برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 9 ?? 9
dqw
  1. pejmanmhatc ?????? ??
    pejmanmhatc

    مدیر انجمن مراقبت پرواز
    January 2011
    ایران
    181
    تعداد تشکر : 1,417
    Thanked 944 Times in 176 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    new_1 شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    به دنبال پيگيري­هاي جامعه متخصصين مراقبت پرواز در احقاق حقوق معيشتي كنترلرها خبردار شديم هفته گذشته در اقدامي خارج از روال و قواعد اداري نامه اي مربوط به كنترلرهاي مراقبت پرواز از طريق معاونت عملياتي يكي از فرودگاه­هاي كشور در اختيار مدير كل محترم الكترونيك ( آقای مهندس حمیدی ) قرار گرفت .ايشان خطاب به همكاران خود فرمودند " اگر قرار به افزايش حقوق مراقبت به زور است زور ما بيشتر است".!!!!
    لازم به ذکر است که طی دو سه روز پیش همکاران الکترونیک نیز در مرکز کنترل اقداماتی به عنوان اعتراض در پی اخباری مبنی بر خاص شدن رشته مراقبت پرواز انجام دادند . حال شما قضاوت کنید چرا ما به حق خود نمی رسیم !!!
    #1 ارسال شده در تاريخ July 7th, 2011 در ساعت 13:39:41

  2. The Following 8 Users Say Thank You to pejmanmhatc For This Useful Post:

    arra (July 7th, 2011), ATR72 (July 7th, 2011), controller (July 18th, 2011), m.ATC (July 7th, 2011), Mohammadme (July 7th, 2011), reza dezfuli (July 7th, 2011), SKY MAN (July 7th, 2011), thunderbolt (July 7th, 2011)

  3. thunderbolt ?????? ??
    thunderbolt

    هوانورد فعال-سرهنگ
    April 2011
    OISS
    1,134
    تعداد تشکر : 1,278
    Thanked 3,973 Times in 1,032 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    واقعا باعث تاسف و تاثر هست که در کشور ما به کنترلرهای زحمتکش که امنیت پروازها را بدوش دارند بدین صورت اجحاف میشود. واقعا یک کنترلر زمانی که به خانه میرسد دیگر نای نفس کشیدن هم ندارد. حال اگر قرار باشد با این وضعت حقوقی یک کنترلر معیشت یک خانواده 4 نفره را بر دوش بکشد بایستی بالاجبار کلر دومی نیز در کنار کار خود داشته باشد و این خود ضربه ای است بر پیکره امنتی فضای هوایی کشور.واقعا کسانی که اینگونه بی پروا صحبت می کنند آیا یکبار هم پشت اسکوپ نشسته اند و به صفحه ای مات خیره شده و هر لحظه بایستی فشار فکری واقعا طاقت فرسایی را تحمل کنند؟ براستی کدامیک مهم تر است خلبان یا کنترلر؟ خلبان بدون کنترل مانند کوری می ماند که مسئولیت جان حداقل 100 نفر را بر عهده دارد.حالا کنترلری که 5 هواپیما را روی اسکوپ دارد چه حقوقی باید دریافت کند؟
    به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
    #2 ارسال شده در تاريخ July 7th, 2011 در ساعت 14:27:06

  4. The Following 6 Users Say Thank You to thunderbolt For This Useful Post:

    arra (July 7th, 2011), ATR72 (July 7th, 2011), controller (July 18th, 2011), m.ATC (July 7th, 2011), Mohammadme (July 7th, 2011), pejmanmhatc (July 9th, 2011)

  5. m.ATC ?????? ??
    m.ATC
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    July 2011
    center
    2
    تعداد تشکر : 5
    Thanked 6 Times in 2 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    نمیتوان صریح گفت شغل مراقبت حتی از خلبانی هم دشوار تر است هر چند فشار روحی و روانی که به کنترلر رادار وارد میشود غیر قابل توصیف است
    که شاید تنها با مسئولیت همان خلبانی که کنترلر با او در ارتباط است قابل مقایسه باشد
    ولی این کم لطفی برخی دوستان است که از رسیدن مراقبت پرواز به جایگاه واقعی خود در ایران جلوگیری میکنند
    ?????? ???? m.ATC : July 7th, 2011 ?? ???? 20:47:29
    #3 ارسال شده در تاريخ July 7th, 2011 در ساعت 18:44:01

  6. The Following 4 Users Say Thank You to m.ATC For This Useful Post:

    controller (July 18th, 2011), Mohammadme (July 7th, 2011), pejmanmhatc (July 9th, 2011), SKY MAN (July 7th, 2011)

  7. thunderbolt ?????? ??
    thunderbolt

    هوانورد فعال-سرهنگ
    April 2011
    OISS
    1,134
    تعداد تشکر : 1,278
    Thanked 3,973 Times in 1,032 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    منظور من سختی کار به تنهایی نیست. شما اگر به مسئولیت یک کنترلر نگاه کنید میبینید که مسئولیتی فراتر از یک خلبان دارد,چرا که کنترلر بایستی بر اسکوپ تمرکز کرد و ممکن است در آن واحد مسئولیت چند ترافیک را بر عهده بگیرد.در ثانی مگر سازمان هوانوردی تشک کشتی است که زور و قدرت تعیین کننده باشد.اگر دید یک مدیر نسبت به زیردستانش اینگونه است واقعا جای تاسف دارد.
    به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
    #4 ارسال شده در تاريخ July 7th, 2011 در ساعت 21:12:59

  8. The Following 3 Users Say Thank You to thunderbolt For This Useful Post:

    controller (July 18th, 2011), m.ATC (July 7th, 2011), pejmanmhatc (July 9th, 2011)

  9. Yasser_Maximus ?????? ??
    Yasser_Maximus

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    November 2010
    THR/OIII
    1,224
    تعداد تشکر : 866
    Thanked 5,152 Times in 1,140 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 10

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    اگر به خاطر کنترلر ها ی زحمتکش نبود معلوم نبود آیا الان هواپیمای سالم تو این مملکت بود یا نه و معلوم نبود روزانه شاهد چند سانحه ی دلخراش بودیم.
    واقعاً که شرم آوره

    با آسمان بگویید احوال آب چشمم


    میل خزیدن نیست بغض است مرا پرواز
    #5 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2011 در ساعت 00:59:54

  10. The Following User Says Thank You to Yasser_Maximus For This Useful Post:

    pejmanmhatc (July 9th, 2011)

  11. pejmanmhatc ?????? ??
    pejmanmhatc

    مدیر انجمن مراقبت پرواز
    January 2011
    ایران
    181
    تعداد تشکر : 1,417
    Thanked 944 Times in 176 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    لطفا سری به این وبلاگ هم بزنید و نظرات همکاران دیگمو مطالعه بفرمایید !!!! جالبه !!

    http://airportelectronic.blogfa.com
    ?????? ???? pejmanmhatc : July 10th, 2011 ?? ???? 00:05:49
    #6 ارسال شده در تاريخ July 9th, 2011 در ساعت 23:53:17

  12. controller ?????? ??
    controller
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    January 2011
    ایران
    12
    تعداد تشکر : 42
    Thanked 21 Times in 7 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    کنترلرهای قدیمی تر واسه ما جوونترها تعریف کرده اند که چطور تحصن واحد ایمنی زمینی باعث شد حق ریتینگ مراقبت پرواز رو که زمان خودش مبلغ قابل قبولی بود رو حذف کنند!
    #7 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2011 در ساعت 21:05:01

  13. controller ?????? ??
    controller
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    January 2011
    ایران
    12
    تعداد تشکر : 42
    Thanked 21 Times in 7 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    ذیل مطلبی که در مورد جدا شدن سرویس مراقبت از فرودگاهها در هند نوشته بودید عرض کردم این طرح برای ایران هم میتونه مفید باشه ولی دوست نداشتم به دلایلش که موضوعی درون سازمانیه اشاره کنم ولی مثل اینکه دوستان در مورد حفظ حرمت همکاران با من هم عقیده نیستند!!
    #8 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2011 در ساعت 21:08:48

  14. controller ?????? ??
    controller
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    January 2011
    ایران
    12
    تعداد تشکر : 42
    Thanked 21 Times in 7 Posts

    ??? ??? پاسخ: شما قضاوت کنید که چرا کنترلر به حق خود نمی رسد ....

    جالبتر از وبلاگی که آقای pejmanmhatc معرفی کردن وبلاگیه که من لینکش رو می ذارم. چه میشه گفت غیر از اظهار تاسف!!
    http://caoclub.blogfa.com/
    #9 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2011 در ساعت 21:25:30

  15. The Following User Says Thank You to controller For This Useful Post:

    pejmanmhatc (July 19th, 2011)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0