برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. thunderbolt ?????? ??
    thunderbolt

    هوانورد فعال-سرهنگ
    April 2011
    OISS
    1,134
    تعداد تشکر : 1,278
    Thanked 3,973 Times in 1,032 Posts

    new_news تغییر قیمت بلیت هواپیما بر عهده کیست

    نخجوانی با بیان اینکه شرکتهای هواپیمایی درخواست خود مبنی برافزایش قیمت بلیت را به ستاد هدفمند سازی ارائه دادند،گفت:اطلاع رسانی در این باره برعهده ستادهدفمندسازی است.
    "كاپیتان رضا نخجوانی" رییس سازمان هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اخذ نتایج مطلوب در بازرسی‌های ایكائو از سازمان هواپیمایی كشوری، اظهار داشت: در بازرسی‌های بین‌المللی ‌سازمان بین‌المللی هواپیمایی كشوری (ایكائو) از ایران، نتایج این بازرسی با وجود آنكه قطعی نیست ولی ‌بسیار درخشان و مطلوب است.


    به گزارش برنا،‌ وی ادامه داد: براساس بازرسی‌های ایكائو، رتبه سازمان هواپیمایی كشور ایران در مقایسه با سایر كشورهایی كه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، یعنی در میان ۱۷۷ كشور جهان، دهم است در حالی كه كشوری نظیر آمریكا در این‌ بازرسی در رتبه یازدهم قرار دارد.

    كاپیتان نخجوانی با تأكید بر اینكه بر آمار رسمی ایكائو هیچ نقصی وارد نیست و نمی‌تـوان ‌ادعایی برخلاف آن را مطرح كرد، گفت: بخش حاكمیتی توان آن را دارد كه بتواند با معیارها و ضوابط بین‌المللی خود را تطبیق دهد و بتواند جایگاه كشور را به لحاظ رنكینگ در یك رتبه برتر قرار دهد.

    معاون وزیر راه و ترابری در مورد قرارداد خرید توپولف‌های ۲۰۴ و احتمال لغو آن، گفت: ‌سازمان هواپیمایی كشوری وظیفه ورود به حوزه‌های سیاسی ندارد، اما این موضوع را تکلیف خود می داند که هر شركت هواپیمایی كه قصد خرید هواپیمایی را دارد براساس مقررات جاری روز، موضوع را ارزیابی و در مورد آن اعلام‌ نظرکند.

    وی با تأكید براینكه سازمان هواپیمایی كشوری تبلیغاتی عمل نمی کند، خاطرنشان كرد: با اعلام هر درخواستی مبنی بر خرید هواپیما، ‌وظیفه سازمان هواپیمایی بسته به كشور سازنده و نوع هواپیما، تطبیق شرایط است تا با ضوابط و دستورالعمل‌های استاندارد و فنی مطابق باشد.

    نخجوانی در خصوص درخواست تأسیس شركت هواپیمایی توسط متقاضیان نیز گفت: در این‌باره درخواست‌های زیادی به سازمان هواپیمایی كشوری ارسال شده است، لذا هر شركت هواپیمایی و هر متقاضی كه واجد شرایط لازم مندرج در پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی ‌باشد و ارزیابی سازمان دلالت بر وجود صلاحیت‌های فنی، عملیاتی و بازرگانی و توان‌های مالی شركت هواپیمایی داشته باشد، سازمان با تاسیس آن شرکت موافقت خواهد کرد.

    رییس سازمان هواپیمایی كشوری ادامه داد: البته این جواب مثبت مشروط به رعایت زمان است، بدین ترتیب كه فرصتی شش ماهه ارائه می‌شود و چنانچه شركت‌ هواپیمایی در آن شش ماه نتواند وظایف و تعهدات خود را انجام دهد، مجوز پس از شش ماه ‌باطل خواهد شد.

    معاون وزیر راه و ترابری در مورد صدور مجوز پرواز برای هواپیماهای ایران ۱۴۰، با بیان اینكه این هواپیما مجوز پرواز را از سازمان هواپیمایی كشوری اخذ كرده است، گفت: این هواپیما با در نظر گرفتن ملاحظات فنی و با رعایت یك محدودیت فنی، اجازه پرواز گرفته است اما به تدریج كه سایر سؤالات فنی این هواپیما پاسخ داده شود و جواب‌ها مثبت باشد، محدودیت‌ها نیز به تدریج كاهش خواهد یافت.

    وی با اشاره به اینكه هواپیمای ایران ۱۴۰ هم‌اكنون در حال پرواز است، اظهار داشت: با توجه به كارایی هواپیما و متناسب با شرایط و ویژگی‌های فنی آن، این محدودیت‌ها را ارزیابی می‌كنیم.

    نخجوانی در خصوص همكاری سازمان هواپیمایی در ارائه تسهیلات به ایرلاین‌ها برای خرید هواپیما، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی كشوری عملیات معرفی شركت‌های هواپیمایی را به بانك‌ها برای دریافت تسهیلات انجام نمی‌دهد و این مورد برای سازمان هواپیمایی تعریف نشده است.

    رییس سازمان هواپیمایی كشوری ادامه داد: شركت‌های بازرگانی كه تشكیل می‌شوند براساس قوانین و مقررات عمومی كشور می‌توانند منابع مالی خود را از بانك‌ها و سایر مؤسسات مالی ـ اعتباری تأمین كنند و نیازی به معرفی ندارند اما اگر شركتی اعلام كند كه متمایل است سازمان هواپیمایی كشوری آن را برای ارائه تسهیلات معرفی كند، حتماً این كار را انجام می‌دهیم.

    وی در خصوص احتمال تغییرات قیمت بلیت هواپیما گفت: ‌شركت‌های هواپیمایی داخلی در خواست خود را مبنی بر تغییر تصمیم‌گیری قیمت بلیت به ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه داده‌اند؛ سازمان هواپیمایی كشوری این تقاضا را منعكس كرده است اما هرگونه اطلاع‌رسانی در این‌باره بر عهده خود ستاد هدفمندی یارانه هاست.

    منبع: افکار نیوز
    به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
    #1 ارسال شده در تاريخ June 13th, 2011 در ساعت 00:24:19

  2. The Following 4 Users Say Thank You to thunderbolt For This Useful Post:

    ams (June 17th, 2011), Dream Bird (June 16th, 2011), Mohammadme (June 17th, 2011), عبدالاحد (September 22nd, 2012)

  3. Dream Bird ?????? ??
    Dream Bird

    مدیر انجمن هواپیماهای غیر نظامی
    September 2008
    آسمان ایران
    1,138
    تعداد تشکر : 16,019
    Thanked 6,540 Times in 1,185 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: تغییر قیمت بلیت هواپیما بر عهده کیست

    افزایش قیمت اگر برای ارتقا ناوگان و بهتر نمودن خدمات باشد خوب است گرچه من هم باید پول بیشتری بدهم و یا بعضی از مسیر ها غیر اقتصادی یشود . ولی با این این حال به شرط آنکه افزایش قیمت بلیط فقط برای پر کردن بیشتر جیب شرکتها نباشد و به توسعه پایدار صنایع هوایی کمک کند منطقی است.
    #2 ارسال شده در تاريخ June 16th, 2011 در ساعت 00:55:44

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Dream Bird For This Useful Post:

    ams (June 17th, 2011), Mohammadme (June 17th, 2011), Persian Tom Cat (June 16th, 2011)

??????? ?????

  1. ????: 7
    ????? ?????: May 14th, 2013, 13:57:33
  2. سقوط توپولف 154 رییس جمهور لهستان را به كشتن داد
    ???? بهرام 0098 ?? ????? سوانح غیر نظامی
    ????: 21
    ????? ?????: April 29th, 2010, 17:13:32
  3. ????: 0
    ????? ?????: April 26th, 2010, 01:28:03
  4. ????: 2
    ????? ?????: March 5th, 2010, 05:25:03

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0