برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. sfaiazy ?????? ??
    sfaiazy
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    January 2011
    اهواز
    444
    تعداد تشکر : 1,376
    Thanked 2,079 Times in 423 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? ايرباس 1000-350 دوربرد در اواسط سال 2017 به بازار عرضه مي شود

    شركت هواپيماسازي ايرباس اعلام كرد: به دليل انجام برخي تغييرات اساسي در موتورهاي ايرباس 1000-350 دوربرد، تحويل اين هواپيما تا اواسط سال 2017 ميلادي به تعويق خواهد افتاد.

    به گزارش رويترز، موتورهاي كنوني اين هواپيما نيرويي در حدود 93 هزار پوند توليد مي كنند كه قرار است با انجام تغييرات لازم، اين ميزان به 97 هزار پوند افزايش يابد.

    بر اساس اين گزارش، در همين راستا تحويل ايرباس 800-350 دوربرد نيز تا اواسط سال 2016 ميلادي به تعويق خواهد افتاد.

    اين در حالي است كه با توجه به عرضه زودتر بوئينگ 300-777 دوربرد به بازار، ايرباس براي تقويت موتورهاي ايرباس 1000-350 و تحويل به موقع آن به شركت هاي هواپيمايي شديدا تحت فشار قرار دارد.

    در اين گزارش آمده است: تقويت موتورهاي ايرباس 350 دوربرد موجب خواهد شد برد اين هواپيما با داشتن 350 مسافر يا چهار و نيم تن بار بيشتر، تا 400 مايل ديگر افزايش يابد.

    حداكثر وزن اين هواپيما در زمان برخاست 298 تن است كه با تقويت موتورها، اين ميزان به 308 تن افزايش خواهد يافت. ناگفته نماند تقويت موتورهاي هواپيما، قيمت آن را تا 9 ميليون دلار ديگر افزايش خواهد داد.

    اين گزارش حاكي است: در بال هاي هواپيما تغييرات عمده اي ايجاد نخواهد شد و صرفا شكل آنها اندكي تغيير خواهد يافت. شركت موتورسازي رولزرويس نيز همچنان به طور انحصاري توليد موتورهاي اين هواپيما را بر عهده خواهد داشت.

    كارشناسان معتقدند با توجه به اين كه ايرباس تلاش دارد ايرباس 320 نئو را تا سال 2015 به بازار عرضه نمايد، در نظر گرفتن دو سال زمان بيشتر براي تحويل ايرباس 1000-350، موجب خواهد شد متخصصان ايرباس با خيالي آسوده تر اين هواپيما را تقويت نمايند.

    به رغم اين كه جت دوربرد 300-777 شركت هواپيماسازي بوئينگ در مقايسه با ايرباس 1000-350 داراي 15 صندلي بيشتر است، اما در يك پرواز چهار هزار مايلي، مصرف سوخت ايرباس 350 دوربرد در مقايسه با جت دوربرد بوئينگ، در حدود 25 درصد كمتر است. از طرفي، در اين شرايط، ايرباس 350 مي تواند 600 مايل بيشتر بپيمايد.

    ايرباس و بوئينگ هر دو از غول هاي بي رقيب صنعت هواپيماسازي به شمار مي روند، اما محبوبيت و فروش هواپيماهاي ايرباس اندكي بيشتر از رقيب آمريكايي است.



    http://www.airport.ir/DesktopModules...ersion=Staging
    #1 ارسال شده در تاريخ July 16th, 2011 در ساعت 16:42:51

  2. The Following 6 Users Say Thank You to sfaiazy For This Useful Post:

    IR Blue SKY (July 16th, 2011), Mahan (July 16th, 2011), Mohammadme (July 16th, 2011), orasess (July 16th, 2011), Persian Bird (July 16th, 2011), سجیل (January 28th, 2017)

??????? ?????

  1. ????: 12
    ????? ?????: March 5th, 2012, 10:29:24
  2. نیروی دفاعی اسرائیل (idf): ایران 1000 موشک بالستیک تولید می کند
    ???? سبحان ?? ????? سامانه موشک های بالستیک
    ????: 0
    ????? ?????: May 19th, 2009, 09:39:01

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0