برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    new_1 قیمت‌گذاری بلیت هواپیما بر اساس نوع و سال ساخت هواپیما در کشور

    مدیرکل دفتر مهندسی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:


    احتمال قیمت‌گذاری بلیت هواپیما بر اساس نوع و سال ساخت هواپیما


    خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی گفت: یکی از نظریات سازمان هواپیمایی این است که قیمت‌گذاری بلیت هواپیما بر اساس نوع هواپیما و سال ساخت انجام شود؛ یعنی هر کس هواپیمای مدرن‌تری وارد کند، به نسبت، قیمت بلیت آن هم افزایش یابد.






    مصطفی حقیقت‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن اشاره به لزوم آزاد‌سازی قیمت‌ها در سیستم حمل و نقل هوایی، خاطرنشان کرد: این امر قطعاً به توسعه حمل و نقل هوایی و نوسازی ناوگان هوایی کشور می‌انجامد.
    وی ادامه داد: در حال حاضر یک شرکت هواپیمایی با هواپیمای 20 میلیون دلاری مسیر تهران _ شیراز را طی می‌کند و یک ایرلاین با هواپیمای 3 میلیون دلاری در این مسیر مسافر جابه‌جا می‌کند، بنابراین یکسان بودن قیمت‌ها توجیه منطقی ندارد.
    حقیقت‌جو افزود: یکی از نظریات سازمان هواپیمایی این است که قیمت‌گذاری بلیت هواپیما نسبت به وسایل پرنده جدید و مدرن نظیر هواپیمای مدل 2005 میلادی به بعد انجام شود و هر کس هواپیمای مدرن‌تری وارد کند، به نسبت، قیمت بلیت آن هم افزایش یابد.
    مدیرکل دفتر مهندسی و قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه این مورد در حمل و نقل ریلی هم مصداق دارد، خاطرنشان کرد: در یک مسیر پرتردد نظیر تهران _ مشهد چندین نوع قطار با قیمت‌های متفاوت وجود دارد؛ این امر به مسافر حق انتخاب می‌دهد که بر اساس توانایی مالی خود اقدام به تهیه بلیت کند.

    * برای ایمنی پرواز با هیچ ایرلانی تعارف نداریم

    وی ضمن اشاره به اینکه هر وسیله پرنده‌ای برای پرواز باید مجوز‌های لازم را داشته باشد، ادامه داد: از نظر سازمان هواپیمایی تمامی وسایل پرنده باید استاندرد‌های لازم را برای پرواز داشته باشند و اصلاً نمی‌توان گفت استاندارد صلاحیت پرواز یک هواپیما کمتر از هواپیمای دیگر است اما می‌توان در ارایه خدمات متفاوت بود.
    حقیقت‌جو گفت: قاطعانه اعلام می‌کنیم که از نظر ایمنی پرواز و شرایط پروازی متعارف هواپیما، اصلاً با هیچ ایرلاینی تعارف نداریم‌ اما خود هواپیما می‌تواند از نظر ظاهری و خدمات متفاوت و متنوع باشد.

    * هواپیما ایمن‌‌ترین وسیله نقلیه؛ ‌بر هواپیماها و پرواز‌ها نظارت کامل داریم

    مدیرکل دفتر مهندسی و قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی خاطرنشان کرد: برای انجام پرواز هر وسیله پرنده‌ که مسافر را جابه‌جا می‌کند، بیش از 200 نفر متخصص و کارشناس فعالیت تخصصی انجام می‌دهند تا یک پرواز انجام شود.
    حقیقت‌جو تصریح کرد:این فعالیت‌ها شامل خدمات تعمیر و نگهداری، هندلینگ، خلبان، آموزش و از این قبیل است.
    وی با اشاره به اینکه چک‌های هواپیما باید به موقع و به صورت روزانه انجام شود، خاطرنشان کرد: گروه بزرگی پشت صحنه کار می‌کنند تا هواپیما به عنوان محصول خارجی کار کند.
    مدیرکل دفتر مهندسی و قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی یادآور شد: وسیله پرنده برای پرواز شرایط استاندارد و خاصی را دارد که بر اساس کتاب کارخانه سازنده و مقررات است و هیچ کس نمی‌تواند به طور سلیقه‌ای در این صنعت کار کند به همین دلیل هواپیما یکی از ایمن‌ترین وسایل نقلیه دنیا است.

    * ایمنی پرواز را فدای منافع اقتصادی ایرلاین‌ها نمی‌کنیم

    وی ادامه داد: مردم و مسافران باید بپذیرند که وقتی وسیله پرنده‌ای نظیر هواپیما، هلی‌کوپتر‌ یا هواپیمای سبک به شرایط استاندارد خود بازگردد دوباره شرایط پروازی برقرار است و هیچ نگرانی نیست ضمن آنکه سازمان هواپیمایی کشوری ایران مدعی است که بیشترین و سخت‌گیرانه‌ترین نظارت را انجام می‌دهد.
    حقیقت‌جو خاطرنشان کرد: زمانی که ایرلاین‌ها از نظر امکانات، پرسنل فنی مجاز، گواهینامه‌ها و بخش مهندسی در شرایط قانونی قرار گرفتند، طبق تشخیص سازمان هواپیمایی کشوری و با بررسی‌های لازم، مجوز‌ صادر می‌شو‌د و تحت نظارت سازمان فعالیت می‌کنند.
    مدیرکل دفتر مهندسی و قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی خاطرنشان کرد: چک‌های ساعتی و ایمنی همه به طور کامل نظارت می‌شوند و بخش pc تمامی پکیج‌ها را چک می‌کند.
    وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه ایمنی فدای منافع اقتصادی ایرلاین‌ها نمی‌شود، اظهار داشت: شرح وظایف ما در سازمان هواپیمایی طبق مقررات است و هر وسیله پرنده باید در شرایط پروازی استاندارد خود برای پرواز قرار گیرد و هیچ شرکتی حق ندارد بیش از مدتی که از سوی کارخانه سازنده تایید شده است از مجوز ساعت پروازی هواپیما کم یا زیاد کند.
    #1 ارسال شده در تاريخ November 19th, 2011 در ساعت 23:11:11

  2. The Following 8 Users Say Thank You to SKY MAN For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 20th, 2011), Dream Bird (November 20th, 2011), IR Blue SKY (November 20th, 2011), Mahan (November 19th, 2011), Mohammadme (November 20th, 2011), pejmanmhatc (November 20th, 2011), sd-787 (November 20th, 2011), SKY ANGEL (November 19th, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0