برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 13
dqw
  1. m-z ?????? ??
    m-z
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    July 2011
    shz-bnd
    56
    تعداد تشکر : 115
    Thanked 131 Times in 39 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    new_1 درد دل خلبان زن ایرانی

    سمیرا نوروزی" ‪۲۱‬ساله که گواهینامه خلبانی خود را از کشور فیلیپین دریافت کرده، آماده خدمت به کشور در صنعت هوانوردی است.
    این خلبان زن ایرانی با‪ ۲۲ ‬ساعت پرواز، حدود سه سال است که به عنوان خلبان شخصی و بازرگانی وارد صنعت هواپیمایی شده است.
    سمیرا، گواهینامه خلبانی بازرگانی ‪(Commercial Pilot Licence) CPL‬را در سال ‪۲۰۰۵‬ میلادی از کشور فیلیپین دریافت کرد.
    هواپیمای کشوری در سال ‪۲۰۰۶‬میلادی، این گواهینامه را باعنوان خلبانی بازرگانی و اینسترومنت (پرواز با آلات دقیق هواپیما) مورد تایید قرار داد.
    سمیرا البته اینسترومنت (‪ (IR‬خود را در سال ‪۲۰۰۵‬میلادی در کشور فیلیپین دریافت کرده بود.
    سمیرا می‌گوید: در ‪۱۲‬سالگی، پریدن با گلایدر را تجربه کردم و در سال ‪۱۳۸۴‬فوق دیپلم هوانوردی خود را از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران گرفتم.
    وی در عین حال که در ایران تحصیل می‌کرد، پرواز با گلایدر (‪ ۱۵۰‬سورت) وهواپیمای فوق سبک الترالایت (‪ ۱۰‬ساعت) را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.
    سمیرا در‪ ۱۳‬ماه اقامتش در فیلیپین نیز خلبانی با هواپیماهای پایپر ‪۱۴۰‬ (‪ ۵۰‬ساعت)، سسنا ‪۱۴۰) ۱۷۲‬ساعت) و بارون ‪۱۰) ۵۵‬ساعت) را با موفقیت پشت سر گذاشت.
    این دختر خلبان ایرانی می‌گوید که از سال ‪۱۳۸۵‬برای کار به شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان ایر، چابهار، کیش ایر و شرکت نفت مراجعه کرده ولی تاکنون در صنعت هوانوردی کشور بکار گرفته نشده است.
    سمیرا نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این شرکت‌ها عضو اتحادیه "یاتا" هستند، بر همین اساس نمی‌توانند از پذیرش خلبان زن خودداری کنند.
    وی گفت: آنان برغم اینکه مدارکم هیچگونه نقصی نداشت، نه تنها به عنوان خلبان بلکه حتی به عنوان کمک خلبان هم مرا نپذیرفتند.
    وی افزود: چرا در ایران که در بسیاری از رشته‌های خاص، زنان و مردان پا به پای هم کار می‌کنند در صنعت هوانوردی به عنوان خلبان و یا کمک خلبان از ورود زن جلوگیری می‌شود؟
    وی گفت: در حالی که در کشورمان به زنان به عنوان خلبان اعتماد ندارند، در کشور- های دیگراز خلبان و کمک خلبان زن استفاده می‌شود و این موضوع جدیدی هم نیست.
    نوروزی افزود: چون رشته خلبانی در سال‌های اخیر در ایران بخصوص در میان زنان، طرفداران زیادی پیداکرده، به همین خاطر آموزشگاه‌های خلبانی تاسیس و اقدام به پذیرش خلبانان دختر و پسر شده است.
    وی گفت: بسیاری ازاین خلبانان برغم صرف هزینه‌های زیاد، پس از فارغ التحصیلی بدون کار می‌مانند، اما اغلب پسران دانش آموخته دراین آموزشگاه‌ها در صنعت هوانوردی جذب بازار کار می‌شوند.
    وی اظهارداشت: در حالی که درکشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی شرایط استخدام را آسانتر می‌گیرند، درایران اولویت‌ها را به خلبانان بازنشسته نیروی هوایی، روس، ترک، بلغار و اگر جایی ماند برای استخدام به پسران می‌دهند و در این میان خلبانان زن بدون کار می‌مانند.
    وی گفت: من باوجودآمادگی کامل و برغم نیاز کشورمان به خلبان، پس از چهارده ماه جست وجو و پیگیری مستمر هنوزنتوانسته‌ام پاسخ روشنی دریافت کنم.
    نوروزی افزود: اگرقرارنبود دولت برای فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌های خلبانی بازار کار فراهم کند، چرا نسبت به اجازه جذب دانشجو وبخصوص دختران در این آموزشگاه‌ ها موافقت کرده است؟
    محمود نوروزی پدراین بانوی خلبان نیزگفت: سمیرا پس از اخذ گواهینامه گلایدر، گواهینامه خلبانی هواپیمای فوق سبک را نیز دریافت کرد.
    وی اظهارداشت: به‌دلیل کمبود هواپیماهای آموزشی در ایران، سمیرا پس از اخذ گواهینامه کاردانی در رشته هوانوردی، برای انجام پروازها به کشور فیلیپین مسافرت کرد و با موفقیت همه مراحل خلبانی را گذراند.
    وی گفت: در طول چهارده ماه حضور سمیرا در ایران با مراجعه به جاهای مختلف از جمله ایران ایر، برغم امتحان و قبولی نه تنها از پذیرش دخترم جلوگیری کردند، حتی کسی حاضرنشد در این خصوص پاسخی بدهد.
    وی گفت: نباید با یکسری برخوردهای سلیقه‌ای جوانان را سرخورده و ناامید کرد.
    مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز دراین مورد طی نمابری پاسخ داد: "درخصوص درخواست خانم سمیرا نوروزی قابل ذکر است که نامبرده براساس ضوابط جاری ومدارک مورد لزوم درآزمون ورودی شرکت نموده و نیز موفق شده است."
    "جبار فرجی" در ادامه توضیحات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکزاستان تهران، افزود: " با عنایت به ساختارسازمانی "هما" و کادر پروازی مورد نیاز عملیات، مشابه ایشان تعداد دیگری از داوطلبان هستند که مراحل آزمون ورودی را با موفقیت طی نموده، معهذا به لحاظ سازمان فعلی در اولویت بعدی جذب داوطلب قرارگرفته‌اند." فرجی اعلام کرد: "در صورت عدم تکمیل پذیرش دانشجوی خلبانی، به ترتیب شرایط ملحوظ شده ازاولویت‌های بعدی منجمله مشارالیها به‌منظور جذب داوطلب استفاده خواهد شد."
    #1 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 14:07:35

  2. The Following 11 Users Say Thank You to m-z For This Useful Post:

    abasza (September 8th, 2011), att89 (September 8th, 2011), bahareh@ghasemi (September 27th, 2011), Dream Bird (September 13th, 2011), IR Blue SKY (September 8th, 2011), leader (September 8th, 2011), Mohammadme (September 8th, 2011), mohammadnt (September 8th, 2011), pejmanmhatc (September 13th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011), Pilot96 (September 12th, 2011)

  3. abasza ?????? ??
    abasza
    هوانورد فعال-سرگرد
    August 2010
    استان اصفهان
    578
    تعداد تشکر : 828
    Thanked 2,310 Times in 539 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    سلام
    سوالی که برای من پیش اومده اینکه ایشون چرا به شرکتهای غیر ایرانی رزومه نفرستاده .حداقل در قاره آسیا هزاران شرکت باربری و هوایی توریستی هست که ساعات پرواز بالا میبره.
    کمی همت رمز موفقیت است
    أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيَّ الْقَيُّومَ بَدِيعَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ
    ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ وَ أَسْأَلُهُ أَنْ يَتُوبَ عَلَي
    #2 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 14:18:46

  4. The Following 4 Users Say Thank You to abasza For This Useful Post:

    Dream Bird (September 13th, 2011), Mohammadme (September 8th, 2011), mohammadnt (September 8th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011)

  5. mehransalmani ?????? ??
    mehransalmani
    هوانورد فعال-سروان
    April 2011
    تهران
    232
    تعداد تشکر : 667
    Thanked 919 Times in 239 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    باید به پشتکار این خانم تحسین کرد و آرزوی طول عمر برای خودشون و خانوادشون میکنم ... انشاالله به زودی به طور کامل مشغول به کار و به ارزوشون برسن... در آخر هم اگر قبول نکردن به نظر من بره کشور های خارجی برای خلبانی قدر زحمات را بیشتر میدونند.
    ?????? ???? mehransalmani : September 8th, 2011 ?? ???? 14:24:28
    I am the eagle, I live in high country,
    In rocky cathedrals that reach to the sky,
    I am the hawk and there's blood on my feathers,
    But time is still turning, they soon will be dry,
    And all those who see me, and all who believe in me,
    Share in the freedom I feel when I fly!

    #3 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 14:23:21

  6. The Following 6 Users Say Thank You to mehransalmani For This Useful Post:

    abasza (September 8th, 2011), Dream Bird (September 13th, 2011), leader (September 8th, 2011), mohammadnt (September 8th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011)

  7. leader ?????? ??
    leader
    اخراج دائم
    August 2010
    تهران
    247
    تعداد تشکر : 1,489
    Thanked 529 Times in 188 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    1 خواهش می کنم حذف نکنید .

    2 این حرف فقط حرف بنده نیست حرف یک تیم تحقیقاتی ست .

    3 هر کس که بره خارج از ایران تحصیل کنه برگرده ایران واقعا به خودش ناسزا میگه

    می دونم اگه حذف هم نشه می تنویسید نمی دونم خدمت کردن به مردمه و از این حرف های الکی

    ولی من خودم دیدم هم سطح مدارس و دانشگاه های اینجا رو با خارج از اینجا

    بنده خودم تیم تحقیقاتیم رو وقتی سال سوم دبیرستان بودم تشکیل دادم

    اون موقع رفتیم آموزش و پرورش مدیر آموزش و پرورش منطقه هر چی از دهنش در اومد گفت نمی دونم مگه دولت چی به ما میده شما ... ها مگه علاف هستید بشینید مثل همه بچه ها درس بخونید

    اما یکی از دوستام که بعد از تشکیل گروه به سوئد رفت گفت

    وقتی اینجا به مدیر مدرسه پیشنهاد دادم خودش بدون هیچ گونه شرط و ... اختیار استفاده از آزمایشگاه و کتابخانه و سایت کامپیوتر رو به گروه داد .

    حالا اگه واقعا انصاف دارید بذارید همه این پست بنده رو ببینن .

    #4 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 14:28:49

  8. The Following 12 Users Say Thank You to leader For This Useful Post:

    abasza (September 8th, 2011), bahareh@ghasemi (September 27th, 2011), Dream Bird (September 13th, 2011), m-z (September 8th, 2011), mehransalmani (September 8th, 2011), mohammadnt (September 8th, 2011), pejmanmhatc (September 13th, 2011), Persian Bird (September 10th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011), Pilot96 (September 12th, 2011), sep7per (September 8th, 2011)

  9. m-z ?????? ??
    m-z
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    July 2011
    shz-bnd
    56
    تعداد تشکر : 115
    Thanked 131 Times in 39 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    حیف است همیچین افرادی را داریم ولی کسی قدر آنها را نمیداند
    #5 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 14:36:07

  10. The Following 3 Users Say Thank You to m-z For This Useful Post:

    leader (September 8th, 2011), mehransalmani (September 8th, 2011), mohammadnt (September 8th, 2011)

  11. leader ?????? ??
    leader
    اخراج دائم
    August 2010
    تهران
    247
    تعداد تشکر : 1,489
    Thanked 529 Times in 188 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    دوستان عزیز خوبه بدونید که این خانم خیلی شانس داره که داره کار میکنه. بنده دوره آموزش ppl خودم رو در آموزشگاه معراج گذراندم. هیچ کاری که نمی کنم هیچ دارم با مدرکی که

    از موسسه فنی تهران (تعمیرات لپ تاپ)گرفتم کار میکنم . اونم تو یک شرکتی که هیچ قطعه ای نداره برای درست کردن لپ تاپ ها مجبوریم از قطعات دست دوم استفاده کنیم یا انقدر با قطعه ور بریم تا درست شه .

    قسمت آبی ربط زیادی نداشت
    ?????? ???? leader : September 8th, 2011 ?? ???? 19:46:49
    #6 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 19:44:06

  12. IR Blue SKY ?????? ??
    IR Blue SKY
    اخراج از سايت
    September 2010
    3,562
    تعداد تشکر : 22,373
    Thanked 25,079 Times in 3,710 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 11

    new_2 پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    ??? ??? ????? ???? ???? m-z ????? ??? ??
    سمیرا نوروزی" ‪۲۱‬ساله که گواهینامه خلبانی خود را از کشور فیلیپین دریافت کرده، آماده خدمت به کشور در صنعت هوانوردی است.
    این خلبان زن ایرانی با‪ ۲۲ ‬ساعت پرواز، حدود سه سال است که به عنوان خلبان شخصی و بازرگانی وارد صنعت هواپیمایی شده است.

    این دختر خلبان ایرانی می‌گوید که از سال ‪۱۳۸۵‬برای کار به شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان ایر، چابهار، کیش ایر و شرکت نفت مراجعه کرده ولی تاکنون در صنعت هوانوردی کشور بکار گرفته نشده است.
    سمیرا نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این شرکت‌ها عضو اتحادیه "یاتا" هستند، بر همین اساس نمی‌توانند از پذیرش خلبان زن خودداری کنند.
    وی گفت: آنان برغم اینکه مدارکم هیچگونه نقصی نداشت، نه تنها به عنوان خلبان بلکه حتی به عنوان کمک خلبان هم مرا نپذیرفتند.
    وی افزود: چرا در ایران که در بسیاری از رشته‌های خاص، زنان و مردان پا به پای هم کار می‌کنند در صنعت هوانوردی به عنوان خلبان و یا کمک خلبان از ورود زن جلوگیری می‌شود؟
    وی گفت: در حالی که در کشورمان به زنان به عنوان خلبان اعتماد ندارند، در کشور- های دیگراز خلبان و کمک خلبان زن استفاده می‌شود و این موضوع جدیدی هم نیست.
    وی اظهارداشت: در حالی که درکشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی شرایط استخدام را آسانتر می‌گیرند، درایران اولویت‌ها را به خلبانان بازنشسته نیروی هوایی، روس، ترک، بلغار و اگر جایی ماند برای استخدام به پسران می‌دهند و در این میان خلبانان زن بدون کار می‌مانند.
    نوروزی افزود: اگرقرارنبود دولت برای فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌های خلبانی بازار کار فراهم کند، چرا نسبت به اجازه جذب دانشجو وبخصوص دختران در این آموزشگاه‌ ها موافقت کرده است؟
    محمود نوروزی پدراین بانوی خلبان نیزگفت: سمیرا پس از اخذ گواهینامه گلایدر، گواهینامه خلبانی هواپیمای فوق سبک را نیز دریافت کرد.
    وی اظهارداشت: به‌دلیل کمبود هواپیماهای آموزشی در ایران، سمیرا پس از اخذ گواهینامه کاردانی در رشته هوانوردی، برای انجام پروازها به کشور فیلیپین مسافرت کرد و با موفقیت همه مراحل خلبانی را گذراند.
    وی گفت: در طول چهارده ماه حضور سمیرا در ایران با مراجعه به جاهای مختلف از جمله ایران ایر، برغم امتحان و قبولی نه تنها از پذیرش دخترم جلوگیری کردند، حتی کسی حاضرنشد در این خصوص پاسخی بدهد.
    وی گفت: نباید با یکسری برخوردهای سلیقه‌ای جوانان را سرخورده و ناامید کرد.
    سازمان یافته پاسخ به این مطلب را می نویسم.
    اولا تا جایی که اطلاع دارم در آتا ایر و ماهان کمک خلبانان خانم حضور دارند.(اگر اشتباه می کنم دوستان اصلاح کنند)

    در مورد عضویت در یاتا....این سازمان های بین المللی ساخته آمریکا همچون یاتا و ایکائو هر وقت تحریم های ظالمانه صنعت هوایی مسافری ایران را لغو کردند...آن وقت می توانند در این امور ایرلاین های ما دخالت کنند.

    در مورد تایید مدارک...بسیاری از آقایان هم همین مشکل را دارند....و در صف استخدام هستند.

    در مورد استخدام در دیگر کشورها.....باید عرض کنم در حدود دویست فروند هواپیمای مسافری در ایران وجود دارد که تعدادی هم فعال نیستند....با این تعداد توقع بالاییست اگر استخدام خلبان در ایران را با شرکت های صاحب نام مقایسه کنیم.

    عرض شود که آموزشگاه های خلبانی در ابتدا اعلام می کنند که تضمینی برای کار ندارند.و این امر در مورد آموزشگاه های خلبانی که اکثرا خصوصی هستند به دولت هیچ ربطی ندارد.

    و نکته آخر:
    هر هواپیما در ایران جدا از لحاظ قیمت و ارزش مادی....سرمایه ای ملی است که در صورت رخ دادن کوچکترین اتفاق برای آن ضمن از دست رفتن سرمایه انسانی ،این سرمایه ملی با ارزش که جایگزین کردن آن مستلزم صرف وقت است از بین می رود.
    به همین دلیل و به زبان ساده خلبان شدن در ایران گذشتن از هفت خان رستم است!
    #7 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 20:12:29

  13. The Following 6 Users Say Thank You to IR Blue SKY For This Useful Post:

    leader (September 8th, 2011), mahnia66 (September 10th, 2011), Mohammadme (September 8th, 2011), Persian Bird (September 10th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011), sd-787 (September 8th, 2011)

  14. leader ?????? ??
    leader
    اخراج دائم
    August 2010
    تهران
    247
    تعداد تشکر : 1,489
    Thanked 529 Times in 188 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    دوستان عزیز واقعا من در برایر ادب مدیران انجمن کم میارم

    واقعا انجمن داریم که تو دنیا تکه
    #8 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 20:29:36

  15. The Following 2 Users Say Thank You to leader For This Useful Post:

    IR Blue SKY (September 8th, 2011),
    Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    وی گفت: آنان برغم اینکه مدارکم هیچگونه نقصی نداشت، نه تنها به عنوان خلبان بلکه حتی به عنوان کمک خلبان هم مرا نپذیرفتند.
    جسارت نباشه، منظورم به این خانم هم نیست اما نمی دونم چرا هر کی (همه نه عده ی زیادی)خارج می ره (چه مرد چه زن)بر می گرده ایران فکر می کنه که چه خبر شده و همه چیز باید باب میلش پیش بره . فکر می کنم افراد بسیار زیادی داریم که از این خانم یا افراد دیگر (منظورم به شخص خاص نیست) بهتر باشند اما . . . مثال می زنم : همین الان توی ایران ایر حدود 20 نفر خلبان هستند که عده ای از همین 20 نفر از اونجا که شرکت نیازی به خلبان نداره مشغول کار مکانیک پرواز یا اویونیک پواز هستند. این افراد از لحاظ فنی بسیار از هواپیما سر در میارند حتی بیشتر از عده ای از خلبانان مشغول به حرفه ی خلبانی در همین شرکت (خدای نکرده جسارت به کسی نباشه، بدون قصد و غرض عرض می کنم) توی ماهان هم همچین افرادی هستند که خلبان هستند اما به علت عدم نیاز شرکت ماهان ایر به خلبان مشغول به کار مکانیک یا اویونیک باشند. فکر کنم این افراد نسبت به این خانم یا افراد از این دست اولویت داشته با شند.
    و بحث دوم اینکه یک شخص پس از فارغ التحصیلی باید ساعات زیادی را به عنوان کمک خلبان بگذراند و پس از پر کردن ساعات مخصوص و گذروندن تایپ خلبان میشه حالا چطور انتظار دارن که اول بسم الله خلبان بشند . . .

    وی گفت: بسیاری ازاین خلبانان برغم صرف هزینه‌های زیاد، پس از فارغ التحصیلی بدون کار می‌مانند، اما اغلب پسران دانش آموخته دراین آموزشگاه‌ها در صنعت هوانوردی جذب بازار کار می‌شوند.
    همین الان عده ی بسیار زیادی از فارغ التحصیلان مرد در رشته ی خلبانی بیکارند. یکی از افراد مطلع می گفت که به جرات می گم که الان در کشور بیش از 500 خلبان فارغ التحصیل بیکار داریم برای نمونه شما ببینید یه شرکت به صورت خیلی بی خبر و بدون اطلاع عمومی می خواد 2 تا کمک خلبان بگیره یه دفعه ای می بینی 200 نفر تو آزمون ورودی شرکت کردند.
    وی اظهارداشت: در حالی که درکشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی شرایط استخدام را آسانتر می‌گیرند، درایران اولویت‌ها را به خلبانان بازنشسته نیروی هوایی، روس، ترک، بلغار و اگر جایی ماند برای استخدام به پسران می‌دهند و در این میان خلبانان زن بدون کار می‌مانند.
    کاملا و کاملا با این قسمت موافقم.
    ?????? ???? Mohammadme : September 8th, 2011 ?? ???? 20:45:38


    #9 ارسال شده در تاريخ September 8th, 2011 در ساعت 20:43:31

  16. The Following 5 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    IR Blue SKY (September 8th, 2011), leader (September 17th, 2011), m-z (September 9th, 2011), Persian Tom Cat (September 8th, 2011), sd-787 (September 8th, 2011)

  17. sweet ?????? ??
    sweet
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    August 2011
    تهران
    209
    تعداد تشکر : 399
    Thanked 628 Times in 198 Posts

    ??? ??? پاسخ: درد دل خلبان زن ایرانی

    سمیرا نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این شرکت‌ها عضو اتحادیه "یاتا" هستند، بر همین اساس نمی‌توانند از پذیرش خلبان زن خودداری کنند.
    وی گفت: آنان برغم اینکه مدارکم هیچگونه نقصی نداشت، نه تنها به عنوان خلبان بلکه حتی به عنوان کمک خلبان هم مرا نپذیرفتند.
    وی افزود: چرا در ایران که در بسیاری از رشته‌های خاص، زنان و مردان پا به پای هم کار می‌کنند در صنعت هوانوردی به عنوان خلبان و یا کمک خلبان از ورود زن جلوگیری می‌شود؟
    وی گفت: در حالی که در کشورمان به زنان به عنوان خلبان اعتماد ندارند، در کشور- های دیگراز خلبان و کمک خلبان زن استفاده می‌شود و این موضوع جدیدی هم نیست.
    نوروزی افزود: چون رشته خلبانی در سال‌های اخیر در ایران بخصوص در میان زنان، طرفداران زیادی پیداکرده، به همین خاطر آموزشگاه‌های خلبانی تاسیس و اقدام به پذیرش خلبانان دختر و پسر شده است.
    عرضم به حضور انور دوستان گرامی که مشکل الان مشخص نشد بخاطر خانم بودن ایشون بوده؟ مدارکشو قبول نداشتن؟ یا اینکه گفتن کسان دیگری در اولویت استخدام قرار دارن؟ مشکل اصلی کجا بوده؟ بفرمایید بررسی کنیم.
    قلبم آسمان می شود به عشق آن روز که بودنم را معنا ببخشی... پرواز!!! مرا دریاب!
    خوشحال میشم تو وبلاگم نظر بدین!
    #10 ارسال شده در تاريخ September 11th, 2011 در ساعت 13:18:40

  18. The Following User Says Thank You to sweet For This Useful Post:

    leader (September 17th, 2011)

???? 1 ?? 2 12 ??????????

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0