برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. salark ?????? ??
    salark
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2011
    karaj
    7
    تعداد تشکر : 9
    Thanked 11 Times in 5 Posts

    Post شرایط اضطراری در پرواز

    1. Front Tuck : جمع شدگی لبه ی حمله ی بال به دلیل سرعت زیاد.
    Recovery : کم کردن سرعت.

    2. Asymmetric Tuck : جمع شدگی یک طرف بال به دلیل Turbulence.
    Recovery : اول برای جلوگیری از چرخش CG و Brake سمتی که جمع نشده.
    دوم با Brake سمتی که جمع شده پمپ می کنیم تا باز شود.
    سوم برای جلوگیری از شیرجه Brake هر دو طرف را پایین می کشیم.

    3. Spin : گردش نا متقارن بال حول محور Yaw.
    Recovery : رها کردن Brake ها به این دلیل که در این شرایط فرمان دادن به بال اوضاع را خراب تر می کند.
    #1 ارسال شده در تاريخ August 14th, 2011 در ساعت 02:49:37

  2. The Following 4 Users Say Thank You to salark For This Useful Post:

    arra (August 14th, 2011), Dream Bird (August 14th, 2011), jahromparvaz (February 2nd, 2012), sepide98 (September 14th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0