برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? آنتونوف 158 به صورت کنسرسیوم تولید خواهد شد

    تا کنون چهار فروند ایران 140 به ایرلاینها تحویل شده. از اسفندماه گذشته مجلس حمایت هایی را برای تولید ایران 140 آغاز کرده است. آنتونوف 158 پس از انجام تستهای پروازی در آب و هوای ایران به صورت کنسرسیوم تولید خواهد شد.






    محمد کریم عابدی نماینده ی مجلس در گفتگو با خبرنگار هیتنا درباره ی هواپیمای ایران 140 گفت مجلس از اسفندماه گذشته تلاش هایی کرده تا از ایرلاین ها هم بتوانند از این هواپیما استفاده کنند. هواپیمای ایران 140 که قرار بوده 80 فروند در کشور تولید بشود و در ایرلاین ها باشد ولی الان 4 فروند فقط هست و امیدواریم تا سال آینده به چند برابر افزایش پیدا کند.

    عابدی در این باره با اشاره به حمایت های مجلس از سال گذشته در این زمینه ابراز عقیده کرد که 50 فروندی که باید از این هواپیما برای تحویل به ایرلاین ها ساخته می شده، مسئولین معتقدند به دلیل خلا مالی مدیران و مسئولان وقت و مشکلات دیگری بوده که 75 درصد تولید داخل محقق نشده است. وی هم چنین گفت: ولی در قرارداد قرار بوده با برنامه ریزی باشد و این هواپیما هواپیمای خوب و امنی هم هست، از این هواپیما تا به حال 16 فروند هم ساخته شده که به نیروهای انتظامی و پلیس و نیروهای مسلح و دیگر ارگان ها تحویل داده شده. طبق قرارداد ایران 140 تا 15 سال پس از قرارداد فکر می کنم تا سال 88 باید 30 فروند برای نیروهای مسلح و 50 فروند هم برای ایرلاین ها تولید می شده است.
    این فرمانده ی ارتش در دوران جنگ در ادامه افزود: حالا برنامه هایی را آقایان دارند که یک هواپیمای 99 نفره یا 100 نفره را به صورت کنسرسیوم تولید کنیم که آن هم هواپیمای آنتونوف AN-158 بوده که اخیرا آورده اند. این ها به صورت اجاره قرارهست که مدتی بیایند در آب و هوای ما، اگرچه تست شده اند بازهم تست ها را پاس کنند و به صورت کنسرسیوم مثل ایرباس تولید بشود.

    نماینده ی مردم فردوس و طبس دلیل علاقه مندی مسئولین به این هواپیما را علی رغم بودن هواپیماهای مشابه دیگر این گونه شرح داد: هواپیما باید به روز باشد، چون هواپیما آن طور که گزارش شده و ما هم دیدیم سیستم هایش به روز هست و ما باید به سمت تامین نیازهای 20 سال و 50 سال آینده برویم.

    او در خصوص هواپیمای پهن پیکر که از سوی برخی مسئولین وعده ی ساخت آن در کشور داده شده با بیان آنکه: ما نباید به سمت هواپیماهای پهن پیکر برویم چون این هواپیماها برای پروازهای بیش از 3 یا 4 ساعت هست و ما پروازهایمان بیشتر 1 ساعت و 2 ساعت نیست، با این نظر مخالفت کرد.

    کمیسیون تازه تاسیس هوافضا و هوانوردی مجلس نیز یکی دیگر از محورهای گفت و گو با عابدی بود که او با ابراز خوشنودی از این اتفاق که در مجالس قبلی چنین کمیسیونی نبوده گفت:ما در این مجلس فراکسیون هوافضا و هوانوردی را با جمعی از فرهیختگان نماینده تاسیس کردیم و حمایت های خوبی شده و کارهای خوبی شده و ما برای اولین بار نمایشگاه هوافضا را در خود مجلس گذاشتیم و امیدواریم بتوانیم یک سال در میان برگزارش کنیم و با کمک بخش خصوصی بتوانیم نه فقط نیازهای منطقه را بلکه خاورمیانه را تامین کنیم.

    عابدی در پایان پیرامون حمایت از بخش خصوصی که یکی از محورهای مورد بحث اتحادیه ی صنایع هوایی در این دوره ی نمایشگاه نیز بوده خاطرنشان کرد که نباید چشم به سرمایه های دولتی داشته باشیم و در این زمینه مجلس برنامه حمایتی دارد، او گفت: اتحادیه هم افزایی خواهدداشت و من شنیدم که امروز سی شرکت ادغام شده و یک کنسرسیوم شده اند، ما باید دنبال ایرتاکسی برویم و اول باید بازار را تعریف کنیم. ما بازار را داریم پس باید صنعت را تقویت کنیم و جنسی را تولید کنیم که بازار سریع آن را جذب کند.


    منبع : avia

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ December 4th, 2011 در ساعت 11:27:39

  2. The Following 3 Users Say Thank You to abasfb For This Useful Post:

    A-2727 (December 4th, 2011), IR Blue SKY (December 4th, 2011), taghiete (October 17th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0