برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 4 1234 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 34
dqw
  1. barbod ?????? ??
    barbod
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    February 2011
    tehran
    11
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 38 Times in 11 Posts

    فلش_جدید مکانیک یا اویونیک

    با سلام طبق تحقیقاتی که کردم تقریبا در اکثر ایرلانها مکانیکها با اویونیک مشکلاتی رو دارند بقول معروف کرکری دارند به نظر شما الویت پوزیشن با مکانیک یا اویونیک
    #1 ارسال شده در تاريخ August 15th, 2011 در ساعت 18:37:03

  2. The Following User Says Thank You to barbod For This Useful Post:

    reza dezfuli (August 16th, 2011)

  3. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    شک نکنید که از لحاظ کلاس کاری و جایگاه شغلی اویونیک بالاتر از مکانیک هست. در حین تحصیل هم دروسی که اویونیک ها می خونند بسیار سخت تر از دروس مکانیک ها هست.کار اویونیک ها هم نسبت به مکانیک آسون تره . . .
    در ضمن این رو هم می دونید که توی هر پرواز باید یه نفر مکانیک باشه و یه نفر اویونیک (البته کسانی که کار بلد هستند رو تو پرواز می فرستند). تقریبا 1 ماه پیش داشتم با ام دی ایران ایر تور از مشهد می اومدم تهران که از مهماندار پرسیدم که آیا این پرواز مکانیک و اویونیک داره؟ ایشون گفتن که تا چند وقت پیش یه نفر مکانیک و یه نفر اویونیک تو هر پرواز بود اما چند وقتی هست که تو پرواز فقط اویونیک پرواز میاد (به دلیل اینکه مکانیک پرواز،داخل پرواز کارایی آنچنانی نداره) . . . از کارهای زمینی شون هم نمی گم، چون کار مکانیک ها خیلی سخت تره . . .
    درسته تا حدودی با هم کرکری دارند (البته شوخی و به توهین و نزاع کشیده نمی شه) . . . مثلا مکانیک ها به اویونیک ها می گن کارتون انقدر سخته یه وقت النگوتون نشکنه . . . (چون سنگین ترین وسیله ای که اویونیک ها بلند می کنند یه دونه مولتی متر هست اما می کانیک ها باید بدوند زیر پرواز، چرخ ها رو عوض کنند و . . .


    #2 ارسال شده در تاريخ August 15th, 2011 در ساعت 19:14:48

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    ashkan154 (August 17th, 2011), IR Blue SKY (August 18th, 2011), IRIAF-TFB4 (August 15th, 2011), reza dezfuli (August 16th, 2011), saadatpour (April 21st, 2012)

  5. ashkan154 ?????? ??
    ashkan154
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    February 2011
    ایران
    310
    تعداد تشکر : 565
    Thanked 894 Times in 271 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    نه نه نه کار بچه های ماه اویونیک بیشتر فکری هست و کار فکری همیشه از کار عملی سخت تره...
    هر مطلب علمی که من مینویسم منبعش خودم هستم مگر اینکه منبع موضوع را معلوم کنم

    اگر از هر مطلب علمی از هر منبعی چیزی یاد گرفتی
    مطمئن باش اون قدر ارزش داره که بابتش تشکر کنی
    و خداوند دکمه تشکر را افرید تا کسی پست اضافه نزند
    #3 ارسال شده در تاريخ August 17th, 2011 در ساعت 20:41:21

  6. The Following User Says Thank You to ashkan154 For This Useful Post:

    Mohammadme (August 17th, 2011)

  7. ashkan154 ?????? ??
    ashkan154
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    February 2011
    ایران
    310
    تعداد تشکر : 565
    Thanked 894 Times in 271 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    این مطلبو الان یادم اومد
    نمی دونم چرا همه فکر می کنن که سنگین وسیله ای که بچه های اویونیک بلند می کنن مولتی متر هست
    نه این طور نیست
    یکی دیگر از وسایل سنگین که بچه های اویونیک استفاده می کنند .و می شود جزء وسایل اندازه گیری طبقه بندی می شود اسیلوسکپ است که وزنی حدود 5 کیلوگرم دارد که واقعا در موقع حمل ونقلش سنگین است و اذیت می کنه
    هر مطلب علمی که من مینویسم منبعش خودم هستم مگر اینکه منبع موضوع را معلوم کنم

    اگر از هر مطلب علمی از هر منبعی چیزی یاد گرفتی
    مطمئن باش اون قدر ارزش داره که بابتش تشکر کنی
    و خداوند دکمه تشکر را افرید تا کسی پست اضافه نزند
    #4 ارسال شده در تاريخ August 17th, 2011 در ساعت 23:05:38

  8. The Following 2 Users Say Thank You to ashkan154 For This Useful Post:

    Mohammadme (August 17th, 2011), sinamopla (August 6th, 2012)

  9. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    درسته ولی در کل سختیه کار مکانیک بسیار بیشتر از اویونیک هست.


    #5 ارسال شده در تاريخ August 17th, 2011 در ساعت 23:44:33

  10. The Following 4 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    AKHTARPOOR (December 16th, 2013), Captain Mostafavi (August 27th, 2012), IR Blue SKY (August 18th, 2011), YASHAR A&P (August 20th, 2011)

  11. pointer ?????? ??
    pointer
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    April 2011
    تهران
    9
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 29 Times in 8 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    ??? ??? ????? ???? ???? barbod ????? ??? ??
    با سلام طبق تحقیقاتی که کردم تقریبا در اکثر ایرلانها مکانیکها با اویونیک مشکلاتی رو دارند بقول معروف کرکری دارند به نظر شما الویت پوزیشن با مکانیک یا اویونیک
    کار اویونیک اسانتر از مکانیک ولی از لحاظ رده شغلی و پیشرفت مکانیک بالاتره با سند عرض میکنم مثلن رییس آشیانه رییس بخش مهندسی هواپیما یا سر شیفت خط پرواز از افراد مکانیک هستند که حتی سرشیفت اویونیک زیر نظر سرشیفت مکانیک است چون خودم در ایران ایر بودم عرض میکنم که در ایرلاین های دیگم همین جوری.کلن ردههای بالا در بخش مهندسی از افراد مکانیک هستند که به کل سیستم هواپیما اشراف دارن اگه باز سوالی بود در خدمت هستم
    #6 ارسال شده در تاريخ August 19th, 2011 در ساعت 03:45:58

  12. The Following 5 Users Say Thank You to pointer For This Useful Post:

    AKHTARPOOR (December 16th, 2013), bozorg2011 (August 19th, 2011), Captain Mostafavi (August 27th, 2012), Iran sky (August 19th, 2011), YASHAR A&P (August 20th, 2011)

  13. Iran sky ?????? ??
    Iran sky

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2011
    TEHRAN
    99
    تعداد تشکر : 225
    Thanked 369 Times in 96 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    ??? ??? ????? ???? ???? pointer ????? ??? ??
    کار اویونیک اسانتر از مکانیک ولی از لحاظ رده شغلی و پیشرفت مکانیک بالاتره با سند عرض میکنم مثلن رییس آشیانه رییس بخش مهندسی هواپیما یا سر شیفت خط پرواز از افراد مکانیک هستند که حتی سرشیفت اویونیک زیر نظر سرشیفت مکانیک است چون خودم در ایران ایر بودم عرض میکنم که در ایرلاین های دیگم همین جوری.کلن ردههای بالا در بخش مهندسی از افراد مکانیک هستند که به کل سیستم هواپیما اشراف دارن اگه باز سوالی بود در خدمت هستم
    من اضافه کنم که کسی که هواپیما را run up , release می کند مکانیک است
    #7 ارسال شده در تاريخ August 19th, 2011 در ساعت 09:55:31

  14. The Following 4 Users Say Thank You to Iran sky For This Useful Post:

    AKHTARPOOR (December 16th, 2013), Captain Mostafavi (August 27th, 2012), saadatpour (April 21st, 2012), YASHAR A&P (August 19th, 2011)

  15. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    ولی تا اونجایی که من می دونم برای انتخاب سر شیفت یک نفر اویونیک می ذارند و یک نفر مکانیک (در حال حاضر و همین الان تو ایران ایر اینجوریه)


    #8 ارسال شده در تاريخ August 19th, 2011 در ساعت 15:13:31

  16. The Following User Says Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    IR Blue SKY (August 19th, 2011)

  17. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    دوستانی که مگن اویونیک یا مکانیک
    موقعی که بحث تایپ گرفتن میشه مکانیکا ردیفن و بقولی کارشون با کل هواپیماست وعمده کار اویونیکی ها کاکپیت هستشو بس
    در ضمن برای اطلاع شما دوستان که میفرمایید با ام دی ایران ایر تور اومدید و خبری از مکانیک پرواز نبود .به این دلیله که اکثر کرو پروازی توپولفی یا ایرباسی بودن که یا از کار برکنار شدن یا رفتن ایران ایر .بعدشم اصولا" ام دی هواپیمایی هستش که در مسیر هایی نظیر تهران مشهد زیاد نیاز به مکانیک پرواز نداره وکلا" روی زمین رفع ایراد میشه وبلعکس نیاز زیادی به نفر اویونیکی داره


    در کل یک هواپیمای زنده به هردوی اینها نیاز داره و بیشتر از همه به مکانیک که نبود انها به منزله خوابیدن هواپیماست


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #9 ارسال شده در تاريخ August 19th, 2011 در ساعت 15:21:57

  18. The Following 5 Users Say Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (August 27th, 2012), IR Blue SKY (August 19th, 2011), Mohammadme (January 31st, 2012), mona (August 19th, 2011), saadatpour (April 21st, 2012)

  19. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: مکانیک یا اویونیک

    mohammad me عزیز این بحث بیشتر در ایران ایر مرسومه چون کل کل بازی در حد اعلا در اونجا یافت میشه
    مثلا" همین بنده خدایی که در پرواز727 ارومیه به عنوان فلایت مکانیک بود 15 20 سال سابقه کار داشت وسر شیفت بود
    در حالی که در ماهان برای یک پرواز تهران تا کوالالامپور یا تایلند یه فرد 4 یا 5 سال سابقه دار (البته با تایپو متعلقات عرض میکنم)به عنوان فلایت مکانیک قرار داره و اینقدر هم خبر از زیراب زنیو کل کل بازی نیست


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #10 ارسال شده در تاريخ August 19th, 2011 در ساعت 15:27:07

  20. The Following 3 Users Say Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    IR Blue SKY (August 19th, 2011), Mohammadme (August 19th, 2011), mona (August 19th, 2011)

???? 1 ?? 4 1234 ??????????

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0