برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. EP-IAG ?????? ??
    EP-IAG

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    December 2009
    OIII/THR
    60
    تعداد تشکر : 198
    Thanked 428 Times in 60 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? لغو پروازهای مهرآباد و برخورد نامناسب برخی شركتهای خصوصی با مسافران

    لغو پروازهای مهرآباد و برخورد نامناسب برخی شركتهای خصوصی با مسافران

    تین نیوز: در حالی روز گذشته اكثر پروازهای مهرآباد به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو شده بود كه تعدادی از مسافران از برخورد نامناسب مسئولین برخی شركتهای هواپیمایی خصوصی خبر دادند.

    در پی تشدید بارش برف و باران در كشور روز گذشته شاهد لغو اكثر پروازهای فرودگاه مهرآباد به ویژه به مشهد بوده ایم.
    تعدادی از مسافران در حال انتظار از فرودگاه مهرآباد با خبرگزاری فارس تماس گرفته و از برخورد نامناسبی كه از سوی برخی شركتهای هواپیمایی خصوصی با آنها شده گله كرده اند.
    به گفته این مسافران، این شركتهای خصوصی در باره لغو پروازها به مسافران پاسخگو نیستند و این مساله موجب سرگردانی آنها در فرودگاه مهرآباد شده است.
    در عین حال مدیركل روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور بر لزوم برخورد مناسب با مسافران در حال انتظار و پذیرایی شركتها از آنها تاكید كرد.
    پروازهایی كه از تهران به سمت مشهد دیروز به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی لغو شد شامل موارد زیر است:
    پرواز شماره 067 شركت هواپیمایی ماهان ساعت 6:15 صبح
    پرواز شماره 789 شركت هواپیمایی آسمان ساعت 8 صبح
    پرواز شماره 960 شركت هواپیمایی ایران ایر تور ساعت 8:05
    پرواز شماره 587 شركت هواپیمایی آسمان ساعت 12:30
    پرواز شماره 966 شركت هواپیمایی ایران ایر تور ساعت 13
    دیگر پروازهای كنسل شده دبروز از تهران شامل موارد زیر است:
    پرواز تهران - كرمانشاه به شماره 283 شركت هواپیمایی ایران ایر ساعت 5:50
    پرواز تهران - بندرعباس به شماره 727 شركت هواپیمایی آسمان ساعت 6:10
    پرواز تهران - ایلام به شماره 567 شركت هواپیمایی آسمان ساعت 6:30
    مدیركل روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور در این باره به فارس گفت: شركت فرودگاه‌ها از طریق دفتر سازمان هواشناسی مستقر در فرودگاه‌ اطلاعات هوانوردی را در اختیار ایرلاین‌ها قرار می‌دهند.
    آقایی ادامه داد: این اطلاعات شامل میزان دید كافی، برودت هوا، وضعیت باند پروازی و از این قبیل است كه پس از ارائه این اطلاعات هر ایرلاین با توجه به نوع هواپیمای پروازی خود نسبت به انجام آن پرواز یا كنسل كردن آن اقدام می‌كند.
    وی در مورد برخورد نامناسب با مسافران تصریح كرد: تمامی كاركنان شركت فرودگاه‌ مستقر در سالن انتظار موظف هستند با سعه صدر و مهربانی با مسافرانی كه پرواز آنها با تاخیر مواجه شده یا كنسل شده است رفتار كنند. ضمن آنكه مسئولان شركت‌های هواپیمایی و دفاتر ایرلاین‌ها در فرودگاه‌ها موظف هستند پذیرایی لازم از مسافرانی كه پرواز آنها با تاخیر مواجه شده است را داشته باشند.

    تأخیر پروازها در شرایط بد آب‌وهوا در راستای حفظ جان مسافران است
    در عین حال مدیركل دفتر نظارت بر شركت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی كشور با اشاره به اینكه در تاخیرهای بیش از 2 ساعت مسافران حق دارند بلیت خود را كنسل كنند، گفت: تاخیر پروازها به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی تنها در راستای حفظ جان مسافران صورت می‌گیرد.
    غلامرضا رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس "توانا " اظهار داشت: سازمان هواپیمایی كشوری در راستای فعالیت‌های خود دستورالعمل تأخیرات برای تمامی ایرلاین‌ها ابلاغ كرده است.
    وی ادامه داد: واحد اطلاعات پرواز فرودگاه نیز میزان تأخیرات هر پرواز را به مسافران اطلاع‌رسانی می‌كند.
    رستمیان خاطرنشان كرد: اگر تأخیرات پروازی یك شركت هواپیمایی تا یك ساعت باشد آن ایرلاین باید از مسافران خود پذیرایی مختصری نظیر كیك و آب میوه داشته باشد.
    وی خاطرنشان كرد: اگر این تأخیرات به وعده غذایی مواجه شود یا تأخیرات بیش از 2 ساعت به طول انجامد آن شركت هواپیمایی موظف است با غذایی گرم از مسافران خود پذیرایی كند البته در تأخیرات بیش از 2 ساعت مسافر حق دارد بلیت خود را كنسل كند و كل وجه پرداختی خود را مسترد نماید.
    وی با بیان اینكه تأخیرات پروازی كه به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی صورت می‌گیرد تنها در راستای حفظ جان مسافران است گفت: ایرلاین‌ها در اینگونه تأخیرات هیچگونه تقصیری ندارند و در واقع این شركت‌های هواپیمایی هستند كه در تأخیرات پروازی و یا كنسل شدن پروازها بیش از همه متضرر می‌شوند زیرا هواپیما و كرو پروازی آماده پرواز است اما در صورت بروز تأخیر خلبان دیگر در آن روز مجوز پرواز نخواهد داشت و شركت هواپیمایی موظف است خلبان و كرو پروازی خود را تغییر دهد.
    رستمیان با اشاره به اینكه در چنین شرایطی نظیر نامناسب بودن آب و هوا مسافران باید با ایرلاین‌ها همكاری داشته باشند خاطرنشان كرد: قطعا تأخیراتی كه به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی رخ می‌دهد با تأخیراتی كه به دلیل بروز اشكال فنی در هواپیما ایجاد می‌شود متفاوت است و مسافران باید تفاوت این دو نوع تأخیر را متوجه باشند.
    وی اذعان داشت: متأسفانه ایر لاین‌ها در چنین مواقعی با انواع سلیقه‌ها مواجه‌ هستند برخی مسافران معتقدند كه باید پرواز حتی در شرایط نامساعد انجام شود؛‌برخی معتقدند كه باید زودتر از آنكه مسافران از خانه حركت كنند به آنها اطلاع رسانی شود كه البته سیاست سازمان هواپیمایی كشوری این است كه اگر ایرلاینی بیش از سه ساعت تأخیر پروازی داشته باشد پروازهای خود را باطل كند كه دیگر پروازهای این شركت هواپیمایی با تأخیر مواجه نشود و به آنها این اطلاع رسانی شده است كه در صورت شرایط نامساعد هوایی و تأخیر بالای سه ساعت پرواز خود را كنسل كند كه این امر قطعا هم به نفع مسافر، ایرلاین و سازمان هواپیمایی كشوری است.
    ....:::: هرگونه کپی برداری از مطالب ارسال شده بدون ذکر نام انجمن www.aerocenter.ir و نویسنده مجاز نمیباشد ::::....
    #1 ارسال شده در تاريخ February 5th, 2011 در ساعت 12:26:26

  2. The Following 5 Users Say Thank You to EP-IAG For This Useful Post:

    AlirezA.A (February 5th, 2011), IR Blue SKY (February 5th, 2011), orasess (February 5th, 2011), pilot hosein (February 5th, 2011), Real Flight (February 5th, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0