برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. reza dezfuli ?????? ??
    reza dezfuli
    هوانورد فعال-سرگرد
    April 2010
    کیش
    477
    تعداد تشکر : 5,017
    Thanked 3,313 Times in 494 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? تأخير 22 ساعته پرواز تهران‌-دمشق كاسپين

    فارس گزارش مي‌دهد:

    تأخير 22 ساعته پرواز تهران‌-دمشق كاسپين و عدم وجود هواپيماي جايگزين


    خبرگزاري فارس: پرواز تهران - دمشق شركت هواپيمايي كاسپين كه قرار بود صبح ديروز (يكشنبه) انجام شود، به دليل نقض فني و عدم وجود هواپيماي جايگزين با 22 ساعت تأخير صبح امروز انجام شد.


    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، پرواز تهران ـ دمشق شركت هواپيمايي كاسپين كه قرار بود صبح روز گذشته (يكشنبه 28 فروردين‌ماه) انجام شود با حدود 22 ساعت تأخير صبح امروز انجام شد.
    بنابراين گزارش يكي از مسافران اين پرواز در اين‌باره به فارس، گفت: اين پرواز قرار بود ساعت 8 و 45 دقيقه روز گذشته تهران را به مقصد دمشق ترك كند اما به دليل آنچه كه "نقص فني هواپيما " از سوي مسئولان شركت هواپيمايي كاسپين اعلام مي‌شد، اين پرواز در ساعت 6 و 50 دقيقه صبح امروز انجام شد.
    وي ‌تصريح كرد: مسئولان اين شركت هواپيمايي نقص فني هواپيما و عدم وجود هواپيماي جايگزين را علت اصلي اين تاخير اعلام مي‌كردند.
    اين مسافر ادامه داد: مسئولان شركت هواپيمايي كاسپين همچنين به مسافران اعلام مي‌كردند كه اين هواپيما كه دچار نقص فني شده ‌از شركت هواپيمايي كيش‌اير اجاره شده است.
    اين مسافر ادامه داد: در تمامي اين مدت همه مسافران اعم از كودكان و خردسالان، ميانسالان و افراد كهنسال ‌در فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) سرگردان بودند و مسئولان هيچ‌گونه احترامي براي مسافران قائل نشدند.
    اين مسافر ادامه داد: تمامي مسافران اين پرواز طي اين 22 ساعت در فرودگاه سرگردان بودند و با اعلام هر كدام از مسئولان به طرفي از فرودگاه هدايت مي‌شدند در حالي كه هيچ احترامي براي مسافران قائل نبودند.
    اين مسافر ادامه داد: البته شركت هواپيمايي كاسپين در طول اين 22 ساعت پذيرايي لازم را ار مسافران انجام داد و وعده‌هاي غذايي و ميان‌وعده‌ها به مسافران ارائه مي‌شد اما مسافران به دليل تأخير زياد بسيار عصباني و ناراحت بودند و هيچ تمايلي به صرف غذا و نوشيدني نداشتند.
    وي افزود: پس از مدتي سرگرداني مسافران را در يك اتاق زيرزميني روي يك موكت منتظر نشاندند تا نقص فني هواپيما برطرف شود و اين در حالي بود كه اغلب كودكان و خردسالان در جمع مسافران بسيار ناراحت و گريان بودند.
    وي با اشاره به اينكه فقط سرويس‌دهي اين شركت هواپيمايي به مسافران مطلوب بود، تصريح كرد: برخورد مسئولان با مسافران به هيچ‌عنوان مطلوب نبود و در اين‌باره هيچ كس پاسخگوي مسافران نبود.
    اين مسافر با اشاره به اينكه در تمامي مراحل مأموران نيروي انتظامي در كنار مسافران بودند و از آنها جدا نمي‌شدند، خاطرنشان كرد: به دليل تأخير طولاني و سرگرداني كلافه‌كننده حدود ساعت 4 صبح امروز برخي از مسافران بار خود را پس گرفته و سفر خود را كنسل كردند و اين در حالي بود كه بسياري از مسافران از استان‌هاي ديگر نظير گيلان و مازندران به فرودگاه امام آمده بودند و قادر به بازگشت به خانه‌هاي خود نبودند.
    وي با اشاره به اينكه به دليل تأخير طولاني هواپيما تنها مبلغ 500 هزار ريال هزينه رفت و برگشت به فرودگاه امام بدون هيچ پروازي بر اينجانب تحميل شد، خاطرنشان كرد: هر مسئولي كه از شركت هواپيمايي كاسپين به نزد مسافران مي‌آمد فقط اعلام مي‌كرد كه هيچ مسئوليتي ندارد؛ همه مسافران بر اين امر اذعان دارند كه پاسخگويي به مسافران در حد بسيار نامطلوب بود.
    بنابراين گزارش ‌خبرگزاري فارس منتظر توضيحات روابط عمومي شركت هواپيمايي كاسپين در خصوص اين تأخير طولاني و عدم در نظر گرفتن هواپيماي ‌جايگزين در پرواز‌هاي خود است.
    انتهاي پيام/ص
    #1 ارسال شده در تاريخ April 18th, 2011 در ساعت 18:56:19

  2. The Following 7 Users Say Thank You to reza dezfuli For This Useful Post:

    Ali Pilot (April 18th, 2011), Amiralikarimi (April 18th, 2011), arra (April 18th, 2011), IR Blue SKY (April 18th, 2011), pilot hosein (April 18th, 2011), SKY MAN (April 18th, 2011), سجیل (April 21st, 2011)

  3. reza dezfuli ?????? ??
    reza dezfuli
    هوانورد فعال-سرگرد
    April 2010
    کیش
    477
    تعداد تشکر : 5,017
    Thanked 3,313 Times in 494 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? پاسخ: تأخير 22 ساعته پرواز تهران‌-دمشق كاسپين

    معاون بازرگاني كاسپين اير در گفت‌‌وگو با فارس تشريح كرد:



    پشت پرده تأخير 22 ساعته پرواز تهران‌-دمشق در روز يكشنبه


    خبرگزاري فارس: به دنبال درج خبر تأخير 22 ساعته پرواز تهران-دمشق كاسپين‌اير در روز يك‌شنبه هفته جاري در خبرگزاري فارس، معاون بازرگاني اين ايرلاين توضيحاتي در اين باره ارائه كرد.






    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» پرواز تهران ـ دمشق شركت هواپيمايي كاسپين كه قرار بود ساعت 8 و 45 دقيقه روز يكشنبه 28 فروردين‌ماه انجام شود با حدود 22 ساعت تأخير در ساعت 6 و 50 دقيقه صبح دوشنبه 29 فروردين انجام شد.
    به دنبال انتشار اين خبر بر روي خروجي خبرگزاري فارس و درخواست ارائه توضيحات از سوي شركت هواپيمايي مذكور، ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير طي تماسي تلفني، در اين‌باره به فارس گفت: هواپيماي اين پرواز كه بوئينگ md بود، پس از استارت با نقص فني مواجه شد، هواپيماي دوم و جايگزين نيز زير چك (تعمير) قرار داشت بنابراين بر اساس قرارداد كاسپين ‌با شركت هواپيمايي كيش‌اير، مقرر شد يك فروند هواپيمايي back up (جايگزين) متعلق به كيش‌اير، اين پرواز را انجام دهد.
    ناصر رضواني با بيان اينكه طي اين 22 ساعت تأخير اينجانب در كنار مسافران بودم و از آنها دلجويي مي‌كردم، ادامه داد: آن روز (يك‌شنبه 28فروردين ماه)، تعطيلي رسمي ميلادي بود، به همين دليل سوريه، دمشق و تركيه از ساعات اوليه صبح تا 12شب همان روز، براي صدور مجوز پرواز با هواپيماي جديد ما را با چالش مواجه كردند و در واقع مجوز پرواز صادر نمي‌شد.
    وي تصريح كرد: آنها ابتدا اعلام كردند كه هواپيماي جديد بايد بيمه داشته باشد سپس ديگر مجوزهاي پروازي را از ما خواستند كه پس از ارسال همه اين مجوزها، دوباره اعلام كردند كه امروز يك شنبه تعطيل است و شايد مجوز صادر نشد.
    معاول بازرگاني كاسپين ادامه داد: در اين حين دمشق مجوز پرواز را صادر كرد اما تركيه مجوز صادر نكرد، پس از ارسال دوباره مدارك، اين‌بار تركيه مجوز قبلي كيش‌اير را براي پرواز در اين مسير قبول كرد، اما دمشق اين مجوز را قبول نمي‌كرد.
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير تصريح كرد: اين در حالي است كه پس از اخذ تمامي مجوز‌ها، كرو پروازي مورد قبول تركيه نبود و ترك‌ها در اين‌باره جوابي به ما ندادند، اما با پيگيري‌هاي متعدد اين مشكل نيز برطرف شد.
    رضواني با اشاره به همكاري مطلوب سازمان هواپيمايي كشوري در انجام پرواز مذكور، تصريح كرد: مجوز لازم از سوي سازمان هواپيمايي كشوري، براي پرواز با كيش‌اير صادر شد.
    وي با بيان اينكه آن روز وضعيت در دمشق عادي نبوده است، گفت: در هر صورت با مجوز شركت هواپيمايي كيش‌اير كه قبلاً براي اين مسير داشته است، توانستيم مسافران را با مجوز اين شركت به مقصد بفرستيم.
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير ادامه داد: تمامي مواد مذكور بسيار زمان‌بر بود به همين دليل اين پرواز با تأخير 22ساعته مواجه شد.
    رضواني ادامه داد: در اين حين تمامي موارد مذكور براي مسافران كاملاً تشريح شد اما آنها زياد قانع نشدند و از صحبت‌هاي اينجانب سر در نياوردند.
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير تصريح كرد: بالاخره ساعت 4 صبح روز دوشنبه مجوز پرواز ما با هواپيماي كيش‌اير به زحمت صادر شد، دوباره كرو به هواپيما سوار شدند و هواپيماي md جايگزين از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خميني(ره) آمد و مسافران را سوار كرد.
    وي در خصوص لزوم وجود هواپيماي جايگزين در تمامي پروازها، گفت: شركت هواپيمايي كاسپين، هواپيماي backup (جايگزين) داشت اما زيرچك (تعمير) بود.
    معاون بازرگاني كاسپين اضافه كرد: اين ايرلاين با سه شركت ديگر ساهااير، تابان‌اير و كيش‌اير قرارداد دارد كه پرواز جايگزين براي يكديگر انجام دهند و اين مورد امري معمول در تمام دنيا است.
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير توضيح داد: برخي مسافران زياد از مسائل فني پرواز اطلاعي ندارند، بنابراني شايد توضيحات ما در مورد اين تأخير براي آنها قانع كننده نبود.
    رضواني ضمن بيان اينكه حتي يك ساعت تأخير هم به ضرر ايرلاين است، گفت: شركت‌هاي هواپيمايي كه خواسته به تأخير تن نمي‌دهند بلكه شرايط مختلف موجب ايجاد ناخواسته تأخيرها مي‌شود و قطعاً هر تاخير موجب خدشه‌دار شدن وجهه ايرلاين از ديد مسافر مي‌شود.
    معاون بازرگاني كاسپين ضمن اشاره به پذيرايي كامل از مسافران اين پرواز، تصريح كرد: ما حتي دوست داشتيم بهترين مكان را براي استراحت مسافران در نظر بگيريم اما متأسفانه در فرودگاه امام خميني (ره) چنين امكاني وجود نداشت.
    وي تصريح كرد: حتي به مسافران تهراني پيشنهاد شد با هزينه ايرلاين به خانه‌هاي خود بروند و شب دوباره تماس بگيرند كه آيا پرواز انجام مي‌شود يا خير؟
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير با اشاره به اينكه تمامي تأخيرها قطعاً در راستاي حفظ جان مسافر است، تصريح كرد: نقص فني در هواپيماي بوئينگ كاسپين به حدي نبود كه نتوان با‌ آن پرواز كرد اما در راستاي حفظ جان مسافر، با بروز كوچك‌ترين نقص فني هواپيما از پرواز معذور است.
    رضواني ضمن اشاره به اينكه تأخير پرواز جزء پذيرفته شده صنعت حمل و نقل هوايي است، گفت: طي مدت 22 ساعت مذكور اينجانب در كنار مسافران‌ پاسخگوي آنها بودم در حالي كه مسافران با برخي كارمندان كاسپين برخورد نامناسبي داشتند.
    ‌معاون بازرگاني كاسپين‌اير ضمن دلجويي از مسافران اين پرواز، خاطرنشان كرد: در هر صورت حق با مسافر‌ است.
    #2 ارسال شده در تاريخ April 21st, 2011 در ساعت 01:02:19

  4. The Following 3 Users Say Thank You to reza dezfuli For This Useful Post:

    Ali Pilot (April 21st, 2011), SKY MAN (April 21st, 2011), سجیل (April 21st, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0