تأخيرات پروازي كه به دليل شرايط نامساعد آب و هوايي صورت مي‌گيرد تنها در راستاي حفظ جان مسافران است گفت: ايرلاين‌ها در اينگونه تأخيرات هيچگونه تقصيري ندارند و در واقع اين شركت‌هاي هواپيمايي هستند كه در تأخيرات پروازي و يا كنسل شدن پروازها بيش از همه متضرر مي‌شوند زيرا هواپيما و كرو پروازي آماده پرواز است اما در صورت بروز تأخير خلبان ديگر در آن روز مجوز پرواز نخواهد داشت و شركت هواپيمايي موظف است خلبان و كرو پروازي خود را تغيير دهد.
    رستميان با اشاره به اينكه در چنين شرايطي نظير نامناسب بودن آب و هوا مسافران بايد با ايرلاين‌ها همكاري داشته باشند خاطرنشان كرد: قطعا تأخيراتي كه به دليل شرايط نامساعد آب و هوايي رخ مي‌دهد با تأخيراتي كه به دليل بروز اشكال فني در هواپيما ايجاد مي‌شود متفاوت است و مسافران بايد تفاوت اين دو نوع تأخير را متوجه باشند.
    وي اذعان داشت: متأسفانه اير لاين‌ها در چنين مواقعي با انواع سليقه‌ها مواجه‌ هستند برخي مسافران معتقدند كه بايد پرواز حتي در شرايط نامساعد انجام شود؛‌برخي معتقدند كه بايد زودتر از آنكه مسافران از خانه حركت كنند به آنها اطلاع رساني شود كه البته سياست سازمان هواپيمايي كشوري اين است كه اگر ايرلايني بيش از سه ساعت تأخير پروازي داشته باشد پروازهاي خود را باطل كند كه ديگر پروازهاي اين شركت هواپيمايي با تأخير مواجه نشود و به آنها اين اطلاع رساني شده است كه در صورت شرايط نامساعد هوايي و تأخير بالاي سه ساعت پرواز خود را كنسل كند كه اين امر قطعا هم به نفع مسافر، ايرلاين و سازمان هواپيمايي كشوري است.
    #1 ارسال شده در تاريخ February 3rd, 2011 در ساعت 17:57:35

  2. The Following 7 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    AlirezA.A (February 4th, 2011), ams (February 3rd, 2011), hbagheri (February 4th, 2011), IR Blue SKY (February 3rd, 2011), Mahan (February 3rd, 2011), MeLoDY (February 3rd, 2011), sd-787 (February 3rd, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0