برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? نظارت راهبردي سازمان هواپيمايي كشوري در ايام نوروز

    مدير ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات و مسئول صيانت از حقوق شهروندي صنعت حمل ونقل هوايي گفت: در اين ايام افزايش تقاضاي استفاده از ناوگان هوايي همچنين ساير ايام سال اين مديريت بر عملكرد واحدهاي بازرسي خود نظارت راهبردي و دقيق دارد.

    به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا» به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان هواپيمايي كشوري، ‌علي شمس بر نظارت دقيق و راهبردي عملكرد تمامي واحدهاي سازمان هواپيمايي كشوري، همچنين طريقه نظارت بر فعاليت شركت‌هاي هواپيمايي، مؤسسات هوانوردي، فرودگاه‌ها و دفاتر خدمات مسافرتي توسط بازرسان اشاره كرد و افزود: نظارت بر بخش‌هاي فوق الذكر بصورت نامحسوس از طريق مديريت ارزيابي و عملكرد و پاسخگويي به شكايات اين سازمان به‌دقت ارزيابي و در صورت مشاهده هر گونه اهمال و كوتاهي واحدهاي تابعه در ايام افزايش تقاضاي استفاده از ناوگان هوايي و ساير ايام سال، بازرسان اين مديريت فوراً موارد را ريشه‌يابي و اقدامات لازم را معمول خواهند داشت.
    وي با بيان اينكه جهت مديريت عملكرد نظارتي سازمان و ثمر بخشي آن تمامي شكايات توسط اين مديريت دريافت و با بررسي تحليلي و آماري ضعف‌هاي مديريت‌هاي مختلف شناسايي و تذكرات لازم ابلاغ مي‌شود افزود: تاكنون عملكرد نظارتي در بخش‌هاي كميته فني، قابليت پرواز، روابط عمومي، گروه مشاورين جوان، معاون استاندارد پرواز و معاون هوانوردي در جهت بهبود و افزايش رضايت‌مندي شهروندان در استفاده از حمل و نقل هوايي در سفرهاي نوروزي رضايت‌مندانه و قابل تقدير است.
    شمس تصريح كرد: در اين ميان كميته فني سازمان و كميته رسيدگي به تخلفات دفاتر خدمات مسافرتي با همكاري روابط عمومي با احساس مسئوليت بالا نسبت به صيانت از حقوق مسافرين نوروزي در ساماندهي 20 گروه ناظر محسوس و نامحسوس و اطلاع رساني بموقع، شاخص مطلوب را كسب كرده‌اند كه پس از اين ايام و جمع‌بندي عملكرد آتي در صورت استمرار اين خدمت به نحو مقتضي تقدير خواهد شد.
    مدير ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات و مسئول صيانت از حقوق شهروندي صنعت حمل ونقل هوايي كشوري خطاب به مديران فرودگاه‌هاي سراسر كشور، اظهارداشت: شكايات مردمي را در فرم مخصوص اخذ و بدون تشريفات اداري در اسرع وقت به اين مديريت ارسال دارند.
    وي در ادامه 26 بند تخلفات دفاتر خدمات مسافرتي و مواد 19، 20 و 21 كنوانسيون ورشو در خصوص خسارات وارده از سوي شركت‌هاي هواپيمايي و نحوه جبران آن كه شهروندان ‌مي‌توانند بر اساس آن طرح شكايت نمايند را به شرح ذيل اعلام كرد:
    1-برخورد نامناسب با مراجعان و مسافران و كاربران
    2- صدور بليت غيرمجاز يا اشتباه يا ناقص و يا عدم رعايت مقررات مربوط به صدور بليت يا عدم ثبت مهر دفتر فروشنده بليت و يا ثبت مهري غير از مهر دفتر فروشنده بليت و يا ثبت مهر دفتري كه مجوز بند الف ندارد و يا عدم استفاده از بليت شركت هواپيمايي متعهد و هماهنگ كننده
    3- استفاده از نام غير مصوب يا ناقص در سر برگ‌ها، تبليغات، اعلاميه و تابلوها
    4- فروش بليت بدون اخذ مدارك شناسايي صاحب بليت و تطبيق مشخصات ارائه شده با اصل مدارك شناسايي
    5- فروش بليت توسط شخص يا اشخاص فاقد صلاحيت يا عدم ثبت قيمت فروش بليت و استفاده از كلمات و عناوين خارج از قانون مانند charter و no refound يا غير قابل استرداد به هر زبان و يا عدم مشخص نمودن كلاس بليت در مسافرت‌هاي خارجي
    6- مجهز نبودن امكانات خدماتي‌رفاهي براي مراجعه كنندگان اعم از فضاي مناسب‌، محل انتظار‌، اطلاع رساني‌، گرمايش و سرمايش و يا اقدامي كه در محل دفتر براي مراجعه كننده ايجاد مزاحمت نمايد.
    7- عدم استفاده از سربرگ رسمي دفتر خدمات مسافرتي مربوطه در مكاتبات جاري و درج آدرس و تلفن‌هاي خلاف واقع يا غير فعال در سربرگ‌ها و تبليغات و اطلاعات ارائه شده از سوي دفتر
    8- عدم رعايت شئون و شعاير و حجاب اسلامي كاركنان در محل دفتر خدمات مسافرت هوايي يا عدم استفاده از لباس فرم يكسان كه از سوي سازمان طراحي و ابلاغ مي‌گردد و يا ايجاد تغييرات در لباس‌هاي فرم و عدم الصاق كارت شناسايي پرسنل دفتر و يا انجام اعمال غير اداري يا نامتعارف در محيط دفتر
    9- فعاليت‌هاي غير مرتبط در محل دفتر اعم از تجاري، سياسي، تبليغاتي و غيره
    10- عدم حضور مستمر مدير فني در محل و يا اشتغال در خارج از دفتر ويا دفاتر ديگر ويا عدم حضور مديرعامل در غياب مدير فني
    11- تبعيض يا غرض ورزي خارج از مقررات و دستورالعمل‌هاي مربوطه در خصوص مراجعان و مسافران
    12- صدور بليت غيرواقع يا صدور آن براي پرواز غير واقعي
    13- ابطال يا تغيير بليت بدون رضايت مسافر پس از تقديم اصل بليت يا رسيد صدور بليت به مسافر
    14- عدم اطلاع رساني به مسافران در صورت هرگونه تغيير يا لغو در عمليات پروازي و از اين قبيل (لذا دفاتر موظف هستند در هنگام صدور بليت نسبت به اخذ اطلاعات تماس با مسافر اقدام و اطمينان حاصل نمايند؛ در صورت قطع امكان ارتباط از سوي مسافر، دفتر مسئوليتي نخواهد داشت.)
    15- انجام يا عدم رعايت موضوعي كه موجبات خسارت يا سر‌گرداني در عمليات پروازي براي مسافر شود و يا عدم پاسخگويي شفاهي، حضوري، غير حضوري و تلفني در جهت راهنمايي مسافران.
    16- عدم هماهنگي پروازي در برگزاري مسافرت هوايي جمعي ويا مسافرت‌هاي چندمرحله‌اي و همچنين عدم رعايت مفاد دستورالعمل پروازهاي چارتري و ساير دستورالعمل‌هاي مرتبط
    17- صدور بليت مسافرت‌هاي خارجي بدون در نظر گرفتن اعتبار رواديد مسافر يا خارج از زمان رواديد
    18- فروش بليت به قيمت بيشتر از قيمت مصوب
    19- نقض قوانين ومقررات و آئين نامه مربوط
    20- عدم اجراي بخش يا تمام دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي اعلامي
    21- عدم شروع بكار پس از اخذ مجوز بمدت 6 ماه، تعطيل فعاليت تا مدت 3 ماه ويا عدم فعاليت بمدت يكسال و يا فعاليت بدون تمديد يا اخذ مجوز بهره برداري
    22- ارائه هرگونه تسهيلات، هديه، حق مشاوره، حق العمل، قرارداد كاري و يا عناوين مشابه به كارمندان سازمان هواپيمايي كشوري
    23- اجاره، واگذاري و يا فروش مجوز بند الف به غير، بصورت رسمي يا غير رسمي بدون اخذ نظر موافق از سازمان
    24- تغيير موقعيت دفتر و يا تغيير متراژ محل دفتر بدون كسب مجوز و همچنين تغيير كاربري يا خروج از تصرف مالكانه محل دفتر
    25- صدور بليت قبل از اخذ مجوز
    26-صدور بليت در خارج از محل دفتر خدمات مسافرت هوايي
    #1 ارسال شده در تاريخ March 14th, 2011 در ساعت 16:00:41

  2. The Following 5 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 14th, 2011), EP-IAG (March 14th, 2011), IR Blue SKY (March 14th, 2011), reza dezfuli (March 14th, 2011), sfaiazy (March 14th, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0