برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    new_2 وجود هواپيماي جايگزين براي پرواز‌هاي برنامه‌اي هر ايرلاين الزامي است



    مديركل نظارت بر شركت‌هاي هواپيمايي در گفت‌و‌گو با فارس:
    وجود هواپيماي جايگزين براي پرواز‌هاي برنامه‌اي هر ايرلاين الزامي است

    خبرگزاري فارس: مديركل نظارت بر مؤسسات هوانوردي گفت: هر ايرلاين بايد طوري برنامه‌ريزي كند كه بتواند در صورت بروز مشكل فني براي هواپيماي يكي از پرواز‌هاي خود، با هواپيماي back uq (جايگزين) تعهدات خود را انجام دهد.




    غلامرضا رستميان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص نحوه برخورد سازمان هواپيمايي با لغو پروازهاي برنامه‌اي و پيش‌فروش شده ‌ايرلاين‌ها به دليل مشكلات فني‌، اظهار داشت: طبيعي است كه اگر شركتي هواپيمايي براي پرواز‌هاي لغو شده خود پيش‌بيني هواپيماي جايگزين نكند، سازمان هواپيمايي كشور با آن ايرلاين برخورد قانوني خواهد داشت.
    وي ادامه داد: وقتي ايرلايني هواپيماي جايگزين ندارد، نبايد نسبت به برقراري پروازهاي برنامه‌اي اقدام كند و به پيش‌فروش بليت بپردازد.
    مديركل نظارت برفرودگاه‌ها، دفاتر، شركت‌ها و مؤسسات هوانوردي ادامه داد: هر ايرلاين بايد طوري برنامه‌ريزي كند كه بتواند در صورت بروز مشكل فني براي هواپيماي يكي از پرواز‌هاي خود، با هواپيماي back uq (جايگزين) تعهدات خود را انجام دهد.
    رستميان اظهار داشت: اگر ايرلاين بلافاصله پس از لغو پرواز، ‌با مسافران هماهنگ كرده باشد و به آنها لغو پرواز را اطلاع‌رساني كند و مسافر قادر به خريد بليت ديگر باشد،‌ مشكل قابل حل است و در غير اين صورت و يا ناتواني مسافر در دريافت بليت از همان شركت هواپيمايي يا شركتي ديگر، مسافر مي‌تواند به سازمان هواپيمايي كشوري شكايت كند.
    مديركل نظارت بر فرودگاه‌ها و دفاتر هوانوردي تصريح كرد: البته ممكن است مسافران در تهيه بليت ‌با مشكل چنداني مواجه نباشند اما وقتي ايرلاين بليت "ok دار " صادر كند و پس از آن باطل شود بايد به مسافر پاسخگو باشد.
    رستميان با تأكيد دوباره بر ضرورت وجود هواپيماي جايگزين در پرواز‌هاي برنامه‌اي ايرالاين‌ها، ادامه داد: حداقل برخوردي كه از سوي سازمان هواپيمايي با چنين ايرلايني مي‌شود، تجديد نظر در برنامه‌هاي پروازي آينده اين شركت هواپيمايي است، زيرا ايرلاين حق باطل كردن پروازهاي خود را ندارد و در صورت باطل شدن پرواز به هر دليل، بايد سريعاً هواپيماي جايگزين در نظر بگيرد.
    مديركل نظارت بر شركت‌هاي هواپيمايي با اشاره به اينكه در مواقع بروز چنين مشكلاتي شركت هواپيمايي پاسخگوي اصلي مسافران است، ادامه داد: اگر ايرلايني اقدام به فروش بليت براي پروازهاي خود كند و پس از آن هواپيماي جايگزين نداشته باشد، داراي برنامه‌ريزي ضعيفي است؛ پس به عنوان ايرلاين ضعيف پيش مردم مطرح مي‌شود.
    ‌رستميان با اشاره به نظارت دقيق واحد استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري بر هواپيماهاي ايرلاين‌ها، ادامه داد:‌ واحد استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي به طريقي عمل مي‌كند كه اگر هواپيمايي با جزئي‌ترين پرندگان نظير گنجشك هم برخورد كند، تا دوباره تاييد استاندارد صادر نشود، هواپيما قادر به پرواز نيست.
    مديركل نظارت بر شركت‌هاي هواپيمايي، مؤسسات هوانوردي و فرودگاه‌ها اذعان داشت: قطعاً لغو هر پرواز كه بليت آن به فروش رفته است براي ايرلاين بسيار هزينه دارد، و قطعاً شركت هواپيمايي كه پرواز‌هاي خود را لغو كرده است، ‌شبانه روز ‌تلاش مي‌كند تا هواپيماي خود را جايگزين كند و در صورت آماده سازي هواپيما، به سرعت تعهد پروازي ايجاد مي‌شود.
    رستميان خاطرنشان كرد: قطعاً ايران ايرتور نيز پس از بروز مشكل فني چون ‌اين احتمال را در نظر گرفته است كه شايد نتواند هواپيماهاي خود را براي فروش‌هاي انجام شده آماده سازد، اقدام به لغو پرواز‌ها كرده است.
    #1 ارسال شده در تاريخ March 17th, 2011 در ساعت 10:24:48

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    AlirezA.A (March 18th, 2011), IR Blue SKY (March 17th, 2011), SKY MAN (March 17th, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0