برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 9 ?? 9
dqw
  1. saeidarchi ?????? ??
    saeidarchi
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    January 2010
    karaj
    28
    تعداد تشکر : 4
    Thanked 174 Times in 28 Posts

    new_news نظارت بر رفتار مهمانداران

    مدیر عامل شرکت ایران ایر در خصوص نحوه نظارت این شرکت بر رفتار مهمانداران گفت‌: اخیراً فرم ارزیابی داخل پرواز جهت ارزیابی از نحوه عملکرد مهمانداران، پذیرایی و سایر خدمات تهیه شده است و طی ۲ تا ۳ هفته دیگر این فرم‌ها در جیب جلوی صندلی هواپیما قرار می‌گیرد.
    به گزارش عصر امروز، فرهاد پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص نحوه نظارت ایران ایر بر رفتار مهمانداران اظهار داشت: تعداد مهمانداران ما حدود هزار نفر است و ممکن است برخی از این افراد علی‌رغم گذراندن تمام آموزش‌ها، به وظیفه خود به نحوی عمل نکنند.

    وی تصریح کرد: اگر ما بدانیم مهمانداری برخورد نامناسبی داشته و از این موضوع مطلع شویم، توسط سرپرستان هر کادری با آنها برخورد می‌کنیم.

    پرورش افزود: اخیراً نیز فرم ارزیابی داخل پرواز جهت ارزیابی از نحوه عملکرد مهمانداران، پذیرایی و سایر خدمات تجدید شده است و طی ۲ تا ۳ هفته دیگر این فرم‌ها در جیب جلوی صندلی هواپیما قرار می‌گیرد.

    مدیرعامل ایران ایر ادامه داد: همچنین برای این فرم‌ها کد رهگیری گذاشته شده تا اگر مسافران گله‌مندی از نحوه برخورد مهمانداران و سایر خدمات داشته باشند، اعلام کنند، بنابراین نحوه نظارت با اعمال این اقدامات تقویت شده است.

    پرورش خاطر نشان کرد: البته مهمانداران هواپیما از طریق واحد آموزش کابین، آموزش لازم را در خصوص وظایف خود می‌بینند و تأکید ما نیز بر این است که مهمانداران باید به وظیفه خود عمل کنند و اگر کسی قصوری در زمینه انجام وظایف خود داشته باشد و ما از این قصور مطلع شویم، حتماً با مقصر برخورد خواهیم کرد
    #1 ارسال شده در تاريخ October 8th, 2011 در ساعت 16:51:23

  2. The Following 9 Users Say Thank You to saeidarchi For This Useful Post:

    aseman_air (October 19th, 2011), aziz3545 (October 8th, 2011), carol (October 21st, 2011), IR Blue SKY (October 8th, 2011), mahnia66 (October 8th, 2011), mehransalmani (October 8th, 2011), pejmanmhatc (October 9th, 2011), ramita (April 19th, 2012), SKY MAN (October 8th, 2011)

  3. hbagheri ?????? ??
    hbagheri
    هوانورد عادی-استوار دوم
    January 2011
    تهران
    104
    تعداد تشکر : 526
    Thanked 603 Times in 106 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    متاسفانه همیشه با مهماندار برخورد میشه نه با مقصر اصلی.
    چند وقت پیش یه مسافر به همکار بنده گفت من 100 هزار تومان پول بلیط دادم آنوقت باید بشینم ردیف آخر. انگار بقیه 5 هزار تومان دادن.
    این منطق مسافر ایرانی است. البته بنده جسارت به همه مسافرین عزیز نمیکنم اکثر مسافران خوب و عالی هستند ولی اون اندک ...........
    پیش خودم گفتم این آقا اگه سفر خارجی بره و بلیط میلیونی بخره حتما باید بشینه رو پای خلبان!!!!!!!!!!!!!!!!
    آسمان زیباست....
    #2 ارسال شده در تاريخ October 8th, 2011 در ساعت 17:30:06

  4. The Following 26 Users Say Thank You to hbagheri For This Useful Post:

    A-2727 (October 19th, 2011), adkaton (October 15th, 2011), ams (October 21st, 2011), ANADOLU (February 29th, 2012), aseman_air (October 19th, 2011), att89 (October 9th, 2011), aziz3545 (October 8th, 2011), bozorg2011 (June 5th, 2013), carol (October 21st, 2011), dizel (November 4th, 2012), IR Blue SKY (October 8th, 2011), mahnia66 (October 8th, 2011), mehransalmani (October 8th, 2011), Mercury (April 29th, 2012), mirak_amir (October 8th, 2011), mitridat (November 5th, 2012), omid reza (October 21st, 2011), pejmanmhatc (October 9th, 2011), primavera (October 8th, 2011), ramita (April 19th, 2012), reza dezfuli (October 19th, 2011), roozbeh85 (February 29th, 2012), SKY MAN (October 8th, 2011), سردارتنها (November 3rd, 2012), فائزه ج (April 22nd, 2014), لیلا رستمی (February 12th, 2012)

  5. FA.Mahan ?????? ??
    FA.Mahan
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    February 2011
    تهران
    42
    تعداد تشکر : 43
    Thanked 383 Times in 43 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 6

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    امیدوارم در کنار نظارت بر رفتار مهمانداران ارایه خدمات به این عزیزان بیشتر بشه (‌به صورت منطقی)
    فرهنگسازی خوبی هم صورت بگیره در ضمینه مسافرت هوایی.
    باهات موافقم جناب باقری.
    یک وبلاگ برای اینکه با زندگی مهمانداران آشنا شویم
    دفترکاری به نام کابین هواپیما
    #3 ارسال شده در تاريخ October 19th, 2011 در ساعت 03:54:53

  6. The Following 7 Users Say Thank You to FA.Mahan For This Useful Post:

    aseman_air (October 19th, 2011), carol (October 21st, 2011), IR Blue SKY (October 19th, 2011), mehransalmani (November 6th, 2012), MeLoDY (October 19th, 2011), Mercury (April 29th, 2012), reza dezfuli (October 19th, 2011)

  7. modela ?????? ??
    modela
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2009
    univers/earth/islamic republic of iran
    427
    تعداد تشکر : 1,580
    Thanked 1,589 Times in 415 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    این بنده خداها رو باید نشان شجاعت بهشون داد به خدا اون سری بویینگ ام دی بو سو خته میومد مهماندار اومد فهمید که تو عقب هواپیما یه سیم داره میسوزه برق اون سیم که به چراغ بالای سر یه مسافر میرسیدو قطع کرد ببینید اینا با چه وضعی هر روز چند تا پرواز دارن روزی هم اقلا" یک حرف میشنون تهشم همهی تقصیرا گردن ایناست هیچ کی نمیگه بابا اینا هم ادمن به جان خودم سری اخری که هواپیما سوار شدم یه بویینگ 747 بود وقتی خودمو جای مهماندار گذاشتم می خواستم خودمو بندازم پایین دو تا خانم صدلیشون افتاده بود کنار یه پسر 15 ساله می خواستن جاشون عوض بشه خلبان میخواست تکسی کنه این بدبخت جای 5 الی 6 نفرو مجبور شد عوض کنه تهشم چند تا بیجا کردیو تو کی هستی و من نمی خوام .مگه نمیفهمی اون پسره بچه هه یه مرده شنید وجدانا" یکم بیایین فکر کنیم اینا هم ادمن کارگر باباتون نیستن
    زندگي شعله شمعي است در بزم وجود،
    كه به نسيم مژه بر هم زدني خاموش است...

    www.modela.blogfa.com

    www.worldnewsnew.blogfa.com

    mwnn20007@yahoo.com
    #4 ارسال شده در تاريخ October 21st, 2011 در ساعت 00:16:39

  8. The Following 7 Users Say Thank You to modela For This Useful Post:

    ams (October 21st, 2011), bozorg2011 (June 5th, 2013), carol (October 21st, 2011), mehransalmani (November 6th, 2012), Mercury (April 29th, 2012), primavera (October 21st, 2011), ramita (April 19th, 2012)

  9. omid reza ?????? ??
    omid reza

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    July 2011
    رشت
    67
    تعداد تشکر : 403
    Thanked 173 Times in 59 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    ??? ??? ????? ???? ???? hbagheri ????? ??? ??
    متاسفانه همیشه با مهماندار برخورد میشه نه با مقصر اصلی.چند وقت پیش یه مسافر به همکار بنده گفت من 100 هزار تومان پول بلیط دادم آنوقت باید بشینم ردیف آخر. انگار بقیه 5 هزار تومان دادن.این منطق مسافر ایرانی است. البته بنده جسارت به همه مسافرین عزیز نمیکنم اکثر مسافران خوب و عالی هستند ولی اون اندک ...........پیش خودم گفتم این آقا اگه سفر خارجی بره و بلیط میلیونی بخره حتما باید بشینه رو پای خلبان!!!!!!!!!!!!!!!!
    ووووووای خدا این خط اخر خیییییییییییییییییییییییی یییلی خنده دار بود.مردم از خنده.
    #5 ارسال شده در تاريخ October 21st, 2011 در ساعت 15:09:59

  10. The Following User Says Thank You to omid reza For This Useful Post:

    Mercury (April 29th, 2012)

  11. mahan90 ?????? ??
    mahan90
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    January 2012
    Karaj
    9
    تعداد تشکر : 6
    Thanked 20 Times in 5 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    همیشه ما مهمانداران جوب میخوریم هیجکس نمیگه آخه شما بیچاره ها دردی دارید ؟ مشکلی دارید ؟ بدهی دارید ؟ چک دارید ؟
    #6 ارسال شده در تاريخ February 12th, 2012 در ساعت 00:04:24

  12. The Following 2 Users Say Thank You to mahan90 For This Useful Post:

    mehransalmani (November 6th, 2012), Mercury (April 29th, 2012)

  13. roozbeh85 ?????? ??
    roozbeh85

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    April 2011
    tehran
    62
    تعداد تشکر : 59
    Thanked 218 Times in 55 Posts

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    میگن مهماندار جلوه شرکت مهماندار میتونه مسافر جذب کنه یا فراری بده

    مهماندار شب و روز نداره

    مهماندار فحش خوره مسافره

    مهماندار زود پیر میشه
    ....................................... و باز هم سه نقطه ...

    ولی موقع حق و حقوق و مزایا و ... مگه بقیه کارمندا چقدر میگیرن؟
    از همه جالب تر اینکه سختی کار که تعلق نمیگیره میگن شغل فانتزی هم هستش !!!!!!!!!!!!!؟
    #7 ارسال شده در تاريخ February 29th, 2012 در ساعت 15:36:23

  14. The Following 2 Users Say Thank You to roozbeh85 For This Useful Post:

    mehransalmani (November 6th, 2012), ramita (April 19th, 2012)

  15. سردارتنها ?????? ??
    سردارتنها
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2012
    تهران
    10
    تعداد تشکر : 11
    Thanked 28 Times in 7 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    ههههههه اره دمت گرم گل گفتی توقع دارن بقول دوستمون بشینن تو کابین خلبان
    #8 ارسال شده در تاريخ November 4th, 2012 در ساعت 00:02:19

  16. PILOTSAEED ?????? ??
    PILOTSAEED

    هوانورد ارشد - سرهنگ
    January 2010
    OICC/KSH
    1,541
    تعداد تشکر : 4,739
    Thanked 5,375 Times in 1,476 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: نظارت بر رفتار مهمانداران

    واقعا مهمانداران ايراني مخصوصا هما خيلي گل اند.البته من يه خورده از مهمونداراي فوكر آسمان ميترسم. چند باري باهاشون برخورد داشتم,يك بار گفت بفرماييد,سرويس آورد,بهش كه نگاه كردم از ترس داشتم داشتم غذا رو با جاش ميخوردم. گفتم چشم... يك بار هم كه كليد بالاي سرم رو زدم(كليد مهماندار) سريع اومد گفت: شما كليد رو زديد؟؟؟منم با ترس و لرز گفتم:بعععله.آب ميخوام بي زحمت. گفت مگه نميبيني داريم از اول آب مياريم نميتوني صبر كني؟ گفتم:ببخشيد حق با شماست. تا دو روز آب نميخوردم.البته بنده خدا شايد مشكلي واسش پيش اومده.ولي در كل خيلي خوبند.
    #9 ارسال شده در تاريخ November 4th, 2012 در ساعت 00:17:11

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0